Téma: Padu a blbu vzdorny obratny stroj na uceni
22.2.2017 v 13:40
Ahoj,
snad jsem nejake podobne vlakno neprehlednul. Mam TDM 900 se kterou jsem se letos v Dolomitech vyvalel (po jinak skvelem tydnu, kde jsem se s masinou hodne szil), a jak jsem kvuli spravovani kapot a blbustek nejezdil az do konce sezony, tak ted kdyz na neco sednu (jakoze jsem nekam jel asi jen 3x) jedu uplne mizerne abych si zas neudelal skodu, aj jsem si proste prestal verit.
Tak si rikam, ze bych si poridil druhou masinu, mensi na dojizdeni a uceni/blbnuti po okoli, a TDM bych si nechal na 400km+ vylety jak jsem zvykly. Idealne kdyz se soupne po asfaltu at ji zvednu a jedu dal, abych si na ni zase zvyknul brousit stupacky, jezdit po zadnim, ostre brzdit, tak nejak proste s tim vic srust - a eventuelne by ji podedila pani, tak aby se ji nebala (TDM je pro ni obr, jak ji vyvalela na parkovisti tak se boji delat si papiry) - i kdyz to je problem, protoze vsechno mi vychazelo na nejakeho motarda, ale aby na nem pak sedela mlada cely den pri cestovani zatim co ja bych si lebedil na TDM, to bych asi chtel po ni moc, tak ten pozadavek na cestovani asi skrtnu.
Proste pozadavky mam relativne primocare, ale vubec nevim, jaky styl motorky mi je splni nejlip.
FMX 650/XT660X/KLE500 vsichni hani jak to nejede - ale mozna na to moje dojizdeni a cvicne praseni...
Duke 390 by sla koupit nova nebo skoro nova (i kdyz po 2 letech rozdil 10-15000, to radsi koupim novou), ale na 190cm/115kg asi nic moc (i kdyz jako druhy stroj... nebo si prihodit za 690 - neni rozmerove stejna jako 390?)
MT-07(nebo jiny stredni nahac, na MT-07 se asi neposkladam)... to uz nutne neni uplne lehka, padu vzdorna motorka, nebo se pletu?
Yuki Mega Delo 125 za 20 si myslim ze mi uz asi nic noveho neda, navic se pode mnou nejspis prohne ram
Chvilku jsem uvazoval i nad Gromem, pro maximalni efekt cirkusoveho medveda... kdyz na youtube to vypada jako desna sranda
DRZ400SM? CRF250M/L? KLX250?
GSX-R streetfighter? - vsechny tri motorky ze kterych je svarena uz nekoho zabily, tak to vic neposeru?
NC? At me to prestane bavit a vratim se k rodine?
Druha alternativa je ucit se na okruhu, to by ale chtelo asi nejakeho sportovniho nahace, koupit si kombinezu jak strazce vesmiru, a neverim ze na okruhu se da polozit motorku a mit to zadarmo.
No proste jestli mi nekdo pomuze udelat si v tomto poradek, tak je to borec
snad jsem nejake podobne vlakno neprehlednul. Mam TDM 900 se kterou jsem se letos v Dolomitech vyvalel (po jinak skvelem tydnu, kde jsem se s masinou hodne szil), a jak jsem kvuli spravovani kapot a blbustek nejezdil az do konce sezony, tak ted kdyz na neco sednu (jakoze jsem nekam jel asi jen 3x) jedu uplne mizerne abych si zas neudelal skodu, aj jsem si proste prestal verit.
