Téma: suzuki intruder
14.2.2016 v 20:12
Zdravím Vás a chci se poradit.Intruder 1400,rv 1997-startuje ale chcípá.Za studena víc,teplej skoro vůbec.Dal jsem nový svíce,vyměnil(zbytečně)celej přepínač na pravý straně,seřízený podtlaky i karbce.Natočim a na volnoběh nevydrží.Za jízdy totéž s výstřelem.Má vliv i jakákoli manipulace s eletrikou-blinkr,přepnutí světel apod.Všechny dráty jsem prošel,kontakty vyčistil,koupil novou gelovku a je to čim dál stejný.Nenapadá někoho do čeho praštit??
1 reakcí na tento příspěvek suzuki intruder
Výměna vzduchového filtru.
Seřídit karburátory - tlaky,podtlaky,hladiny,bohatost směsi, nesají falešný vzduch?
Je tam dobrý benzín - voda v benzínu-čistota nádrže.
Naposledy editováno 14.02.2016 20:23:11
Seřídit karburátory - tlaky,podtlaky,hladiny,bohatost směsi, nesají falešný vzduch?
Je tam dobrý benzín - voda v benzínu-čistota nádrže.
Naposledy editováno 14.02.2016 20:23:11
-HARYS-> Díky za ohlas,ale problém je někde v elektrice-zdechne jak na volnoběh,tak za jízdy a stačí přecvaknout kolíbku a s výstřelem jede dál.hrdla aj podtlaky jsou udělaný,svíčky filtry samozřejmostí.Mám ho už 10 let,najeto 40 tis.,měnil jsem(zbytečně)celej pravej přepínač,loni bošárnu,baterku,kontakty-vše nové a holomek je na tom hůř a hůř.Hloupé je,že suzuki servis v Liberci vede darebák a jinde se do el.nehrnou,tak zkoušim,co tak lidi zadarmo poraděj.Vyzkoušim ještě regulátor,ale mám pocit že se blíží okamžik přestavby na sekačku

Cus. Hele a nemáš guláš v tom přepínání? Ono je to tam hrozně namackany a může být,že když se to tam nasklada jinak,než má být, tak dochází ke kratasu. Záleží na tom,při čem Ti to vždycky zhasne. Mas vysledovano? Jinak je tahle moto hrozně hajsava na všechno a všechno musí být na svym místě jináč nefunguje. ( jako všechny drátky,kabliky,lanka....) ale to svezení za to stojí

vyzkoušej zanutí světel, blinkrů se zvýšenýma otáčkama, pokud nechcípne tak je problém v elektrice a to konkrétně v zoxydovaných licnách kabelů, vyměň, nebo paralelně natáhni nové od baterie na kostru a pojistkovou skříňku a k zapalování, ty staré nejsou schopné přenést co mají a jakékoliv jiné zatížení ukradne i to málo co dostává zapalování a motka chcípne a je jedno jestli je studená nebo teplá
1 reakcí na tento příspěvek suzuki intruder
Děkuju za motivační rady-mám vyřešíno
tak primárně jsem rozmontoval celou kabeláž.shrumáž kabelů v parabole jsem přesunul do solo krabice pod lucerny.bez efektu.dál,všechny štekry pod sedačkama-očista+zjištěno pár nápeků-vyměněno.následně při rozmotávání kabeláže k cívkám-ejhle-přívodní vodič držel na dvou vláskách zbytku kablíku.takže1.připečený štekr pod sedlem(pámbu ví od čeho)2.kabel k druhé svíčce3.dosti zoxidovaný štekr od regulátoru.Blbé je,že tyto 3 závady se opravily sebou a po kompletaci vše funkční.
že byl problém v elektrice bylo jasný od začátku.Samozřejmě jsem začal všema filtrama,podtlakama,hladinama...nejsem mladej ani blbej-ale o elektrice vím vorla starýho,takže jak již jste radili-drát po drátku-pucovat další součástku...
Jinak jak píšete o potížích VS-mám 98ku,mám ji 9 let a najeto mám 40.O poruchovosti bych polemizoval-ladil se jednou,na 8mi tis.a od té doby jen kontroly.Vlastně to chcípání bylo dlouhodobá zvyšující se záhada,zbytečně jsem utratil za združenej přepínač(zaručená rada elektrikáře)a jinak jen pravidelnej servis.Je to sice dinosaurus,ale mám ho rád :)
Takže Vám všem moc děkuju a doufám,že důvěru ve mě kladenou nezklamete :)

že byl problém v elektrice bylo jasný od začátku.Samozřejmě jsem začal všema filtrama,podtlakama,hladinama...nejsem mladej ani blbej-ale o elektrice vím vorla starýho,takže jak již jste radili-drát po drátku-pucovat další součástku...
Jinak jak píšete o potížích VS-mám 98ku,mám ji 9 let a najeto mám 40.O poruchovosti bych polemizoval-ladil se jednou,na 8mi tis.a od té doby jen kontroly.Vlastně to chcípání bylo dlouhodobá zvyšující se záhada,zbytečně jsem utratil za združenej přepínač(zaručená rada elektrikáře)a jinak jen pravidelnej servis.Je to sice dinosaurus,ale mám ho rád :)
Takže Vám všem moc děkuju a doufám,že důvěru ve mě kladenou nezklamete :)
panklobouk> Psal si, že si udělal generální údržbu elektra a vše už maká jak má, takže závada odstraněna. Kouk ses i na ukostření? Jestli ne, tak ho ještě zkontroluj, ať máš vše tip-ťop. Projdi si a očisti i linku od - pólu baterie na ukostření na rámu - hlavně tam to pod očkem bývá zoxidovaný a vzniká přechodový odpor. Nevím, jestli má VS 14ka ještě další propojení mezi rámem a motorem a pak jsou ještě na rámu kostřící body od spotřebičů, kam je svedený - pól od spotřebičů. Teď to třeba ještě nezlobí, ale když už si to dělal, ať víš že si prošel všechno.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyfuky Suzuki VS 1400 Intruder | VISE | 1 | 8.11.2024 v 14:23 ja1 |
Motoservis Suzuki VS 1400 Intruder | VISE | 1 | 17.6.2024 v 11:23 milor |
servis Suzuki VS 1400 Intruder Suzuki VS 1400 Intruder | Jurda65 | 5 | 17.6.2024 v 10:59 VISE |
Karburátory Suzuki VS 1400 Intruder | VISE | 13 | 27.3.2024 v 10:34 VISE |
Jakou kapalinu do hydraulické spojky Suzuki VS 1400 Intruder | VISE | 7 | 7.3.2024 v 18:55 Dr.fík |