Musím podotknout, že v popisu reklamace jsem nežádal o rychlé vyřízení a nejsem majitel, zaměstnanec ani příbuzný majitele ba ani zaměsnance firmy MBW.
Co dodat na závěr? Oblečení jsem vybíral 3 hodiny a jsem rád, že jsem ho nakonec pořídil od lidí, kteří chápou, k čemu jejich výrobky slouží. Dnes ráno asi zase zmoknu... jupííí
Naposledy editováno 21.08.2016 00:25:05
Tak ať to slouží.
e. jsem blbej a neumím psát
Naposledy editováno 21.08.2016 01:02:00
Mě například kolokanky Raptor nesedly vůbec, ale model Surila jezdím 6 let. A pořídil jsem stejné znovu. Také trochu tlačily na dlani u palce a stačila výše uvedená léčba.
Výrobky MBW prodáváme na Plzeňsku a jedním z důvodů je právě přístup k reklamacím, nebo také rychlost a případné opravy / třeba i jiných výrobců.
Nebo třeba také (široké veřejnosti nenabízená) možnost ušití závodní komby na míru, včetně vlastní navrhnuté barevné kombinace.
Ono to tady vypadá, jako by MBW bylo samá reklamace , ale na prodané množství je to jen malé procento. To je také jedním z důvodů, proč nemá firma problém zboží také i vyměnit.