Tak me forum odhlasilo, kdyz jsem chtel odeslat predchozi post :/ Takze vsechno hezky jeste jednou od znova :)
Tech. udaje:
Rozpocet: 80k (kdyz to bude min, zlobit se nebudu)
Vyska: 179
Hmotnost: 79
Ted nekdy bych mel dodelat ridicak na Acko a tak premyslim, co si poridit. Jsem uplny zacatecnik, na motorce jsem nikdy nejezdil, pokud nepocitam babetu. A jak to tak byva, bohuzel nemam sebemensi tuseni, co presne chci.
V motoskole jezdim s Banditem 600. Ted hledam neco primarne na vyjezdeni, pozdeji s batuzkem.
Co vim, ze nechci:
Nechci super rychlou motorku se 100kW na trhani rychlostnich rekordu. Rekordy bych nechal na Masarykac.
Nechci ani chopper ani silnicku, na ktere se jezdi v leze.
Co by bylo fajn:
Takova ta klasika - levny provoz, spolehliva.
Dalo se na ni jet 200km v kuse (vim, ze to jde i na Fichtlu, ale tak nejak primerene pohodlne).
Dalo se na ni jezdit s batuzkem.
Kdyby obvykle byly kufry v cene (plus pro BMW).
Kdyby se mi podarilo sehnat motorku, na dyl a nemusel jsem ji za dva roky menit.
Projizdel jsem bazar a diskuse, ale jelikoz nevim, co hledam tak muzu vybirat jen na zaklade vzhledu a sympatii.
Motorky, ktere se mi libi:
Bandit GSF650
BMW R850R
BMW R1100R
Triumph Speed Four
Prvni otazka je, jestli dava smysl spis koupit novejsiho Bandita nebo 20let stary BMW.
Je vubec nejaka z nich vhodna pro zacatecnika nebo jsem uplne mimo? :)
Chapu, ze ty motorky budou asi z uplne jine "kategorie", ale bohuzel to nedovedu posoudit.
Ze seznamu vypliva, ze se mi libi nahaci, osobne bych nekdy chtel GS - proto mozna sympatie k BMW, ikdyz starym (z nejakeho duvodu tu je na foru obcas hate na BMW - nejaky realny duvod?).
Pokud muzete jakoukoliv z techto motorek porovnat s Banditem 600 bylo by to fajn :)
Je nejaka motorka v dane cenove relaci, na kterou bych se mel podivat?
Je neco, co bych mel jeste zohlednit?
Vim, ze mi poradite, ze bych si mel na kazdou z nich sednout, ale obavam se, ze vzhledem k nulovym zkusenostem poznam tak akorat prdlajz - maximalne, ze "tohle opravdu ne".
Diky moc vsem za rady, tipy, postrceni spravnym smerem :)
O.
1 reakcí na tento příspěvek Zacaternik: Bandit GSF650, BMW R850R, BMW R1100R, Triumph Sp...
1 reakcí na tento příspěvek Zacaternik: Bandit GSF650, BMW R850R, BMW R1100R, Triumph Sp...
jinak tabulkova sucha hmotnost:
Bandit GSF600 = 197kg
Bandit GSF650 = 215kg (pro rocnik 2011+)
R850R = 218kg
R1100R = 235kg
Speed Four = 170kg
Akorat si myslim, ze pocitove to bude dost zaviset na tom, jak je vysoko teziste - je tak?
Zkusenosti nemas, nekupuj si motorku na dlouho. Kup si nejakou malou lehkou (SV650, ER6n, ...), kterou prave za ten rok dva prodas za stejnou cenu a koupis si neco vetsiho, vhodnejsiho na cestovani ve dvou (jak pises). A kdyz ji polozis (zacatky jsou nekdy bolestne) tak te to nebude tak mrzet a opravis ji levne.
Btw 200km je "nic", to dam kazdou nedeli vecer kdyz se jedu vyblbnout. Kvuli tomu bych si cestovni moto nekupoval. Na ER6n se da udelat docela v poho i 600km/den (vyzkouseno po dalnici i po okreskach), a to mam 190cm.
Hate na BMW je vsude na internetu a nejen tam, ale z toho si nic nedelej. Prestoze vetsinou docela drahe, BMW jsou dobre stroje, perfektni presne na to na co jsou stavene. Ze si nekdo koupit R1200GSA a jezdi s ni jenom po dalnici neni chyba BMW.
A jak pises, na kazdou si sedni a udelej pak km, ono to "tohle opravdu ne" je docela dulezite.
Naposledy editováno 24.08.2017 13:56:27
ze jmenovaných jsem jsem měl jen r11r. teda teď už ho mám podruhé je těžší, ale s těžištěm hodně nízko, takže to hodně pomáhá. motor je je takový Mr. Krouťák. jede pěkně šťavnatě odspodu, prostě dokonalá okresková motorka. ale jak sám píšeš, má to už nějaké roky, takže krom klasického spotřebáku Tě průběžně potkají srandy jako lanka, pryžové díly (zejména příruby vstřiků například), preventivně hned po koupi řemen altíku a palivový filtr, kontrola rozvdovky atp. Na druhou stranu nestojí to žádnou raketu ze které bys měl mít bobky
no a ikdyž to nebylo úplně mým plánem a kdybyses následně rozhodl pro 11ku (ideálně si všecky ostatní ale fakt vyzkoušej, ideálně projeď) - tak moje je k mání, podotýkám už po servise toho výše psaného a mnoho dalšího, mrkni na inzerát, když budeš chtít.
dobře vyber!
PS - r850r bych si zkusil projev motoru nemusí být špatný, ale je to 11ka s menším vrtáním, jinak stejný, pozdější modely byly teda designem podle 1150R ale motor furt stejný
Naposledy editováno 25.08.2017 07:44:33
(reakce na) Zacaternik: Bandit GSF650, BMW R850R, BMW R1100R, Triumph Sp...
Pak uvidíš , kterej model ti víc sedne. Opravdu je lepší si na pár motorek sednout a ozkoušet si , která ti na první dobrou líp sedne. Furt to bude mít větší vypovídající hodnotu než anonymní rada na internetu jinýmu anonymovi...
(reakce na) Zacaternik: Bandit GSF650, BMW R850R, BMW R1100R, Triumph Sp...
dubaduba píše: Ze zmíněných motorek jsem mel jen Bandita a ze všech motorek které jsem mel byl nejhorší! Težké jak svina! Nic se nepokazilo jen jsem lil benzin a jezdil ale ta váha byla obtěžující
Nechápu. Mam GSF600S a úplně v klidu,teď ho nechávám přítelkyni a ta to s ním zvládá bez problému.
1 reakcí na tento příspěvek Zacaternik: Bandit GSF650, BMW R850R, BMW R1100R, Triumph Sp...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacaternik: Bandit GSF650, BMW R850R, BMW R1100R, Triumph Sp...
Naposledy editováno 27.08.2017 16:14:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacaternik: Bandit GSF650, BMW R850R, BMW R1100R, Triumph Sp...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki gsf 650 bandit jede na 2/3 v... Suzuki GSF 650S Bandit, Suzuki GSF 650 Bandit | Brygy | 14 | 14.9.2024 v 08:55 Brygy |
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 8 | 7.9.2024 v 13:48 kratkej01 |
Oprava textilních brašen Suzuki GSF 650 Bandit | Ooooooo1980 | 2 | 2.7.2024 v 13:49 MotoMike |
Výběr motorky Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuki... | F1lkoo | 24 | 19.6.2024 v 12:29 Koudy01 |
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |