1 reakcí na tento příspěvek měřiče tlaku v pneu
2 reakcí na tento příspěvek měřiče tlaku v pneu
1 reakcí na tento příspěvek měřiče tlaku v pneu
1 reakcí na tento příspěvek měřiče tlaku v pneu
Ja si kontrolujem tlak v pneu cca aspoň raz za mesiac.
1 reakcí na tento příspěvek měřiče tlaku v pneu
2 reakcí na tento příspěvek měřiče tlaku v pneu
1 reakcí na tento příspěvek měřiče tlaku v pneu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) měřiče tlaku v pneu
libac22 píše: Na moto žádnej problém - https://tuning.auto...y-s542208451 [/quote]
No, akorát že u Wonga to vyjde na nějakých 900 (pokud to neodchytnou na celním), kdežto v tuzing shopu to vyjde o 1700 víc a je to to samý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) měřiče tlaku v pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) měřiče tlaku v pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) měřiče tlaku v pneu
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) měřiče tlaku v pneu
zdeno255 píše: Na autách mez snímačov (nepriame meranie) to prepočítava jednotka ABS, takže by to teoreticky mohli dávať aj na motorky s ABS.
Ja si kontrolujem tlak v pneu cca aspoň raz za mesiac.
Tak tohle bych chtěl vysvětlit!
Jakože nepřímé měření tlaku v pneumatikách? Jakože za pomocí ABS snímače otáčení kola? Jakože míň nafoukané kolo se jako točí jinak?
Můžeš uvést nějaký příklad auta?
Já zatím viděl kontrolu tlaku jen se snímači v kole! (BMW,Škoda, WV,Mercedes)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) měřiče tlaku v pneu
Tento systém byl do dnešní doby u evropských automobilek nejrozšířenějším systém kontroly tlaku v pneumatikách. Tento systém fungoval relativně jednoduchým a hlavně bezúdržbovým způsobem. Kolo, ve kterém je nízký tlak a je tedy podhuštěné, mám menší průměr vůči kolu druhému a tím se otáčí rychleji než ostatní tři kola automobilu. Řídící jednotka tohoto systému získá potřebné informace ze snímačů. Nejčastěji bývá tímto zdrojem snímač ESP nebo ABS, případně snímač natočení kola, nebo snímač vibrací. Snímač vydá signál do řídíci jednotky, která na základě výpočtu algoritmu vyhodnotí rozdíly otáček a pokud vyhodnotí defekt, tak dojde k aktivaci kontrolky signalizující pokles tlaku v pneumatice na palubní desce
GL1 píše: uživatel http://www.motorkari.cz/profil/?uid=242285 má na motorce spoustu vychytávek, určitě poradí
jojo TPMS samozřejmě mám. Jak se tu někdo hrozil, že je to na ventilek, tak není důvod k nedůvěře. Mám to i na kole a bez toho bych nejezdil. Když píchnu, tak to vím dřív než bych se dostal do nebezpečí že sebou kvůli tomu fláknu.
Při výběru vždy voliit model s napájením z palubní sítě a ne z knoflíkové bsterie ( myslím měřák, snímače mají baterky samozřejmě vždy). Výhodou jsou velký číslice, já mám model kde jsou přes celý disp!ej a střídá se přední zadní.
Pozor na opravné spreje. Při jejich použití je nutno snímač sundat, jinak je po něm - I když, mám na to fígl jak použít sní ače i na gumě trvale naplněné antipich pěnou.
Vyvažovat nechám kola vždy i se snímači.
TPMS je prostě vynikající věc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) měřiče tlaku v pneu
dewwil píše: Zbytečný, nikdy jsem to nepotřeboval, na svý moto poznám, kdy jsou gumy nějak divný... Ledaže by uměly i teplotu pneu, to pak jo...
..týjo, a to neni narozdil od tlaku az tak zla myslenka .. resp. ne ze by to v ramci kompletni telemetrie neslo (IR), ale v bezny praxi bude i tohle fakt zbytecny