Téma: Základní nastavení
24.8.2017 v 08:59
Ahoj potřebuji radu, mám XV 500se z roku 1984 a mám poměrně vysokou spotřebu, jaké je základní nastavení bohatosti, já mám 2 ot. přední a 2,25 ot zadní válec. když vyndám svíčku, je černá. Motor chytá studený i teplý a nemá žádný jiný nežádoucí projev. Vše je řádně nastaveno. Děkuji
Ahoj, opakuje se tady pořád dokola, že šroubky bohatosti mají vliv víceméně jenom na volnoběh. Pokud je směs při běžné jízdě moc bohatá, zkontroloval bych hladinu (manuál, kapitola 4.6), případně se ujistil, že funguje správně sytič.
Edit: Zapomněl jsem napsat, že to všechno samozřejmě platí pokud je na motorce všechno originální (viz ty trysky) a že se do motoru dostává dost vzduchu (čistý filtr).
Naposledy editováno 24.08.2017 10:11:22
Edit: Zapomněl jsem napsat, že to všechno samozřejmě platí pokud je na motorce všechno originální (viz ty trysky) a že se do motoru dostává dost vzduchu (čistý filtr).
Naposledy editováno 24.08.2017 10:11:22
1 reakcí na tento příspěvek Základní nastavení
Ahoj, ted jsem řešil podobně téma na vt600. Jsem zacatecnik, ale snad uz jsem neco pobral Tam ma nastavení směsi sroubky vliv na volnobeh a nízké otáčky, pak to přebírají trysky karburátoru. U tebe to bude to samé. Počítmn ze nejsi první majitel a neznas historii motorky, co tak kdy kdo dělal za úpravy. Mohou tam byt jiné trysky kvůli sportovnímu filtru, který pak někdo vyměnil za normální a trysky nechal byt, třeba. Nebo vysoká hladina paliva v plovákové komoře. Taky může nedovirat sytic.
Každopádně si stáhni servisní manuál at vis co a jak bylo z fabriky.
Ber to jen jako na střel, než se ukáže někdo zkušenější.
Každopádně si stáhni servisní manuál at vis co a jak bylo z fabriky.
Ber to jen jako na střel, než se ukáže někdo zkušenější.
Potvrzuju co napsali předřečníci - šroubek bohatosti má na spotřebu zanedbatelný vliv. Jako první zkontroluj vzduchový filtr - pokud je zanesený, letí spotřeba dost nahoru. Pak zkontroluj, jestli se vrací sytiče na doraz a jestli dobře dovírají. A nakonec přeměř výšky hladin v karburátorech. Pak budeš mít nějaké základní informace, po čem jít dál. Pokud bude všechno z toho v pořádku, budou muset karburátory nejspíš ven.
Mimochodem, jaká je ta "poměrně vysoká spotřeba"?
Mimochodem, jaká je ta "poměrně vysoká spotřeba"?
1 reakcí na tento příspěvek Základní nastavení
Poměrně vysoká spotřeba je při klidné jízdě v jednom cca 6 litrů, od plné nádrže po rezervu 150 - 160 km a tankování +- 9l.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Základní nastavení
motokluk500> normální stav, chybu hledej na sedačce...pod pět půjde od stovky....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jak z 20kw dostat origo 34kw??? Yamaha XV 535 Virago, Yamaha XV 500 | zbynour | 9 | 15.5.2019 v 13:17 Leon_Peenut |
velikost hlavní trysky v karburátoru Yamaha XV 500 | Jensek9 | 14 | 15.5.2019 v 12:47 Leon_Peenut |
Ya Yamaha XV 500 | eL_guitarre | 8 | 18.5.2018 v 23:34 kilix |
Yamaha XV 500 YICS Yamaha XV 500 | motokluk500 | 3 | 31.10.2017 v 13:13 motokluk500 |
Palivovy kohout yamaha xv500se Yamaha XV 500 | Adam102 | 3 | 19.3.2017 v 22:39 rancher |