Téma: Shinko Adventure Trail 804/805
19.3.2017 v 14:45
Má někdo osobně vyzkoušeno na velkém cenduru v rozměrech 17/19" ?
1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805
Maji vlastnosti cca jako Tourance prvni generace. Jen za mokra malinko horsi
Edit: pardon, omlouvam se. Spletl jsem si to s modelem 705. S 805 nemam zkusenosti
Naposledy editováno 19.03.2017 16:00:01
Edit: pardon, omlouvam se. Spletl jsem si to s modelem 705. S 805 nemam zkusenosti
Naposledy editováno 19.03.2017 16:00:01
Napr. https://www.revzill...ng-tires#reviews_tab , písané jazdcami , nie testovačmi .
Naposledy editováno 19.03.2017 16:52:24
Naposledy editováno 19.03.2017 16:52:24
1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805
Vsichni ji tam dost chvali, porovnavaji ji hlavne s TKC 80 a vychazi ve vsem mirne lepe za podstatne nizsi cenu. Vypada to ze je zkusim nekdy behem leta.
Muzu porovnat jen neprimo, ja jel na GSu a TKC80, kolega na TransAlpovi a 804/805kach. Conti melo navrch jen v mekkym terenu, kde bylo znatelne lepsi vedeni smeru. Jinak vsude jinde bylo lepsi Shinko a vydrz zadni pneu je minimalne dvojnasobna.
Tak moje zkusenosti s E-804. Muzu porovnat jen s Conti Escape na kterych byla motorka obuta kdyz jsem ji na jare poridil. Na Escape jsem najel asi 3 000 a sli z motorky dolu, ne kuli opotrebeni ale, proto, ze u mne doslo k coming outu latetniho bahnomilstvi. Pole, louky, les s Escape moc nefungovalo. Nejdriv sel zadek kde se usadila E-09, za dva tydny na to predek, automaticka volba by byla E-10 na predek, jenze ouha v rozmeru na Freewinda se E-10 (19 100/90) proste nedela. Pak jsem dlouho badal co s tim. Jasne to vychazelo na TKC-80 jenze jsem lakomec. Na ceskych forech jsem nic o Shinko nenasel. Nejake recenze jsem nasel u Australaku, Kanadanu a severo Amerikancu nekteri ji radili dokonce vyse nez TKC.
Nakonec jsem tedy objednal E-804... jake to prekvapeni, E-804 je za vsech okolnosti (opravdu za vsech, vcetne silnice a mokra) lepsi nez silnicnejsi znackovejsi a drahy Escape. Ze zacatku se na silnici motorka nad 140 trochu vlnila (co ostatne od spuntu cekat?), ale bud jsem si zvykl, nebo po mirnem ojeti pneu problem zmizel.
Ted je E-09 na konci zivotnosti (dala asi 6000km silnice/polnacky 60/40), na Shinku neni v podstate opotrebeni zatim znat. Za pneu i s prezutim jsem zaplatil 1570kc. Takze jsem si zkusebne objednal 805 na zadek... uvidime. Za mne, palec nahoru.
Motorka XF-650, jezdim nalehko a vyhradne solo. Styl... prase.
Nakonec jsem tedy objednal E-804... jake to prekvapeni, E-804 je za vsech okolnosti (opravdu za vsech, vcetne silnice a mokra) lepsi nez silnicnejsi znackovejsi a drahy Escape. Ze zacatku se na silnici motorka nad 140 trochu vlnila (co ostatne od spuntu cekat?), ale bud jsem si zvykl, nebo po mirnem ojeti pneu problem zmizel.
Ted je E-09 na konci zivotnosti (dala asi 6000km silnice/polnacky 60/40), na Shinku neni v podstate opotrebeni zatim znat. Za pneu i s prezutim jsem zaplatil 1570kc. Takze jsem si zkusebne objednal 805 na zadek... uvidime. Za mne, palec nahoru.
Motorka XF-650, jezdim nalehko a vyhradne solo. Styl... prase.
1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805
Tak já je asi na KTM 990 Adv obuji na příští rok. Buďto Shinko, pokud se domluví nějaký rumunsko s cestou po ose, pokud by jsme vezli, dám asi Mitas 09 dozadu a dopředu Pirelli MT21 . Každopádně díky za info a poznatky
Lukinzu píše: Tak já je asi na KTM 990 Adv obuji na příští rok. Buďto Shinko, pokud se domluví nějaký rumunsko s cestou po ose, pokud by jsme vezli, dám asi Mitas 09 dozadu a dopředu Pirelli MT21 . Každopádně díky za info a poznatky
ahoj, taky o nich ted uvazuju. mas uz nejaky zkusenosti? zvazuju, co obout na letosni Albanii. Tak na nich mám odjetou sezónu, momentálně mají natočeno asi 8 tisíc. Jezdil jsem terén, silnice i dálniční přesuny. Jediný co je slabší je boční vedení v blátě, ale jezdím mastodonta a ne krosku, takže pořád je to super. Aby zabírala v blátě (opět připomínám bláto úměrně k težké motorce) tak má výdrž asi 6 tisíc, pak už je vzorek spíš na suché šotoliny. Nejvíc mě potěšilo jak dobře drží na silnici, kde po úvodních peti stovkách na zajetí jde jezdit slušná kudla. takhle vypadala po absolvování Albánie. Za mě neuvěřitelná spokojenost.
