pokud už to tady bylo tak se omlouvám
Naposledy editováno 14.02.2008 14:28:38
1 reakcí na tento příspěvek Dvoupatrový most na D1
Naposledy editováno 14.02.2008 14:08:30
1 reakcí na tento příspěvek Dvoupatrový most na D1
2 reakcí na tento příspěvek Dvoupatrový most na D1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoupatrový most na D1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoupatrový most na D1
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoupatrový most na D1
Naposledy editováno 14.02.2008 14:23:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoupatrový most na D1
Werd>A není to na D1 jen tato atrakce ale i tato :
http://www.moto.werd...amp;album=57 [/quote]
A kde je tohle?
1 reakcí na tento příspěvek Dvoupatrový most na D1
http://droppi.rajce....5Dovolena_070090.JPG
http://droppi.rajce....5Dovolena_070092.JPG
http://droppi.rajce....5Dovolena_070074.JPG
Ne, prostě jsem jen vlezl na tohle nový fórum a zase se hnedka nas*al, páč ty obrázky nevidim (nevim jak ostatní teda)
Tak budou alespoň odkazy :o
Naposledy editováno 14.02.2008 20:13:26
Werd>A není to na D1 jen tato atrakce ale i tato :
http://www.moto.werd...amp;album=57 [/quote]
Jestli myslíš ten nedostavěný most, někdy nesprávně nazývaný jako Hitlerův most, tak jo, taky jsem tam byl.
edit: obrázek nešel vložit, tak když odkaz na tu akci
http://www.koprivnic...00/6-tz-vysocina.htm
byla tam jedna kontrola v rámci závodu Tajný závod Vysočina 2006
další info o mostě:
http://www.tretipol....nek&view&288
mapa:
http://www.mapy.cz/#...6%276.52%22E@mm=PF@@
foto z boku:
[img]
Naposledy editováno 14.02.2008 20:16:02
1 reakcí na tento příspěvek Dvoupatrový most na D1
Až se mi podaří narvat někam fotky, tak je sem upnu.
Imageshack me fakuje, takže letecká:
http://leteckaposta.cz/928592440
http://leteckaposta.cz/188319325
Naposledy editováno 15.02.2008 20:13:32
1 reakcí na tento příspěvek Dvoupatrový most na D1
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoupatrový most na D1
Chtěl jsem fotečku motorky na tom mostě, ale na mém stroji je to jaksi nereálné :\
Droppi>owen196> dostaneš se (resp. loni to tak ještě bylo) k němu na cca 50 metrů po relativně rozumné lesní cestě, pak následuje sráz s vyšlapanou cestičkou mezi stromy. To už je vyloženě na enduro, ale na konci cesty je největší zářez v podobě půlmetrového schodu už přímo na most.
Chtěl jsem fotečku motorky na tom mostě, ale na mém stroji je to jaksi nereálné :\
No ono je to tak trošku nereálné i pro enduro, reálně to připadá pro lehkou krosku
Ovšem cedule zákaz vlezdu, vodní ochranné pásmo,. to si pak říkáš pěkně o průser, pokud tě někdo chytí, jako že krosky teda rozhodně tichý nejsou
Si vyfoť motorku na tom dvojitým mostě, je to stejnej most
Naposledy editováno 09.03.2008 19:01:17
1 reakcí na tento příspěvek Dvoupatrový most na D1
Patrový most u Píště skutečně nebyl dokončen, chybělo vybetonovat pouze poslední, asi 5m dlouhý pole. Asi do roku 1959 tam bylo ještě armování a šalovací forma, to se pak zřítilo a zbytky byly z důvodů bezpečnosti odstraněny a nahrazeny provizorní lávkou. Při stavbě D1 v 70-tých létech bylo poslední pole znova zaarmováno a dobetonováno. Je to při návštěvě spodního patra dopře patrné. Nově dobetonobvaná část je o dost méně kvalitní. Stojí za zmínku, že Němci předělali projekt dálnice na rychlost 160km/h.
Mimo tyto dva mosty je v lokalit u Hulic/Borovska mnoho stavebních pozůstatků, zde byla Protektorátní dálnice již z 90% dokončena. Jsou tu tři velký propustky /po jednom z nich se jezdí/, nějaký drobný zbytky a torzo nedostavěný přeložky místní komunikace z Bernartic do Borovska a velmi kuriózní situace, kdy přeložku sice nedostavěli, ale přeložkou se nakonec stala Protektorátní dálnice sama. Takže asi po necelém kilometru protektorátní dálnice se můžete projet, přesněji jejím brněnským pruhem, kterej je hotovej a jezdí se po něm do Borovska. Možno zde prohlédnout jeden z velkých propustků, který má nové kovové zábradlí. Za války na propustcích zábradlí nedělali. Propustkem vede lesní cesta a dříve kovovými poklopy zakrytý potok. Poklopy byly však již dávno ukradeny. Hned 15m vedle propustku je druhý, malý. Pokud neí léto a je málo listí, je dobře vidět. Ten patří k nedokončené přeložce místní silnice, která vede nyní po staré dálnici. Nová D1 vede z počátku hned vedle, pak se odklání na západ. Asi po 1 km se odkloní na západ i stará dálnice a vede opuštěná lesem. Silnice do Borovska pak pokračuje již samostatně.
Zde pár obrázků zajímavejch staveb v lokalitě:
http://www.mesto-vlasim.eu/mosty.htm
Některý obrázky jsou vypůjčený z ze Slavíkova webu www.dalnice.com, s jeho dovolením. Barevný foto velkýho mostu u Hulic z roku 1967 je uměle zmenšený. Ostrá velká verze by měla být v připravované knize o stavbě dálnic za války, pokud mi ji tam autoři dají...
Orthofotomapy zvláštní "přeložkodálnice", pak stopy původní dálnice v terénu, mostů a nějaký přímý foto mostu plus jeřábový dráhy při poklesu vody:
http://www.speaker.c...ge.php?name=autobahn
Přeložka vedená po starý Protektorátní dálnici, původní těleso v dálnice lese:
http://www.speaker.c...sloclanku=2005020401
Článek je sice o Borovsku, resp. farním kostelu v Borovsku, obrázky jsou pod článkem. U Fotomap bacha, není to ze Sezmanu.cz, jsou to vostrý orthomapy, sice uměle zmenšovaný. Moc to tedy nikde nevěšte.
Naposledy editováno 10.03.2008 02:00:51