Téma: Aku cestnu motorku ???
1.6.2016 v 16:38
Zdravim prave som si spravil vodičak na motocykle do 35kw a potrebujem poradit .... som uplny začiatočnik v cestnych motorkach :) mal som paru endura a sem tam nejaky cross ale s cestnou motorkou som nemal este skusenost iba na autoškole :) chcel by som najlepšie niečo do 900ccm ktore by nežralo vela € :) mal som skusenosti s endurami kde po kupe asi 2mesiace isli a nakoniec porucha za 300€ :) takže niečo take čo malo papa peniaze :) rozpočet mam do 4000€
1 reakcí na tento příspěvek Aku cestnu motorku ???
Na cestování bych vybral něco s normálním posezem,jako třeba Suzuki GSF650 Bandit,Yamaha XJ6 Diversion,nebo Honda CBF 650S
1 reakcí na tento příspěvek Aku cestnu motorku ???
Niečo do 900ccm v škrtenej verzii do 35kW, no neviem.
Viem, má to celkom blízko enduru. Multistrada 1000 - seria 62kW, teda je možné uškrtiť na 35kW, ale rovno vravím že to je krkolam a vcelku užrané
Viem, má to celkom blízko enduru. Multistrada 1000 - seria 62kW, teda je možné uškrtiť na 35kW, ale rovno vravím že to je krkolam a vcelku užrané
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aku cestnu motorku ???
Haesty> ja som rozmyšlal nad HONDA CB600 HORNET ,SUZUKI GSR 600, honda hornet cb 600f, SUZUKI SV 650, Kawasaki ninja 900 alebo niečo podobne ...
1 reakcí na tento příspěvek Aku cestnu motorku ???
Ty si nerozmýšlal, ty si sem zavesil motorky čo sa ti vošli do rozpočtu ktoré ti vyplul vyhladávač po nastavení filtra
Jako první motku bych bych určitě nekoupil hned za 100 tis. Být tebou koupím si něco do 50ky, rok dva se na tom vylítám, udělám plný noty a koupím si novější a otevřenou. Znám spoustu lidí, co si hned koupili krásnou drahou naleštěnou motorku a v druhé zatáččce se svezli a maj otloukánka. Stačí až ti spadne motka ze stojánku a uvidíš, jak se budeš chytat za vlasy a nadávat si. Pokud máš nějaký zkušenosti s moto, tak se tě to snad týkat nebude - přeji ti, aby se netýkalo. Co se týče motek, na cestování určitě minimálně polokapotu a co nejvzpřímenější posez (viz. http://cycle-ergo.com/). Naháče jsou mi bližší, ale jsou na ježdění do 120 km/h, pak už na nich fouká hodně. Prvně bych ti doporučil 4V, jsou hodný a nevibrují jako 2V. začínal jsem na Banditovi a můžu do začátku doporučit. Budeš jezdit sám, nebo s batůžkem? Pro řidiče je Bandit pohodlnej, ale pro spolujezdce moc ne. Ty zkosený sedla jsou problém, při razantnějším brždění na tebe spolujezdec občas nalítne. Velká výhoda je, když se ti cokoli pokazí, tak všude maj mraky náhradních dílů. vyzkoušej a ber tu mašinu která ti nejvíc sedne. Na kilometry bych při nákupu vůbec nekoukal, důležitej je servis. Pokud jej prodejce doloží, tak máš z půlky vyhráno - osobní zkušenost.
Osobně bych do začátku volil 6ku:
Kawa ZR7 s
Bandit 650s
Hornet 6ka
Pokud si lítal na enduru a chtěl bys naháče na blbnutí, tak jasná volba do 35 kw bez škrcení je Yamaha MT-03 (660 ccm). To bych si koupil jako náctiletej já
Naposledy editováno 02.06.2016 08:19:45
Osobně bych do začátku volil 6ku:
Kawa ZR7 s
Bandit 650s
Hornet 6ka
Pokud si lítal na enduru a chtěl bys naháče na blbnutí, tak jasná volba do 35 kw bez škrcení je Yamaha MT-03 (660 ccm). To bych si koupil jako náctiletej já
Naposledy editováno 02.06.2016 08:19:45
1 reakcí na tento příspěvek Aku cestnu motorku ???
Ty si tam povyberal motorky štýlom piate cez deviate, bud chcem cestáka, alebo chcem naháča, alebo chcem niečo s V2 motorom...
Tebe tam do toho výberu chýbal už len nejaký chopper
Tebe tam do toho výberu chýbal už len nejaký chopper
2 reakcí na tento příspěvek Aku cestnu motorku ???
