1. překontroluj ukostření baterky a relátka
2.projdi komplet izolaci kabeláže jestli není někde proklepaná
3.funkčnost spínačky a pouzdra pojistky
4.pokud nic nenajdeš bude skrat na zapalování(odpojit relátko jestli bude funkční alespon okruh zapalování)
1 reakcí na tento příspěvek při zašlápnutí mi vybiji baterku
maspe píše: dobíjet to má 7-7,2V pod 6,8V je určitě problém v dobíjení. 6,2-6,3V je klidové napětí nabité baterky.
Dobrá informace, díky. Zrovinka se tím zabývám také. Jen né nízkým napětím, jako tazatel. Při vytočení motoru na volnoběh mi multimetr měří 7,5 V. Říkal jsem si, zda to není moc. A není Dobíjení stíhá i při svícení a baterie nevaří.
Naposledy editováno 21.05.2020 21:00:49
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Typ Jawa 250 panelky Jawa 250/559, Jawa 250/590, Jawa 250/592, Jawa 250/5... | Mario853 | 5 | 7.10.2023 v 21:25 cmiral |
Ultrazvuk - čištění karburátorů Pra... Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 250/590, Jawa ... | vrbkys | 11 | 7.9.2023 v 15:10 Jenik789 |
Typ motorky podle čísla rámu Jawa 250/559, Jawa 250/592, Jawa 350/360 Panelka | Jirk_K | 11 | 23.1.2023 v 06:37 cmiral |
Měli všechny jawy 592 blinkry Jawa 250/592 | Jirk_K | 12 | 25.9.2022 v 07:45 udinar |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |