Obecně by mělo platit , že seřízení ventilů se provádí při kompresní horní úvrati pístu, tj. tehdy kdy tzv. nestříhají ventily.
Nevím jak to máš u své KTM Ty, ale já u své Yamahy si napřed sundám víko ventilů a vyšroubuji svíčku a např. přes otvor svíčky si mohu vsunutou tyčkou zkontrolovat kdy je píst v té HÚ. Kolem výfukové HÚ by se měl pohybovat výfukový i popř, sací ventil a při té kompresní HÚ se nesmí žádný ventil hýbat ( tzv. střihat). No a pak to mohu při té kompresní HÚ seřizovat. Jinak by se taky měli při seřizování ventilů navzájem krýt značky, které já např. mám na alternátoru a na karteru (na alternátoru to může být jen ryska nebo písmeno T, na karteru to může být ryska, výstupek nebo jiné značení) a to při krytí těch značek taky znamená píst v HÚ. Tolik asi všeobecně jak to mám já, asi by to u KTM mohlo být podobné ?
Parkrat protocis , zkontrolujes vuli, kdyz je to cajk mas hotovo.
JInak na LC4 je dobry mit ustruzenou merku kterou si zasadis do nejakyho udelatka, protoze dostat se tam s normalnima merkama je desnej voser.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Řetěz KTM 640 LC4 Supermoto | Mylann | 2 | 4.9.2024 v 19:35 Kohlstein |
brzdovy spinac predni brzdy ktm 640... KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto | LTA | 2 | 5.6.2024 v 20:57 LTA |
KTM rolny vahadel , par foto KTM 640 LC4 Supermoto | SuperPivis | 16 | 2.5.2024 v 12:54 combust |
Elektroinstalace KTM 640 LC4 Supermoto | Soliš1 | 2 | 3.1.2024 v 21:04 combust |
Snížení výkonu KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto | pavouk25 | 6 | 22.6.2023 v 13:26 Krautkopf |