Rozhodují nad MT 03 (660), duke 390, kawasaki z300, cb500 f, cb 300/350f
Naposledy editováno 10.08.2016 20:12:02
2 reakcí na tento příspěvek Do jaké moto byste šli?
petrumr píše: Je lepší se zeptat virtuálně než potom být zklamán. Na ty 500 od hondy dostane koupit hafo příslušenství, které si koupí podle potřeby. Nenapsal opravdu na co to chce a jaký má řidičák.
To je jasné,ale není lepší si to vyzkoušet osobně?Ty preferuješ nějaký stroj a doporučíš ho a když si jej dotyčný koupí tak zjistí že váš vkus a potřeby jsou diametrálně odlišné...
Osobně tyhle témata nechápu,kór v dnešní době kdy se dá objet pár prodejců a vše si vyzkoušet.Já měl vždy jasno.Vybral jsem pár adeptů a udělal si "kolečko".Osobní zkušenost je nepřenositelná.
petrumr píše: Je lepší se zeptat virtuálně než potom být zklamán. Na ty 500 od hondy dostane koupit hafo příslušenství, které si koupí podle potřeby. Nenapsal opravdu na co to chce a jaký má řidičák.
Každej nejni virtuální honič jako ty.
O motorku se rozhoduji, protože jako chudý student z brigád, kde dělám pomalu zadarmo, tak chci samozřejmě koupit za malý peníze hodně muziky, takže čím dřív se rozhodnu, do čeho půjdu, tím dřív můžu začít sledovat bazar a čekat, než dojde kouzelná nabídka
Co ten objem udáva krom spotřeby, jaká je výhoda nižšího a vyššího objemu?
Malé objemy se dávají do malých motorek.Malé motorky se dělají buď pro mladé,anebo jsou malé aby byly lehké a obratné.Mezi klady patří tyhle dvě vlastnosti plus nízká spotřeba a dá se říci menší provozní náklady.
Větší objemy se dávají do větších strojů.Z toho plyne větší výkon,zatížitelnost,pohodlí.Vyšší náklady a spotřeba.
1 reakcí na tento příspěvek Do jaké moto byste šli?
Naposledy editováno 10.08.2016 20:12:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do jaké moto byste šli?
Anti píše: Nightrider22> I z menšího objemu se dají vytřískat koně které dělají z takového stroje rovnocenného partnera pro větší kubaturu,kor když srovnáváš "podkoňovanou" rozpočtovku CB s KTM která staví snad všechny své stroje na maximální výkon.Takže klidně může menší objem disponovat vyšším výkonem,klidně i větším zrychlením a maximální rychlostí.Ale vždy je to na úkor něčeho.Buď spotřeby nebo životnosti případně provozních nákladů.Navíc rozdílný je i průběh výkonu a kroutícího momentu.Zatímco malé objemy držíš neustále pod krkem,větší se chovají jinak.Já třeba upřednostňuju velký jednoválec právě kvůli charakteristice motoru a skousnu že by mně natřela kdejaká ostrá 125...
Tohle je přesně ta rada, co jsem chtěl. Dozvědět se, proč vybírat vyšší kubaturu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Změna počtu ozubené kola na rozetě [1, 2] Yamaha MT-03 | Rad4 | 35 | 27.8.2024 v 10:08 Krautkopf |
Yamaha MT-03 vysoké otáčky při star... Yamaha MT-03 | Radik55 | 12 | 27.6.2024 v 09:15 crestik |
Výfuk Yamaha mt-03 Yamaha MT-03 | Matyáš1234 | 2 | 19.5.2024 v 12:42 kokoška. |
Jak vyměnit rozdvojený výfuk, Umí t... Yamaha MT-03 | Svipe | 12 | 1.5.2024 v 09:11 Medved |
budíky Yamaha MT-03 | peldik1 | 1 | 31.3.2024 v 11:52 Fili68 |