Nič nudnejšie ako 4 valec v naháči naladený aby ťahal vo vysokých otáčkach neexistuje
Jediné pozítívum je že to je uhladené čo sa týka chodu motora, ale pre zábavu to je nutné nahánať v otáčkach až neviem kam a razom si cez povolené rýchlosti.
EDIT: vyskúšal som aj R4 aj V2 a v tomto je V2 pri objemoch okolo 600ccm omnoho omnoho zábavnejšie
Naposledy editováno 05.06.2016 11:17:36
Jediné pozítívum je že to je uhladené čo sa týka chodu motora, ale pre zábavu to je nutné nahánať v otáčkach až neviem kam a razom si cez povolené rýchlosti.
EDIT: vyskúšal som aj R4 aj V2 a v tomto je V2 pri objemoch okolo 600ccm omnoho omnoho zábavnejšie
Naposledy editováno 05.06.2016 11:17:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aku cestnu motorku ???
Ivan-K> aka V2 ? som začiatočnik takže sa velmi nerozumiem do toho :) vraj nahač pre začiatočnika je moc ... tak neviem :) rad prijmem rady od viacerych ludi ... nechcem si kupit niečo a budem to lutovat
Možná jsem trochu mimo, ale ty chceš kupovat motorku, na kterou ještě 2 roky (minimálně - v případě horneta, což na cesty asi ne-e. Zvládnout se to dá tak do 110-120km/h, při více už to trhá hlavu) nebudeš mít papíry?
Naposledy editováno 05.06.2016 15:20:00
Naposledy editováno 05.06.2016 15:20:00
mosadz> V2 znamená dvojvalec do V, z tých tebou uvedených v úvode ho má SV650
Jednak je motorka štíhlejšia a motor rozhodne pružnejší. Tam kde Hornet ešte len začne ťahať tam bude SV650 už umierať
Hornet 600, 71kW pri 12000rpm, 62Nm pri 9500rpm (bez tak na nej nemôžeš jazdiť)
SV650 51kW pri 9000rpm, 62Nm pri 7400rpm
Či že ked sa budeš bežne voziť tak na tom SV650 stačí otočiť plynom, prípadne podradiť o kvalt a ide to, u toho Horneta na otočenie plynu sa dohromady nič nedeje, tu treba podrardiť niekedy rovno o dva kvalty. Pocitovo to SV650 ide lepšie pretože má krivku výkonu a krútiaceho momentu posadenú do nižšieho pásma. Motor Horneta sa hodí skôr na okruh, kde využiješ to že ten motor točíš až po červené pole
Jednak je motorka štíhlejšia a motor rozhodne pružnejší. Tam kde Hornet ešte len začne ťahať tam bude SV650 už umierať
Hornet 600, 71kW pri 12000rpm, 62Nm pri 9500rpm (bez tak na nej nemôžeš jazdiť)
SV650 51kW pri 9000rpm, 62Nm pri 7400rpm
Či že ked sa budeš bežne voziť tak na tom SV650 stačí otočiť plynom, prípadne podradiť o kvalt a ide to, u toho Horneta na otočenie plynu sa dohromady nič nedeje, tu treba podrardiť niekedy rovno o dva kvalty. Pocitovo to SV650 ide lepšie pretože má krivku výkonu a krútiaceho momentu posadenú do nižšieho pásma. Motor Horneta sa hodí skôr na okruh, kde využiješ to že ten motor točíš až po červené pole
Ivan-K píše: Nič nudnejšie ako 4 valec v naháči naladený aby ťahal vo vysokých otáčkach neexistuje
s touto větou nesouhlasim, se zbytkem ano. To, že to netahá a pak se skokově splaší a musí držet v točkách je právě pro závodníky zábavou. Turisté sice upřednostní ten krouťák níže, ale nemusí se vzdávat sametového čtyřválce, stačí třeba bandit650 h2o, ten tahá slušně.
Nejnudnější je elektromotorka, pak skútr, následně netočivý čtyřval 500-600 s výkonem do 8t otáček, třeba xj600.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prosím o radu s "první" moto na CZ ... Kawasaki Ninja 650 R, Honda CBR 650R, Aprilia RS 660... | 15inchJim | 9 | 24.7.2024 v 00:12 Motofighter |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
ER-6F vede z rozvodu pro mazání pře... Kawasaki ER 6N, Kawasaki Versys 650, Kawasaki ER 6F,... | Mr.Dreamer | 5 | 14.8.2021 v 23:24 ramlik |
když přidám plyn vykon se snizi - J... Kawasaki Ninja 650 R | remi15 | 1 | 22.4.2019 v 09:44 kokoška. |
Kde se dá sehnat supersport bez pap... Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | SuDi | 16 | 24.2.2019 v 07:48 SuperSic58 |