Tak si rikam, ze bych si poridil druhou masinu, mensi na dojizdeni a uceni/blbnuti po okoli, a TDM bych si nechal na 400km+ vylety jak jsem zvykly. Idealne kdyz se soupne po asfaltu at ji zvednu a jedu dal, abych si na ni zase zvyknul brousit stupacky, jezdit po zadnim, ostre brzdit, tak nejak proste s tim vic srust - a eventuelne by ji podedila pani, tak aby se ji nebala (TDM je pro ni obr, jak ji vyvalela na parkovisti tak se boji delat si papiry) - i kdyz to je problem, protoze vsechno mi vychazelo na nejakeho motarda, ale aby na nem pak sedela mlada cely den pri cestovani zatim co ja bych si lebedil na TDM, to bych asi chtel po ni moc, tak ten pozadavek na cestovani asi skrtnu.
Proste pozadavky mam relativne primocare, ale vubec nevim, jaky styl motorky mi je splni nejlip.
FMX 650/XT660X/KLE500 vsichni hani jak to nejede - ale mozna na to moje dojizdeni a cvicne praseni...
Duke 390 by sla koupit nova nebo skoro nova (i kdyz po 2 letech rozdil 10-15000, to radsi koupim novou), ale na 190cm/115kg asi nic moc (i kdyz jako druhy stroj... nebo si prihodit za 690 - neni rozmerove stejna jako 390?)
MT-07(nebo jiny stredni nahac, na MT-07 se asi neposkladam)... to uz nutne neni uplne lehka, padu vzdorna motorka, nebo se pletu?
Yuki Mega Delo 125 za 20 si myslim ze mi uz asi nic noveho neda, navic se pode mnou nejspis prohne ram
Chvilku jsem uvazoval i nad Gromem, pro maximalni efekt cirkusoveho medveda... kdyz na youtube to vypada jako desna sranda
DRZ400SM? CRF250M/L? KLX250?
GSX-R streetfighter? - vsechny tri motorky ze kterych je svarena uz nekoho zabily, tak to vic neposeru?
NC? At me to prestane bavit a vratim se k rodine?
Druha alternativa je ucit se na okruhu, to by ale chtelo asi nejakeho sportovniho nahace, koupit si kombinezu jak strazce vesmiru, a neverim ze na okruhu se da polozit motorku a mit to zadarmo.
No proste jestli mi nekdo pomuze udelat si v tomto poradek, tak je to borec
1 reakcí na tento příspěvek Padu a blbu vzdorny obratny stroj na uceni
Sedni a jezdi, do toho se znova dostaneš
1 reakcí na tento příspěvek Padu a blbu vzdorny obratny stroj na uceni
Sirokej vyber a moc variant, nikde nepises o penezich, ale objevuji se tam I drahe kousky.
Jedna z variant je taky kup si za 20000 YBR 125
Jedna z variant je taky kup si za 20000 YBR 125
KubaLC8> Ja vim ze siroky vyber. Rekneme tech 80-120 je zhruba max co bych chtel zaplatit, i kdyz vim, ze duke 690 treba je drazsi. YBR125 je na me rozmery asi uz malo - i kdyz mas pravdu ze by mi asi nebylo lito ji obouchat kolem kuzelu.
Jestli je to jen na to se rozjezdit a dostat masinu do ruky, tak bych sel cestou jednovalce se sirokejma riditkama a vzprimenym posezem, kteryho prodas za podobny penize jako jsi ho koupil. Klidne stary kladivo - DR650 SE, Yamaha XT, nebo I to DRZ
Duka ne, ta motorka je o necem jinem nez o tom naucit se jezdit.
Duka ne, ta motorka je o necem jinem nez o tom naucit se jezdit.
Nerozumim uplne jak to myslis s tim Dukem, nicmene DRZ byla asi moje prvni volba, abych pravdu rekl, pak az jsem zacal vymyslet jine moznosti. Tak a ted kterou. V bazaru jsou 3, jedna s big bore kitem a polepy nevim, dve vypadaji docela dobre, ta od soukromnika na pohled tak nejak opecovavanejsi, s ladakem (i kdyz to nevim, nemam uplne potrebu aby me bylo slyset na celou ctvrt), ale zas 80000. Pry po velkem servisu...
No je pravda ze jak se koukam na cycle-ergo tak na DRZ nedam plny rejd pres pupek asi Kdyz je to problem, ze jich nejak moc neni, abych naskocil a vyzkousel. Mozna jestli ta na morave vydrzi dost dlouho.
Na toho duka asi schvalne pujdu sednout. S nejakymi padaky by to snad poslouzilo na praseni... ale ano, me je male skoro vsechno.
EDIT: Dle simulovaneho posezu asi vypada dobre to XT-X...
EDIT2: ale kdyz to mi prijde ze uz si skoro muzu rict ze TDM je taky skoro supermoto
Naposledy editováno 22.02.2017 16:52:36
Na toho duka asi schvalne pujdu sednout. S nejakymi padaky by to snad poslouzilo na praseni... ale ano, me je male skoro vsechno.
EDIT: Dle simulovaneho posezu asi vypada dobre to XT-X...
EDIT2: ale kdyz to mi prijde ze uz si skoro muzu rict ze TDM je taky skoro supermoto
Naposledy editováno 22.02.2017 16:52:36
1 reakcí na tento příspěvek Padu a blbu vzdorny obratny stroj na uceni
Já si tedy ještě před pádem koupila HONDU crf 250L na město, blbnutí a tak je to úžasné, Odjela jsem na její "rozvojové" sestře Honda XR 250 Tornado před 14 dny 1600km/týden po Maroku, asfalt, hory šotoliny, poušť a duny. Pokud nevážíš 150kg je to bomba. Jinak mám Triumph Tiger 800xrt a jdou k sobě náramně. No a nová stojí +-120.000Kč
Víc najdeš tady
Naposledy editováno 22.02.2017 16:53:55
Víc najdeš tady
Naposledy editováno 22.02.2017 16:53:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padu a blbu vzdorny obratny stroj na uceni
JeckyllHydova> jakej byl domácí hašiš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padu a blbu vzdorny obratny stroj na uceni
SuperSic58> Člověče asi neuvěříš, ale nebyl. Nikdo nám ho necpal a my se po něm ani nesháněli Díky řešení havárky a lítání po nemocnicích a řešení transportu domů jsme měli časový skluz a na tohle ani nedošlo.
Tedy pokud to byla narážka na Maroko a ne zpochybnění toho, že někomu vnucuji Hondu CRF 250L. Ale ty ji máš taky... tak jse asi o to Maroko.
Tedy pokud to byla narážka na Maroko a ne zpochybnění toho, že někomu vnucuji Hondu CRF 250L. Ale ty ji máš taky... tak jse asi o to Maroko.
1 reakcí na tento příspěvek Padu a blbu vzdorny obratny stroj na uceni
Jejda, havarka v Maroku a jeste se zranenim - to nerad slysim, jsi v poradku nebo se davas dokupy? Ja se vysypal v blbe Italii a byl jsem rad ze jsem polamal jenom packy a zrcatka, protoze jiz na tomto se domluvit bylo nemozne.
CRF250L se delala i s motardovymi koly ne (CRF250M)? Jen to vypada ze je o dost vzacnejsi nez Lko... navic vypada asi stejne velka jak ta DRZ, jenom min motoru. No aspon se da koupit nova takze je lehke zajet do salonu, sednout a vyzkouset.
Nevim proc jsem si myslel, ze DRZ-400SM je mnohem rozsirenejsi motorka.
CRF250L se delala i s motardovymi koly ne (CRF250M)? Jen to vypada ze je o dost vzacnejsi nez Lko... navic vypada asi stejne velka jak ta DRZ, jenom min motoru. No aspon se da koupit nova takze je lehke zajet do salonu, sednout a vyzkouset.
