Přecházím ze 125 ccm na silnou litrovou motorku. Máte někdo nějaké zkušenosti na co si dát pozor ?
1 reakcí na tento příspěvek Přechod na silnou motorku
Já jsem skočil ze dvácy rovnou na litrovej dvouvál, za tři výjezdy jsem ho měl celkem v ruce bez poserpruhů a bavil jsem se královsky. Za půl roku už mi nestačil.
Litrový motorky jsou zlý, až když je o to požádáš. A řadový čtyřvál, toho se bát vážně nemusíš, ve spodní půlce otáčkoměru to není žádný zabiják. Pokud chceš S 1000 RR, tak není nic jednoduššího, než začít s palivovou mapou na RAIN. Navíc je litr v provozu mnohem použitelnější, než šestka, co jede až v omezovači.
Všechno je to jenom o tobě, né o motorce. Ty rozhodujěš o tom, jak moc divoká bude a jestli ti dá přes prsty.
S1000RR je prostě jenom taková mrdečka, kolem který je aura zlýho bajku, aby si ti, co to mají, ospravedlnili nákup předraženýho litru pro začátečníky.
Pár zoufalců s tím dokonce jezdí po okruhu, ale víš jak....v mašině je nasypanej nesmysl, aby to jelo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod na silnou motorku
nemá cenu ti něco vymlouvat ... záleží jen na tobě
a na co si dát pozor :
na sebe a svá rozhodnutí ( hlava - pravé zápěstí )
na motorku ( na to co to dokáže )
na policajty
na stav našich silnic
a hlavně na všechny ty ostatní blázny co se motají po silnici
nedej na kecy, jdi si svou cestou a v klidu
já bych litra nechtěl .... já to mám posunutý jinam
1 reakcí na tento příspěvek Přechod na silnou motorku
Pro mě bylo vyzkoušení litrovýho supersportu i po půlroce ježdění na litrovém Fazeru docela silnej zážitek, ale zas že bych byl vyloženě posranej to ne...ale taky to nebylo BMW
Zkus a uvidíš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod na silnou motorku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod na silnou motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod na silnou motorku
Jasně, možná je to pro tebe velký skok, jak tu píše většina, ale to víš nejlépe ty. Znám kupu lidí, kteří na litru už začínali, naučili se to hned a jezdí fakt hezky, stejně tak znám lidi, co se s tím trápili a buďto se rozvěsili, nebo to prodali. Ale stejně tak znám lidi, kteří se rozvěsili na dváce, pětikuli, šestce...
Rozhodně to není nejbezpečnější postup kubaturami, ale stejně tak to není taková šílenost, jak by se podle některých reakcí mohlo zdát.
Dávej bacha na dědky v klobouku, kanáldekly, ožralý traktoristy a takový ty parazity v počmáranejch kárách s diskotékou na střeše, jinak to měj v píči a ser tam dost plynu, beztak to jede jen tolik co tomu naložíš. A hlavně dávej bacha ať ti to nespadne na nohu, po dváce to bude jinčí ingot
A jak by řekl grassel, život je moc krátkej aby byl čas jezdit pod tři kila
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 9 | 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 0 | 21.5.2024 v 13:18 karloss200 |
Diagnostika ramu Vychodni Cechy BMW S 1000 RR | JosephBonanno | 7 | 3.7.2023 v 08:59 JosephBonanno |