jsem tak nějak nakouslej koupit si mašinu, pořád jsem to odkládal, ale teď to vypadá, že už se asi hecnu a něco pořídim. Hrozně se mi líbí takový ty klasický střihy motorek. Rovnej posez, spíš vyšší, trochu podobná starejm Jawám, asi by se dalo říct, že retro. Padl mi do oka Triumph Boneville nebo Scrambler, ale nový jsou docela drahý no a bazarový taky. Mohli byste mi prosím poradit nějakou podobně střiženou mašinu, nic moc jsem nenašel. Představuju si cenu do 100K, ale v týhle kategorii jsou tak Hornety, Bandity, FZ6 atd. Jsou to sice pěkný motorky, ale jsou to silnice, no a já chci spíš motorku na projížďky (ne Choppera, ne cestovní). Ten Triumph je pro mě fakt ideální, byl jsem si na tom sednout a je to pohodlný i pro spolujezdce, výška akorát, motor 900 je na mě možná zbytečně silnej, bude to první motorka, takže bych radši třeba nějakou šestistovku. Vážim 92 kg a měřim 185 cm.
Díky za rady
Naposledy editováno 17.04.2018 08:22:02
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Bonneville - levnější alternativa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Bonneville - levnější alternativa
Elzon píše: ...na Scramblerovi ( kupován nový ) mám už najeto asi 17000 za dva roky a tak k němu něco můžu říci. Budeš jezdit ve dvou, dovolený ( tisíce km ). Jedinou mojí alternativou byla W 800 a Guzzi V7, ale jsou menší a už moc retro ( na mne ).. Za 100 toho moc neseženeš, nebo to bude stará vrána. Rada, přišetřit nebo úvěr
Ahoj, dost o scramblerovi uvažuju, cca ročník 2010-2015 do 180tis bych se snad mohl vejít...ale mám 191cm a 105 kg, občas bych chtěl jezdit ve dvou na výlety v rádiusu 200km, myslíš že to nebude problém?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Bonneville - levnější alternativa
Frenki190 píše: Ahoj, dost o scramblerovi uvažuju, cca ročník 2010-2015 do 180tis bych se snad mohl vejít...ale mám 191cm a 105 kg, občas bych chtěl jezdit ve dvou na výlety v rádiusu 200km, myslíš že to nebude problém?
Ahoj, mám trochu obavy, že na tebe bude trochu malý. Já mám 173/75 a je mi akorát. Ale je tady uživatel "faborsky" a ten je na tom rozměry nějak podobně,.tak se ho skuz zeptat. O SC toho ví určitě dost. Klidný výlet ve dvou v pohodě dá, ale počítej s tím, že se budeš zamýšlet nad vylepšením podvozku. Já zvažuji Ohlinse, kde mi řekli asi 40000 Kč (předek+zadek), ale je to prý úplně o něčem jiném ( i v terénu použitelné ). Další varianta je asi 25000 ( TFX, hyperpro ), nebo cca 15000 ( Hagon ). Všechny plynokapalinové.
Sportovní výkony, ale od něj nikdy nečekej. Taky počítej s teplem od výfuku pro řidiče. To se taky musí řešit nebo budeš mít grilované koleno
Na druhou stranu, má SC jednu velkou výhodu - jeho cena v podstatě neklesá a zdá se mi, že snad i roste . Za co ho koupíš ho v klidu i za rok prodáš. Kouzlo jedinečnosti oproti "dokonalým" tuctovkám určitě má.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph Classics [1 ... 4, 5] Triumph Thruxton 900, Triumph Bonneville 800, Triump... | WildOne | 138 | 10.8.2024 v 19:30 kratkej01 |
Bzučí při brzdění přední brzdou [1, 2, 3] Triumph Bonneville 900, Triumph Bonneville T100, Tri... | vyletnik | 66 | 11.6.2023 v 16:49 jindr |
Stránky pro vlastníky a obdivovatel... Triumph Bonneville 800, Triumph Bonneville 900, Triu... | Raub | 1 | 26.6.2020 v 08:33 Raub |
Triumph legend 900 tt spatny studen... Triumph Bonneville 900 | Brblatt | 1 | 20.7.2019 v 22:34 kratkej01 |
Vyjmutí závažíček z řídítek Bonnevi... Triumph Bonneville 900 | Slez | 5 | 28.6.2019 v 15:17 Frenki190 |