Nevim proc jsem si myslel, ze DRZ-400SM je mnohem rozsirenejsi motorka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padu a blbu vzdorny obratny stroj na uceni
JeckyllHydova> tk příště
Jo tu Hondičku mam a na utažený a třeba i rozbitý okresky je to jak dělaný, neni to vubec žádnej dravec, ale je s tim neskutečná prdel, to tam prostě nacpeš do zatáčky a to jde jak kolo. Sám ji mám jako druhou k větší motorce, takže mě vždycky hrozně baví ten rozdíl v ovladatelnosti a agilitě. Z TDMka by ten rozdíl byl ještě znatelnější, páč TDMko je docela pořízek
Jo tu Hondičku mam a na utažený a třeba i rozbitý okresky je to jak dělaný, neni to vubec žádnej dravec, ale je s tim neskutečná prdel, to tam prostě nacpeš do zatáčky a to jde jak kolo. Sám ji mám jako druhou k větší motorce, takže mě vždycky hrozně baví ten rozdíl v ovladatelnosti a agilitě. Z TDMka by ten rozdíl byl ještě znatelnější, páč TDMko je docela pořízek
TDM v Alpach je solidni posilovna, ani jsem nevedel ze neco delam a po dovolene mi nejak narostly ramena
OK - jak koukam na foto, ze to chce asi dovybavit - plech pred chladic, susplech, padacky... nebo ne? Chladic mi prijde jako nejsirsi misto, to je v poradku?
OK - jak koukam na foto, ze to chce asi dovybavit - plech pred chladic, susplech, padacky... nebo ne? Chladic mi prijde jako nejsirsi misto, to je v poradku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padu a blbu vzdorny obratny stroj na uceni
pkut> Nechci být hnusná, ale já havárku neměla, jen jsem kolem toho poletovala, komunikovala a zařizovala.
Ale tu hondu prostě milluji.
Ale tu hondu prostě milluji.
SuperSic58> Ano je to motokolo, tak jsem si připadala, když jsem sedla z triumpha do ní a jela ty samý terény. Ježíš, já se tak moc bavila!!! Tigrem je to boj, kdo z koho a hlavně, když se spolu válíme, nic se neděje. Já normálně s tím Tornádem v těch dunách řvala nadšením. Ale jsem "lehká žena" ne nejlehčí, ale chpi mají víc kilo. Tak si ji tak nemusí užít jako já,
JeckyllHydova> Aha, tak jsem te nepochopil - jak jsi psala o nejakem svem padu jeste. No kazdopadne snad to dobre dopadlo pro dotycnou osobu. Nevim, co je na tom hnusneho, jeste ze tam byl nekdo na zarizovani a poletovani.
Za doporuceni dekuji - jak si je srovnavam, tak mi prijde DRZ jako podobna, ale vseho trochu vic - akorat s rozdilem 20000 korun koupim o 10 let starsi masinu, s karburatorem, bez 6ky. Jelikoz jsem na opravy vemeno, tak ta Honda muze byt lepsi cesta. Radsi bych ale koupil Mko - uz koukam ze nekde za hranicemi treba bude.
Za doporuceni dekuji - jak si je srovnavam, tak mi prijde DRZ jako podobna, ale vseho trochu vic - akorat s rozdilem 20000 korun koupim o 10 let starsi masinu, s karburatorem, bez 6ky. Jelikoz jsem na opravy vemeno, tak ta Honda muze byt lepsi cesta. Radsi bych ale koupil Mko - uz koukam ze nekde za hranicemi treba bude.