Mám 804/805 na tigrovi 800, 90-21 a 150-17. Naložená ve dvou 440 kilo. Sólo 360.
Zatím najeto 5 tis ve dvou + 2 tisíce sám a vzadu ubyl vzorek z 10mm na 5mm a vepředu z 8 taky na 5.
Ale drtivá většina byla po asfaltu. Podle mě to je za ty peníze hodně dobrej kompromis pro teleportování se po dálnici kousek za barák (Ukrajina, Rumunsko, Jugoslávie, Albánie), tam si zajezdit a pak hupsnout zpět. E07 je akorát do sucha, trochu měkýho podkladu ji vyřídí. Tohle je znatelně lepší a už se jakš takš chytá i v blátě.
No a jezdím kolem 120 km/h po dálnici.
Naposledy editováno 16.07.2018 18:24:04
Zatím najeto 5 tis ve dvou + 2 tisíce sám a vzadu ubyl vzorek z 10mm na 5mm a vepředu z 8 taky na 5.
Ale drtivá většina byla po asfaltu. Podle mě to je za ty peníze hodně dobrej kompromis pro teleportování se po dálnici kousek za barák (Ukrajina, Rumunsko, Jugoslávie, Albánie), tam si zajezdit a pak hupsnout zpět. E07 je akorát do sucha, trochu měkýho podkladu ji vyřídí. Tohle je znatelně lepší a už se jakš takš chytá i v blátě.
No a jezdím kolem 120 km/h po dálnici.
Naposledy editováno 16.07.2018 18:24:04
1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805
Tak moje zadni po skoro trinacti tisicich, ani jeden defekt. Schvalne jsem je sjizdel co nejvic do mrtva, abych vedel jakou maji hranici. Sice jeste neni sjeta az na TWI, ale uz zacinala klouzat a uz nezabirala ani na tvrdem povrchu. Ale opatrny dojezd z nejake dovolene by se na tom jeste dal ustat.
1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805
Mě připadá, že tak pod 3 milimetry vzorku už je guma dobrá tak na asfalt. Ani v suchejch prudčích kopcích po kamení to pořádně nezabírá a je to o vyklopení se. Já na ní ještě dám Bosnu, to bude mít asi 8 tisíc, vzorek spadne na ty 3mm a pak ji vyhodím. Nebudu zbytečně riskovat. Za ty peníze to nestojí.
Naposledy editováno 19.07.2018 11:29:28
Naposledy editováno 19.07.2018 11:29:28
ZdendaZB> Souhlasim, navic jak je nizkej vzorek tak uz se zacinaji objevovat celkem velke zaseky od kamenu. Ale proste jsem chtel zkusit kdy zacnou byt nepouzitelny, v garazi jsem mel nachystanou druhou sadu kol - takze jsem nebyl nijak limitovany. Ted uz je budu za tu cenu menit hned jak prestanou fungovat na mekkem podkladu.
To jsem pochopil, že jsi testoval. Já E07 sjížděl maximálně na ten prostřední vystouplý pruh gumy. 18 tisíc km a hotovo, ale zase pár tisíc po prašných cestách. Na asfaltu by to bylo určitě dřív. Tak při 16 tisících.
Pak už to na trochu-bahně nejede vůbec. Ona i nová je zoufalost, natož sjetá Jediný, že tolik vydrží a je levná
Pak už to na trochu-bahně nejede vůbec. Ona i nová je zoufalost, natož sjetá Jediný, že tolik vydrží a je levná
1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805
Když jsem potkal dva piloty, co jeli z Mongolie domů, tak ještě v Ulan Ude měli E09 na obou kolech v dobrým stavu a to už měli najeto přes 6 tisíc ve dvou na africe. A většinu asfalt. Takže když se jede v klidu, tak tomu věřím. Když budeš pořád hrabat a brzdit jak blázen, tak to nevydrží, to je jasný.
1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805
Ja du totižto taky okruh ze Rumunsko cez Srbsko Albania a potom Crna gora a Bosna...takych 3800km. No a mam obavu ze mi guma nevydrží... Čistý asfalt mozno 10% sotolina. Idem z ladvinkou tak ziaden off...
to je divný
já dal 5000 ve dvou plus 2000 solo a jsem vzadu v pulce vzorku, a všechno s dvouma pytlema s věcma, ve dvou motorka 430 kilo, což je max povolený zatížení, ale je fakt, že nehrabu, brzdím v klidu, a nejedu jak na dakaru a taky skoro všechno asfalt
nejste nějak citelně přetížení ?
třeba styl brezovar, tomu by asi těžko vydržela ten náš nájezd...
