3 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
Co rozhodnutí, to jen větší utahování šroubů pod pohrůžkou nesmyslných pokut. Všichni si kupme nové auta a motorky a nebudeme přece mít problémy na STK. Ten pán je úplně mimo realitu.
Ale oceňuju snahu s tím něco dělat.
Každopádně za mě se třeba můžeš optat, proč musí být na motorce pouze jedna odrazka a pouze jedno brzdové světlo.
Vycházím z vlastní zkušenosti. Nedávno jsem byl na TK s motorkou a kufrem GIVI, který má svojí vlastní homologaci a na víku má originálně montovaný takový ten štítek jako červenou odrazku, do kterého se nechá domontovat brzdové světlo. Světlo jsem tam neměl, ale i tak měl technik "pindy", že mam na motorce dvě odrazky a že to nesmí být. Naštěstí technik byl rozumnej...
... ale nerozumím tomu, proč mi stát brání v tom, být pasivně více vidět (odrazka navíc), případně aktivně (druhé brzdové světlo).
Tak do něj za mě kopni a třeba se také zeptej, proč nevymyslí nějaký rozumný postup, jak zaevidovat ekvivalentní rozměry pneumatik za rozměry, které se již nedělají. Tak například Honda CB 550 nebo Yamaha XS 400 mají psanou na zadek 3,75x18, což už se nedá sehnat. Zajisté existuje metrický ekvivalent (tuším 100/80-18), jenže např. Yamaha na toto dobrozdání nedá, řešit to nějakými nesmysly přes akreditované středisko by to sice šlo, jenže to by se z toho člověk ojebal a při tom by stačilo, kdyby byla vydaná nějaká oficiální tabulka převodů, kterou lze snadno najít v katalozích výrobců.
Chce se mi z této republiky .
A díky za vyřízení!
1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
pro příklad: prodával jsem auto do ciziny, auto už bylo naloženo na kamionu, jdu na úřad (2.6.), tam mi sdělili že od 1.6. je pro tente úkon po novu také nutná evidenčka, takže zase zpátky ke kupujícímu, auto si vyzvednout, jet na evidenci, pak zase naložit, prostě den v prdeli kvůli nesmyslný buzeraci. To nemluvím o tom že jsem musel zakoupit převozní značky i když auto jelo na kamionu, takže jsem je nepotřeboval.
Naposledy editováno 04.07.2017 19:51:41
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
Benda1 píše: a taky se ho zeptej,proč musí mít zpětné zrcátko průměr 68mm,když třeba v zrcátku z avie je toho vidět mnohem více...
Vidíš a to mi technik na STK před necelým měsícem ukazoval, podle čeho se bude od 1.1.2018 dělat kontrola na motorkách a je tam mimojiné kruh o průměru 75 mm a ten se musí do zrcátka vejít celý. Jo je to tak , od nového roku si totiž naši mocipáni vymysleli další novinky. Je to bichle velikosti A4 o 84 stranách, na které mají další ptákoviny k STK. Mimojiné i měření hlučnosti pro všechny neoriginální výfuky a výkonu na zadním kole pro omezené motocykly (35 kw a 11 kw) .Není to výmysl ministerstva, ale našeho slavného Besipu.Ti vypracovali metodický pokyn, který se od 1.6.2017 na STK zkouší a od nového roku se bude kontrolovat podle něj. Celkem dobře jsem si na toto téma s technikem pokecal.Byl rozumný a jeho samotného to štve.
Naposledy editováno 04.07.2017 20:04:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
Taky nevim proc bych mel absolvovat prohlidku sveho vozu u nejakeho narizeneho trotla co keca picoviny a za baksis stejne pusti kazdy vrak, proc nestaci servisni prohlidka z autorizovaneho servisu kde danemu vozidlu rozumi.
Naposledy editováno 04.07.2017 20:55:35
1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
takže celý plánovaný rozhovor je podle mně zbytečný........