Možná je to, jak najednou "neumíš", tou motorkou. Resp vztahem tvé hlavy k té motorce. Já měl kdysi lehkou nehodu s Favoritem (autem, ne na kole ). Oprava trvala asi týden nebo dva, jezdil jsem normálně druhým autem bez jakýchkoli problémů. Ale jak jsem po opravě sednul zpět do Fanóša, tak to byla mizérie, jelo se mně hrozně a dělal jsem spoustu chyb. Prvních pár jízd bylo takhle hrozných, ale hodně brzo jsem to překonal a už zase jezdil jak člověk. Takže bych to ještě zkusil, případně vzal na pár km něco menšího klidně z půjčovny a ono to půde
1 reakcí na tento příspěvek Padu a blbu vzdorny obratny stroj na uceni
Mozna ti trochu zamotam hlavu, ale koukal jsi třeba na BMW G650 X....... ? Muzes si vybrat ze trech variant Xmoto , Xcountry , Xchallenge . A na Xcountry by se nechalo i v pohode cestovat. Pritom docela blbuvzdorna technika a relativne "moderni". Cenove se do Tvého rozpoctu v pohode vejdou. Preju stastnou ruku při vyberu a at jsou navraty domu vždy v poradku
Děkuji za rady!
No, G650X hezky, ale asi nesplní podminku levneho padání, jelikož jich bylo vyrobeno celkem dvanáct a půl kusu, a díly nebudou na každém rohu, ani nějaké příslušenství asi nic moc. V SM variantě se dělala jen 2007-9, takže 10 let je všem, to mě netrápí. Ale líbí se, hm...
EDIT: tak nejake ramy a blbustky na to jsou, zacina se mi zamlouvat.
No, teď o víkendu jsem se skoro byl podívat na DRZ 2005 co tady typ inzeruje za 80(nebyl doma), a oproti nové 250 hondě se to skoro nevyplatí, 12 let starý stroj. Se začínám klonit zpátky k tomu FMX/XTX. Ale to BMW je míň bachraté, hm.
Teď jsem chtěl povozit se na tom Lku, tak mi řekli že az po výstavě dostanou novy model, že nemají. Tak jdu na výstavu, tahat za páčky na centrálu postavenych motorek, a nakonec koupím něco co jsem vubec nechtěl, ale zase za 250 tisíc, už to vidim.
Odjedu na Guzzi, protože ta padáky nepotřebuje - padá přímo na hlavu. Motorka jak majitel.
Naposledy editováno 27.02.2017 12:09:14
No, G650X hezky, ale asi nesplní podminku levneho padání, jelikož jich bylo vyrobeno celkem dvanáct a půl kusu, a díly nebudou na každém rohu, ani nějaké příslušenství asi nic moc. V SM variantě se dělala jen 2007-9, takže 10 let je všem, to mě netrápí. Ale líbí se, hm...
EDIT: tak nejake ramy a blbustky na to jsou, zacina se mi zamlouvat.
No, teď o víkendu jsem se skoro byl podívat na DRZ 2005 co tady typ inzeruje za 80(nebyl doma), a oproti nové 250 hondě se to skoro nevyplatí, 12 let starý stroj. Se začínám klonit zpátky k tomu FMX/XTX. Ale to BMW je míň bachraté, hm.
Teď jsem chtěl povozit se na tom Lku, tak mi řekli že az po výstavě dostanou novy model, že nemají. Tak jdu na výstavu, tahat za páčky na centrálu postavenych motorek, a nakonec koupím něco co jsem vubec nechtěl, ale zase za 250 tisíc, už to vidim.
Odjedu na Guzzi, protože ta padáky nepotřebuje - padá přímo na hlavu. Motorka jak majitel.
Naposledy editováno 27.02.2017 12:09:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 297, 298] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8935 | Včera v 23:08 Eso_Rimmer |
Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele [1 ... 32, 33] Yamaha MT-07, Yamaha MT-07 Moto Cage, Yamaha XSR 700... | SuperSic58 | 981 | Včera v 15:11 CB600 |
Přehřívání svodů výfuku Honda fmx... Honda FMX 650 | Stenly90 | 8 | 15.11.2024 v 10:51 bazin. |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 343 | 11.11.2024 v 11:53 ZdendaZB |
Dynamo (stator a rotor) Yamaha MT-07 | Frankie8 | 4 | 9.9.2024 v 11:38 Frankie8 |