


Ono se to totiž dělalo dřív poctivě s listovýma perama a ne jak dnes se zkrutnou tyčí, která odpochoduje do věčných lovišť, když se vozík přeloží.
A ještě aby ty papíry byly na aspoň podobnej typ - podle mýho zcela nereálný.
Já jsem nakonec koupil novej.
1 reakcí na tento příspěvek Doklady na přívěsný vozík
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doklady na přívěsný vozík
0017 píše: Oprava je do 2tis- max-elektrika, čuba,a kupovat kus plechu je oproti poctivému vleků blbost.Navic si ho člověk udělá jak chce,a to mám tov. výrobu.

Ted jsem to dělal,čuba 300kč,svetla komplet 800kč nějaká barva prkna a týden práce takže oprava do těch 2000kč.
Jinak k tématu ,v techničáku jsou rozměry atd takže sehnat stejny papíry budou problém.
Naposledy editováno 19.04.2017 19:28:47
1 reakcí na tento příspěvek Doklady na přívěsný vozík
Jinak k tý repasi - před mnoha lety jsem taky sháněl levnej starej vozejk. Nakonec za 500,- s propadlou STK, ale s živejma papírama, od vzdálenějšího příbuznýho. Byl to malej hajzlík myslim 100x160 cm na 8" kolečkách. STK bych s nim neprolezl, tak šel téměř komplet zrepasovat. Opravit, upravit (navařit oka na kurty), natřít, nová podlaha (voděodolná překližka), nový dřevěný sajtny, světla, elektrika, kabely, ložiska, blatníky atp. Nebyla nová čuba, nebyly pneu a listový pera. Jinak snad všechno. A když nepočítám barvy atp. tak mě to nakonec vyšlo přes 4000,- Nakonec byl ale nevyhovující - malej, 70km/h v TP (nesměl na dálnici) a tak jsem ho prodal a koupil levnej Agados. Celkem mi to i stačilo, ale po letech jsem chtěl větší a lepší tak jsem si udělal radost.
Edit: Jinak teda u těch dvou posledních byl požadavek hlavně ten, aby byl otypovanej na 130 km/h.
Naposledy editováno 19.04.2017 20:09:45
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doklady na přívěsný vozík
Nechci ti brát iluze,už se to tu někde loni řešilo,ale dopraní zákon jasně říká,že souprava dvou vozidel ( automobil a vozík ) stejně nesmějí jet větší rychlostí jak 80 km/hod.
Já sám mám vlek bržděný s nosností 1200kg.Bohužel tento vozík smí táhnout jen řidič s "E" . Což mne nevadí nemám jen "D" . Má větší ložnou plochu a a kola "14" takže paráda. Výrobce je nějaký Germán.Jen jsem musel vyměnit jednou světla,protože tu je blbý železniční přejezd a škrtnul jsem si. Světla,které tam měl výrobce se nesehnali,tak česká klasika a super.
Naposledy editováno 19.04.2017 22:10:00
Jinak mě taky napadlo koupit bržděnej, taky mam mimo D všechno (žena taky), auto na to je v pohodě taky, ale přeci jenom občas to veze i někdo jinej, kdo E nemá, navíc nevim jestli bych ho vůbec využil. Mam jinak k dispozici dvě kontejnerový auta, jedno s nosností 4t a druhý 5t.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doklady na přívěsný vozík





Sháněl jsem starší vozejk a vždy mě odradila hlavně velikost ložné plochy, dále 80kmh a stav. Nakonec jsem koupil Brenderup 2270U, který mě vyšel v poměru cena vs. užitná hodnota nejlépe. Za nějakých 17,5 kkč má ložnou plochu 270cm x 128cm a největší sranda je, že mám v techničáku nejvyšší povolenou rychlost 140 km/h

