Díky za vlastní zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Hledám znalce Motoguzi California
Jinak Calify snad neměly žádné závažné problémy, jen počítej se slabším podvozkem, na dobré silnici o.k., na rozbité nesmíš spěchat.
I když to by se asi dalo nějak poresit, dnes je možnosti hafo..
Jinak brzdy super! Zlatý Bremba.Podvozek spíš sportovní(natažená Daytona).
I slušná volnost v náklonu(nikde člověk neškrtá).
Motor je na kategorii trochu divočák!Chce trochu víc točit, ale pak to za to stojí!Není na žádný pobublávání!Spíš je to takovej naháč, co vypadá jak cruiser !
Co se týče pohodlí, tak ji všichni chválí, ale mě z ní braly záda (ale záleží na konkretním modelu, řídítkách a tak)...
při klidným cestování jezdíš za pět litrů.
Hlavně bacha na celkový stav! Hodně Guzzin je dovezených za "pár kaček" a mají toho už hodně za sebou...Ale dá se samozřejmě vybrat i nádhernej kousek.
Tak šťastnou ruku při výběru a užívej si ji! Má opravdu velký charisma
P.S: Ještě mě napadlo, kolik měříš? Kvůli válcům není vhodná pro dlouhány.Kopeš potom kolenama do hlav válců...
Naposledy editováno 13.09.2018 15:43:53
1 reakcí na tento příspěvek Hledám znalce Motoguzi California
Jinak je to hromada železa, Jede to dost divoce, Na 80 po krajině to úplně neni. prostě tě to občas donutí za to trochu zatáhnout. a že nebudeš ničim škrtat? budeš, a brzo. teda v porovnání s dragstarem asi ne.
1 reakcí na tento příspěvek Hledám znalce Motoguzi California
rád bych oživil tohle vlákno svým dotazem.
Chci koupit MG California v1100 r.v.1999.
Kde se dozvím, zda má ty tolik probírané hydroštely a jestli má jednokotoučovou, nebo dvoukotoučovou spojku.
Před pěti lety byla na té, o kterou mám zájem prý udělána GO.
Pět let je časový úsek a nic neříká o nájezdu, kolik od té doby najela.
V současné době má 90 000 mil ( cca 144 000 km ) .
Je to hodně, nebo to ještě jde ?
Vím, ptám se blbě, ale tohle není tuctová motorka o které se píše všude, proto se ptám tady.
Děkuji za odpověď.
Na Guzziny máš v Sušici prvnikozi, u Prahy Jirku Rianta, Opava Tomáš Gelnar.
Možná by stálo za to, zkusit s prodávajícím domluvit prohlídku motorky u někoho kdo do toho vidí a zhodnotí zda má daný kousek za požadovanou cenu smysl nebo ne..
Taky by možná bylo fajn zjistit, jak moc se liší americká verze (předpokládám dle udávaného nájezdu v mílích) od Evropské, zda nebude třebas nějaký problém s případným sehnáním dílů (ale nemyslím si, nicméně bych to úplně nepodcenil).
Jinak já mám na Brevě 120 tis, Jirka Riant na té jeho určitě víc.
Pokud se člověk stará a chová se k tomu trochu slušně, tak to jezdí a jezdí.
Slabina u každé Italky bude elektrika, ale to se dá řešit, jen je dobré o tom vědět.. .
no, a fakt by to chtělo vědět, co za kalifa to je ... podle roku výroby EV? nebo special?
a tyhle mašiny fakt ujedou nesmysl, pokud se jim člověk věnuje. už mam taky přes 130k, a nevypadá to, že by motorka chtěla končit.
https://www.guzzisti...drost%C3%B6ssel-hat/
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moto Guzzi California 1100 Moto Guzzi California 1100 Vintage | fatman | 1 | 3.11.2021 v 20:14 Tom-K |
zkušenosti s Moto Guzzi California ... Moto Guzzi California 1100 Vintage | zivotaschopna | 17 | 19.6.2021 v 22:52 helioland |
Pneu s bílou bočnicí Moto Guzzi California EV, Moto Guzzi California 1100... | fatman | 7 | 8.3.2020 v 15:12 rg250 |
Přemýšlím o koupi Moto Guzzi California 1100 Vintage | Zdeno-Námořník | 1 | 27.9.2018 v 13:56 motogart |
Jak vyndat motor Moto Guzzi California 1100 Vintage | Špageťák | 16 | 4.8.2017 v 19:10 mvmoto |