Téma: začne cukat a už nenastartuju
29.5.2016 v 09:52
mám problém který se již opakuje po třetí.normálně nastartuju, jedu a z ničeho nic začne moto pocukávat,
až chcípne a už ji nenastartuju.
přitom 60 km jede bez problémů.žádné známky cukání.
poradťe na co se podívat?
až chcípne a už ji nenastartuju.
přitom 60 km jede bez problémů.žádné známky cukání.
poradťe na co se podívat?
1 reakcí na tento příspěvek začne cukat a už nenastartuju
A po jaké době znova nastartuješ? Cukání až do chcípnutí vypydá na docházející palivo....
1 reakcí na tento příspěvek začne cukat a už nenastartuju
zaměřil bych se na dodávku paliva, 535 má takový dost nespolehlivý ventil na rezervu, zkontroluj zda funguje
Prvně je na místě zjistit, zda po tom zhasnutí běží čerpadlo (po zapnutí spínačky zacvaká, pokud jsou karbce plné, tak cvakne jen jednou klidně) a zda zapalování dává jiskru. Může být načatá vybavovací cívka ("pick-up coil") na klice a po ohřátí (když se ohřeje spodek motoru a olej) se vlivem tepelných dilatací přeruší. Tato závada je notoricky známa u GS500, ale ani u Virgla pochopitelně nejde vyloučit. Pokud jde o čerpadlo, tak po zhasnutí motoru, pokud čerpadlo netlakuje, zkusit jej připojit přímo na baterku, zda se rozběhne. Pokud ne, odpojit hadici od karbců (pozor na případné vycáknutí benzinu), strčit do flašky a čerpadlo připojit, zda poběží (aby nemělo protitlak při plných karbcích). Dále by nebylo od věci změřit napětí na baterce při zapnutém starteru... starter po tom zhasnutí motoru točí normálně, nebo se jen převaluje? Může být vadný regler tím způsobem, že po té, co se ohřeje, přestává dobíjet a motorka se pak zastaví z důvodu vybité baterky. Baterka se pak může tou půlhodinovou odstávkou vzpamatovat a pokud se pak start podaří, baterka se nějakou dobu nabíjí, než regler zase po ohřátí klekne.
Jinak, pokud jde o ten solenoidventil na přepínání rezervy, tak jsem jej během každé vyjížďky párkrát přepnul a nikdy s ním nebyl problém. Zatuhne tehdy, pokud někdo vůbec nevyjíždí nádrž po rezervu, takže rezervu nezapíná a ventil, který je dlouho bez pohybu, pak zatuhne, "zalepí" se.
Jinak, pokud jde o ten solenoidventil na přepínání rezervy, tak jsem jej během každé vyjížďky párkrát přepnul a nikdy s ním nebyl problém. Zatuhne tehdy, pokud někdo vůbec nevyjíždí nádrž po rezervu, takže rezervu nezapíná a ventil, který je dlouho bez pohybu, pak zatuhne, "zalepí" se.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výfuk na virago Yamaha XV 535 Virago | Zeta. | 25 | 18.11.2024 v 19:04 spoko |
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10419 | 26.10.2024 v 23:58 badyXV |
Motoservis Garage Sid Vamberk Yamaha XV 535 Virago | ZEMANVLA | 2 | 10.10.2024 v 08:11 Kubák |
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago | CubaLibre | 5 | 17.4.2024 v 12:28 zetka125 |
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago | Denyd | 1 | 14.4.2024 v 19:30 Kolja73 |