1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805
Edit: pardon, omlouvam se. Spletl jsem si to s modelem 705. S 805 nemam zkusenosti
Naposledy editováno 19.03.2017 16:00:01
Naposledy editováno 19.03.2017 16:52:24
1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805
Nakonec jsem tedy objednal E-804... jake to prekvapeni, E-804 je za vsech okolnosti (opravdu za vsech, vcetne silnice a mokra) lepsi nez silnicnejsi znackovejsi a drahy Escape. Ze zacatku se na silnici motorka nad 140 trochu vlnila (co ostatne od spuntu cekat?), ale bud jsem si zvykl, nebo po mirnem ojeti pneu problem zmizel.
Ted je E-09 na konci zivotnosti (dala asi 6000km silnice/polnacky 60/40), na Shinku neni v podstate opotrebeni zatim znat. Za pneu i s prezutim jsem zaplatil 1570kc. Takze jsem si zkusebne objednal 805 na zadek... uvidime. Za mne, palec nahoru.
Motorka XF-650, jezdim nalehko a vyhradne solo. Styl... prase.
1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805
Lukinzu píše: Tak já je asi na KTM 990 Adv obuji na příští rok. Buďto Shinko, pokud se domluví nějaký rumunsko s cestou po ose, pokud by jsme vezli, dám asi Mitas 09 dozadu a dopředu Pirelli MT21 . Každopádně díky za info a poznatky
ahoj, taky o nich ted uvazuju. mas uz nejaky zkusenosti? zvazuju, co obout na letosni Albanii.Zatím najeto 5 tis ve dvou + 2 tisíce sám a vzadu ubyl vzorek z 10mm na 5mm a vepředu z 8 taky na 5.
Ale drtivá většina byla po asfaltu. Podle mě to je za ty peníze hodně dobrej kompromis pro teleportování se po dálnici kousek za barák (Ukrajina, Rumunsko, Jugoslávie, Albánie), tam si zajezdit a pak hupsnout zpět. E07 je akorát do sucha, trochu měkýho podkladu ji vyřídí. Tohle je znatelně lepší a už se jakš takš chytá i v blátě.
No a jezdím kolem 120 km/h po dálnici.
Naposledy editováno 16.07.2018 18:24:04
1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805
Tak moje zadni po skoro trinacti tisicich, ani jeden defekt. Schvalne jsem je sjizdel co nejvic do mrtva, abych vedel jakou maji hranici. Sice jeste neni sjeta az na TWI, ale uz zacinala klouzat a uz nezabirala ani na tvrdem povrchu. Ale opatrny dojezd z nejake dovolene by se na tom jeste dal ustat.
1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805
Naposledy editováno 19.07.2018 11:29:28
Pak už to na trochu-bahně nejede vůbec. Ona i nová je zoufalost, natož sjetá Jediný, že tolik vydrží a je levná
1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805
1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805
já dal 5000 ve dvou plus 2000 solo a jsem vzadu v pulce vzorku, a všechno s dvouma pytlema s věcma, ve dvou motorka 430 kilo, což je max povolený zatížení, ale je fakt, že nehrabu, brzdím v klidu, a nejedu jak na dakaru a taky skoro všechno asfalt
nejste nějak citelně přetížení ?
třeba styl brezovar, tomu by asi těžko vydržela ten náš nájezd...
Naposledy editováno 24.07.2018 16:24:34
1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805
Nič v zlom mam vela rodiny v Čechách a vy nežijete vy šetríte. " Jenom ať je to za levňáska". A tak aj ťaháte za plyn že???
1 reakcí na tento příspěvek Shinko Adventure Trail 804/805
A píšu ve smyslu, že E07 je pro moje použití napytel a hledám něco použitelnějšího co vydrží i asfalt. Nic víc. Kdo ví o čem mluvím tak je v klidu, ostatní silniční advenčurystičtí jezdci se zbytečně ročilují a posedá je emoční ďábel. A to zcela zbytečně.
Takže já zkoušel E09 vzadu+vepředu, na moje posouvání byla, bych řekl dramaticky lepší než E07. S804+805 není tak dobrá v blátě, ale zase víc vydrží, hlavně ve dvou. No a nic jinýho neznám, takže tady žádný moudra a chytrosti o tom co neznám nepíšu, jak mě opět začali napadat někteří provokatéři a dotčení cestovatelé hlavně na silničních gumách typu E07
Mates750: nebo jsi vyhrál gumu s nějakou vadnou směsí z výroby, jak se to stávalo třeba v minulých letech mitasu, kdy vypouštěl zmetky. Jiná možnost snad ani nepřipadá v úvahu. Já když si třeba koupím nový gumy na Mravence, tak tejden nemůžu jíst, protože jsem off rozpočet
Naposledy editováno 25.07.2018 09:54:15
mates750 píše: Moto je Caponord 1000. A jazda vo dvojici ja 80 priatelka 47kg kufor vzadu. Tlak 2,7. 99% asfalt. No nic ine mi nenapada a vlastne nikomu ani nemôže ze netahate za plyn.....v inom to byť nemôže. Dojdem z Balkanu a dam sem foto reálneho nájazdu.
Nič v zlom mam vela rodiny v Čechách a vy nežijete vy šetríte. " Jenom ať je to za levňáska". A tak aj ťaháte za plyn že???
mam porad stejny jizdni styl a ten neni zrovna sporivy. ja jsem z tech gum nadsenej treba i proto, ze predchozi TKC 70 mi na predku doslova shorela po trech tisicich ze musela dolu. takze o "netahani" za plyn to fakt neni. Jinak taky sedllam Caponorda, akorat v RR verzi.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord | Libiq | 8 | 20.3.2023 v 12:29 Libiq |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord | Etv1000capo | 23 | 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp |
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord | Káreo | 2 | 24.12.2021 v 12:30 Piwell |