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doklady na přívěsný vozík
Vítězslav_Máří píše: Piwell: Jinak teda u těch dvou posledních byl požadavek hlavně ten, aby byl otypovanej na 130 km/h.
Nechci ti brát iluze,už se to tu někde loni řešilo,ale dopraní zákon jasně říká,že souprava dvou vozidel ( automobil a vozík ) stejně nesmějí jet větší rychlostí jak 80 km/hod.
Já sám mám vlek bržděný s nosností 1200kg.Bohužel tento vozík smí táhnout jen řidič s "E" . Což mne nevadí nemám jen "D" . Má větší ložnou plochu a a kola "14" takže paráda. Výrobce je nějaký Germán.Jen jsem musel vyměnit jednou světla,protože tu je blbý železniční přejezd a škrtnul jsem si. Světla,které tam měl výrobce se nesehnali,tak česká klasika a super.
Píšeš tu celkem bludy:
To s tou 80tkou rozhodně není pravda, alespoň ne v Čechách!
Tvůj vlek klidně můžu táhnout za autem aniž bych měl oprávnění B+E!
Naposledy editováno 20.04.2017 10:08:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doklady na přívěsný vozík
AveKT píše: Píšeš tu celkem bludy:
To s tou 80tkou rozhodně není pravda, alespoň ne v Čechách!
Tvůj vlek klidně můžu táhnout za autem aniž bych měl oprávnění B+E!
No oni to žádné bludy nejsou. Ta 80 je jasná,je to tam tak,že nesmíš překročit nejvyšší povolenou rychlost vozidla uvedenou. Takže pokud je na vozíku 130 můžeš jet 130 . Ale k tomu oprávnění se pleteš a že nevařím z vody máš tu http://www.ecodrive...1_PrivesneVoziky.pdf . On totiž kolega z práce díky tažení vozíku s nosností 1100 kg přišel na rok o papíry a stálo ho to 25 tis,proto o tom vím. Toto není výmysl ,ale podložená skutečnost.
Edit.Pro pořádek,nemluvím o tažení vleku osobákem,ale autem což je v tomto případě Land Rover s tažným na 2200 kg. S osobákem velikosti Octavie by jsi to asi táhnout mohl.
Naposledy editováno 20.04.2017 20:29:32
Vítězslav_Máří píše: No oni to žádné bludy nejsou.
Ale jsou, cituji "Nechci ti brát iluze,už se to tu někde loni řešilo,ale dopraní zákon jasně říká,že souprava dvou vozidel ( automobil a vozík ) stejně nesmějí jet větší rychlostí jak 80 km/hod.
Vítězslav_Máří píše: No oni to žádné bludy nejsou. Ta 80 je jasná,je to tam tak,že nesmíš překročit nejvyšší povolenou rychlost vozidla uvedenou. Takže pokud je na vozíku 130 můžeš jet 130 . Ale k tomu oprávnění se pleteš a že nevařím z vody máš tu http://www.ecodrive...1_PrivesneVoziky.pdf . On totiž kolega z práce díky tažení vozíku s nosností 1100 kg přišel na rok o papíry a stálo ho to 25 tis,proto o tom vím. Toto není výmysl ,ale podložená skutečnost.
Edit.Pro pořádek,nemluvím o tažení vleku osobákem,ale autem což je v tomto případě Land Rover s tažným na 2200 kg. S osobákem velikosti Octavie by jsi to asi táhnout mohl.
Děkuji Ti za komentář, a navíc velikce rozumný. Rychlost sestavy nebudu řešit, to je známé. Ale co se týče váhy:
Oprávněn "B" jé do mimo jiné pro přívěsný vozík nad 750 kg pokud sestava nepřesáhne 3,5 tuny. Je to formulace poměrně nešťasná protože se posuzujou dle zákona max. hmotnosti. Tzn. např. auto cca 2100 kg max. hmotnost + přívěs 1200 kg max. = soustava do 3,5 t => B (si z obliga)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doklady na přívěsný vozík
1 reakcí na tento příspěvek Doklady na přívěsný vozík
Pokud ten Lanďák měl celkovou víc jak 2,3 t a vozík měl 1,2 t, tak bez E měl opravdu smůlu. Tenhle výklad ohledně tahání vleků nad 750 kg bez B+E spolu s možností jet nad 80 km/h ale neplatí všech zemích EU

Ta 80 km/h se mi úplně nezdá, ale každou chvíli to někde čtu. Vždy to jsou ale informace typu: kámoš říkal, někde sem četl atd.!
hrochino píše:
Ted jsem to dělal,čuba 300kč,svetla komplet 800kč nějaká barva prkna a týden práce takže oprava do těch 2000kč.
Jinak k tématu ,v techničáku jsou rozměry atd takže sehnat stejny papíry budou problém.
Hehe tyden prace :) to taky muze byt docela dost penez ...
1) Přestavba:
Uděláš si nějaké malůvky, jak si nový vozík představuješ a co je z původního originální. Pokud budeš měnit konstrukci nápravy a rozměry kol, musíš použít schválené prvky. S toutu dokumentací a TP dojdeš na úřad za technikem a budeš od něj chtít povolení k této přestavbě. Pokud ho dostaneš, následně provedeš přestavbu, dojedeš na technickou, kde provedou zápis, že přestavba provedena dle povolené dokumntace, vrátiš se na úřad, kde dostaneš zápis změny do TP.
Já jsem takto přestavoval obytňák na normální malý vozíček a v pohodě. Navíc s těma nebrzděnýma vozíkama úředníci nedělají žádné velké štráchy, tj. malůvky stačí opravdu nějaké.
Maximálně doplním poznámku, že budeš možná muset na Dekru, kde to převáží a vydají protokol, že na kouli má po novu být tolik a tolik a na nápravě tolik... ale to se dá udělat i v jiné akreditované měřící laboratoři.
2) Stavba:
Dalo by se to znovu schválit jako nově stavěný vozík (na to to musí splňovat dnešní předpisy, ale to musí i tak). K tomu potřebuješ nápravu schváleného typu (možno použít použitou z jiného vozíku, ale to musíš doložit), schválené spojovací zařízení atd., musíš mít fakutru na nakoupený materiál a doklad, že to svařoval někdo se státní zkouškou. Pak už tradá na Dekru, atd. Má to jeden háček, je to poměrně drahé...
Takto jsem před lety stavěl vozík na přepravu člunu (náprava s utěsněnými náboji...).
Jinak poradím, přesně tuto službu schválení starších vozíků jako novou stavbu nabízí například jeden zámečník někde od Kladna, který se také zabývá stavbou vozíků, ale počítá si tuším 8 bez daně, takže to opět na toto asi nemá cenu... ovšem když pogooglíš, tak má nějaké stránky, kde toto nabízí.
Howgh... a teď mě kamenujte