1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
Jezis to jsou kokoti...
edit: aha, němci přesunuli výrobu šprcek k hannoveru a v hrádku nad nisou je jen pobočka...
Naposledy editováno 04.07.2017 23:36:55
Obecne bohuzel sice zasluzny pokus s tou vtipnou figurkou se pokusit o dialog, ale vzhledem k tomu co uz je v pripravach se obavam, ze vysledek to naopak muze jeste jen zhorsit. Nerikam, ze se nema delat vubec nic, ale problem je, ze STK je uz nejakou dobu jen nerizena buzerace a statem povolena kradez za bileho dne. Dejme tomu jednou za 4 roky jit na prohlidku za cca 400Kc o tom, jestli to brzdi, sviti, nechcije z toho olej, nema to gumy jak olacku a neni tam VIN z tatrovky a ze se kapotaz nebo dily na motorce neskladaji jen z ostrenych nozu, dobre at nezeru, ze to splnuje vykonove parametry ridicskych opravneni. Po vsem ostatnim je kazdemu houno jako jestli to ukazuje rychlost v milich, jestli je zrcatko dostatecne velke a podobne zhuverilosti. Normalni clovek se o svuj stroj stara i kdyz to bude kdovijaka stavba a blb na to bude srat a najde cestu jak na to srat vzdy. Diru do nohy vam stejne udela i schvalena stupacka a kdyz pujdete zadama pres patnik, tak to, ze je brzdova packa normalne zahlazeny obdelnik a ne kulicka nepomuze vubec nicemu.
Jenze jak znamo pokus o logickou argumentaci s urednikem pod vladou lobby je jako pokouset se motyla ucit matematiku - nefunguje to a marite tim svuj cas
Naposledy editováno 04.07.2017 23:40:29
hrnous píše: Vítězslav_Máří> Jak může BESIP vydávat metodický pokyn pro STK ? To bude zase podobná bejkárna jako fízlpříručka od CSPSD. Všechny metodické pokyny a instrukce pro STK jsou povinně zveřejňované na webu MDCR a tam nic takového není.
To nevím a kdyby mi to neukázal nevěřím stejně jako ty.Je to jako když jedna skupina motorkářů i z tohoto fora, která jezdí za dětmi pod hlavičkou Besipu se chytili za ruce a šli na Dubou pomáhat kontrolovat vás, kteří tam tak rádi jezdíte.
O našem ministrovi mám stejné mínění, jako o komkoliv jiném se senem místo mozku.Stejně je tam jen na chvíli a myslí si, že když pár motorkářům něco odkýve, budeme ho volit. S prominutím nas... Mne si nekoupí. Ano přijelo tam pár lidí, kteří chtěli něco změnit, ale pokud se nezmění přístup mocipánů, nezmění se nic.Kamarád tam byl s vámi, našel jsem jeho foto s ministrem ve světě motorů a on má názor ministrovi věřit. Po zkušenostech co nám naslibovali, už těm nahoře nevěřím.
KAPITOLA II - OBECNÉ POVINNOSTI
b).. ..Výrobci poskytnou bezplatně nebo za přiměřenou cenu technické informace uvedené v prvním pododstavci písm. a) stanicím technické kontroly a příslušným odpovědným orgánům nediskriminačním způsobem
+ prip. taky co by nam rekl hezkyho na tento bod :
KAPITOLA III
Článek 5 - Lhůty a frekvence technických prohlídek
2. Členské státy zavedou vhodné intervaly, v nichž budou kategorie vozidel L3e, L4e, L5e a L7e se zdvihovým objemem motoru vyšším než 125 cm3 podrobeny technické prohlídce.
...vono placat si muze beztak co chce, to ministrovani se mu uz krati, ale i tak by me jeho nazory na nektery veci docela zajimaly
Vítězslav_Máří> tyjo, tak ted jsem vydesene vybalil zrcatka z krabice,.. ale vejde se 79mm nicmene stejne to chci prihlasit do konce roku...