Naposledy editováno 24.07.2018 16:24:34
já dal 5000 ve dvou plus 2000 solo a jsem vzadu v pulce vzorku, a všechno s dvouma pytlema s věcma, ve dvou motorka 430 kilo, což je max povolený zatížení, ale je fakt, že nehrabu, brzdím v klidu, a nejedu jak na dakaru a taky skoro všechno asfalt
nejste nějak citelně přetížení ?
třeba styl brezovar, tomu by asi těžko vydržela ten náš nájezd...
Naposledy editováno 24.07.2018 16:24:34
Ja teda nevim, jezdim sice solo (125kg) ne moc zatizenej (cca do 25kg) a jezdim na silnici hodne agresivne. Teren moc neumim tam jezdim jako nejvetsi mrdal. Pulku vzorku jsem mel sjetou asi v tech sedmi tisicich. Foukam 2,5/2,9 na vsechny povrchy.
1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805
Moto je Caponord 1000. A jazda vo dvojici ja 80 priatelka 47kg kufor vzadu. Tlak 2,7. 99% asfalt. No nic ine mi nenapada a vlastne nikomu ani nemôže ze netahate za plyn.....v inom to byť nemôže. Dojdem z Balkanu a dam sem foto reálneho nájazdu.
Nič v zlom mam vela rodiny v Čechách a vy nežijete vy šetríte. " Jenom ať je to za levňáska". A tak aj ťaháte za plyn že???
Nič v zlom mam vela rodiny v Čechách a vy nežijete vy šetríte. " Jenom ať je to za levňáska". A tak aj ťaháte za plyn že???
1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805
Eso: já ale 07 neřeším, ani jejich nájezd. Psal jsem to ve smyslu E09 nebo shinko804. že kdyby jí dal na svoji přetíženou motorku tak by mu asi 10tkm nevydržela.
A píšu ve smyslu, že E07 je pro moje použití napytel a hledám něco použitelnějšího co vydrží i asfalt. Nic víc. Kdo ví o čem mluvím tak je v klidu, ostatní silniční advenčurystičtí jezdci se zbytečně ročilují a posedá je emoční ďábel. A to zcela zbytečně.
Takže já zkoušel E09 vzadu+vepředu, na moje posouvání byla, bych řekl dramaticky lepší než E07. S804+805 není tak dobrá v blátě, ale zase víc vydrží, hlavně ve dvou. No a nic jinýho neznám, takže tady žádný moudra a chytrosti o tom co neznám nepíšu, jak mě opět začali napadat někteří provokatéři a dotčení cestovatelé hlavně na silničních gumách typu E07
Mates750: nebo jsi vyhrál gumu s nějakou vadnou směsí z výroby, jak se to stávalo třeba v minulých letech mitasu, kdy vypouštěl zmetky. Jiná možnost snad ani nepřipadá v úvahu. Já když si třeba koupím nový gumy na Mravence, tak tejden nemůžu jíst, protože jsem off rozpočet
Naposledy editováno 25.07.2018 09:54:15
A píšu ve smyslu, že E07 je pro moje použití napytel a hledám něco použitelnějšího co vydrží i asfalt. Nic víc. Kdo ví o čem mluvím tak je v klidu, ostatní silniční advenčurystičtí jezdci se zbytečně ročilují a posedá je emoční ďábel. A to zcela zbytečně.
Takže já zkoušel E09 vzadu+vepředu, na moje posouvání byla, bych řekl dramaticky lepší než E07. S804+805 není tak dobrá v blátě, ale zase víc vydrží, hlavně ve dvou. No a nic jinýho neznám, takže tady žádný moudra a chytrosti o tom co neznám nepíšu, jak mě opět začali napadat někteří provokatéři a dotčení cestovatelé hlavně na silničních gumách typu E07
Mates750: nebo jsi vyhrál gumu s nějakou vadnou směsí z výroby, jak se to stávalo třeba v minulých letech mitasu, kdy vypouštěl zmetky. Jiná možnost snad ani nepřipadá v úvahu. Já když si třeba koupím nový gumy na Mravence, tak tejden nemůžu jíst, protože jsem off rozpočet
Naposledy editováno 25.07.2018 09:54:15
mates750 píše: Moto je Caponord 1000. A jazda vo dvojici ja 80 priatelka 47kg kufor vzadu. Tlak 2,7. 99% asfalt. No nic ine mi nenapada a vlastne nikomu ani nemôže ze netahate za plyn.....v inom to byť nemôže. Dojdem z Balkanu a dam sem foto reálneho nájazdu.
Nič v zlom mam vela rodiny v Čechách a vy nežijete vy šetríte. " Jenom ať je to za levňáska". A tak aj ťaháte za plyn že???
mam porad stejny jizdni styl a ten neni zrovna sporivy. ja jsem z tech gum nadsenej treba i proto, ze predchozi TKC 70 mi na predku doslova shorela po trech tisicich ze musela dolu. takze o "netahani" za plyn to fakt neni. Jinak taky sedllam Caponorda, akorat v RR verzi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord | Libiq | 8 | 20.3.2023 v 12:29 Libiq |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord | Etv1000capo | 23 | 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp |
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord | Káreo | 2 | 24.12.2021 v 12:30 Piwell |