Nedávno jsem koupil Yz 250 01 a za chvíli jsem najezdil necelých 20mth (lesy-louky) a nepřijde mi že by byl nějaký rozdíl ve výkonu a že by za dalších par týdnu byl potřeba vyměnit píst.
Mohli by jste někdo napsat zkušenosti ohledně výdrže pístu/motoru jezděného mimo trat?
Díky :)
1 reakcí na tento příspěvek Životnost pístu 2T
1 reakcí na tento příspěvek Životnost pístu 2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost pístu 2T
assassin píše: ja si styl jizdy cloveka co si koupil 16let starou krosku na jezdeni po poli docela dokazu predstavit
Myslim si že na jezdeni v lese a po polich je jedno jestli mas 3 roky starou motorku nebo 15, pokud se o to clovek stara tak to jede skoro stejne. Jen cena kdyz to kupujes je 2x mensi. Jinak s tim jezdim pilu kdyz se da :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost pístu 2T
bugy15 píše: Myslim si že na jezdeni v lese a po polich je jedno jestli mas 3 roky starou motorku nebo 15, pokud se o to clovek stara tak to jede skoro stejne. Jen cena kdyz to kupujes je 2x mensi. Jinak s tim jezdim pilu kdyz se da :)
Bys ses divil ale je a kurevsky
E: a s takovymhle pristupem jses adept na "budu delat brzo motor"
Naposledy editováno 16.03.2017 10:34:26
Ak by pomohlo tak niečo sa dá prečítať aj tu http://www.motogreg.../10-kedy-menit-piest
Mohl by mi někdo kdo se v tom vyzná říct odhadem kolik je na něm najeto a kolik by asi ještě mohl vydržet? (nechci žádné věštění z křištálové koule jen prostě odhad)
Ten co mi to prodal říkal že vyjel na nový píst a nikasil 8 nádrží asi na trati + já 20mth po lesích.
Jinak jezdím na Motul 800 a filtr čistím po pár jízdách.
Vem za ni i do stran jestly je fest uložená.. Pokud mas vuli opravdu takhle velkou i vertikálně cekaj te loziska mozna i chrom kliky nebo lepeni Ale vse záleží i jak se ti zda ze vibruje? atd ja na tom taky jezdil jeste dobu, ale samozřejmě zhorsuje se životnost vseho okolo..
Co se týká těch vibrací tak jsou dost cítit ale to by mohla dělat i klika atd. - vůbec netuším jestli by motorka měla normálně vibrovat nebo to dělá něco špatného.
1 reakcí na tento příspěvek Životnost pístu 2T
2 reakcí na tento příspěvek Životnost pístu 2T
Na pístu je napsaná velikost 66,38 jde zjistit podle rozměru kolikatý píst je jetý na tom nikasilu?
Pokud by byl ok nikasil tak pak by následoval pist 66,39 ?
66,38 je si už asi ten největší.
vertex dělá 34,35,36 a 37.
každopádně větší píst se dává po přehonování nikasilu.nemůžeš dát větší píst jen tak,protože nikasil se opotřebovává hlavně tam,kde jezdí kroužky,zbytek jen minimálně,takže by to bylo moc natěsno.
maximální odchylky v průměru válce jsou 0,03mm a když vidím ten píst,tak nevěřím,že to bude v toleranci.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
V force 4 klapky exc 300 2017 KTM EXC 300 | Riky99 | 6 | 25.9.2024 v 19:38 Kohlstein |
Dotaz na ostré enduro 250/300 2T KTM EXC 300 | Čachota | 5 | 19.9.2024 v 11:48 bazin. |
Kolik mth by měl být správný zájezd... Yamaha YZ 125 | Infosek | 4 | 15.9.2024 v 22:40 ja1 |
ma ktm exc 125 2004 originalne blin... KTM EXC 125 | Ktmexchaknrbbnns | 2 | 30.8.2024 v 15:34 ja1 |
Startér ktm 300exc KTM EXC 300 | Matmote123 | 6 | 25.8.2024 v 18:03 EnduroOnRoad |