jelikož mě čím dál víc baví kraválit po městě, tak jsem se rozhodl si pořídit motarda, nicméně tápu co mám zvolit. Nejraději bych nějakou Hondu apod., ale líbí se mi i Berg (550,650) či Husqvarna (610), nejvíc enduro verze překopaná na motard. Zkušenosti mám nějáké z Hondy XR600, ale nic extra. Uvítal bych také jen kickstart, startér je pro mě zbytečnost. Servisní intervaly.. olej neřeším, spíše mi jde o rozvoďák a píst. Bylo by pro mě nejlepší vybrat motarda co jede a intervaly má rozumné. U Berga jsem četl, že kvalitně udělaný motor vydrží bez problému 300 MTH, jak dlouho trvá, než je cca najedu? Roční nájezd cca 2000 Km. Děkuji za přínosné odpovědi.
Tyhle ostrý supermota jsou jen na blbnutí, rozmysli si to. Nikoho na tom nesvezeš, nikam na tom nedojedeš a kvůli malý nádrži budeš v jednom kuse na benzínce. Servis je náročnější a na silnici tomu budeš nakládat, takže se ti to brzo rozprskne. Měl jsem LC4 SM a koupil bych si ji zas, ale jen jako třetí motorku jen na to blbnutí třeba s partou ostatních supermot nebo bych volil něco jako dorsoduro nebo hypermotard klidně i ty větší objemy...
Naposledy editováno 21.09.2018 10:51:09
Asi zalezi na cem jsi jezdil driv, ale kdo jezdil silnicni moto tak mu bude rychlost a vykon chybět - transfer po okresce 100-140kmh je pruda...
K660: krosky ktm/hqv nemaj kickstart uz věcnost a nikomu nechybi :) me teda urcite ne :D
Naposledy editováno 21.09.2018 12:57:51
1 reakcí na tento příspěvek Motard
kuba_312 píše: Díky za postřehy, startér by mi ani tak nevadil, jen je to další věc, která se může zničit Rozpočet by byl okolo 80000 Kč. Zatím jsem lítal na XR600, ale špalky na silnici nejsou zrovna ideál a dělat z ní motard se mi moc nechce, stálo by to dost peněz. Cestovní rychlost okolo 80-120 km/h je ideálka. Na tu KTM jsem koukal, ale raději bych toho Berga nebo Husu. Jezdil bych s tím defakto kolem komína.. občas město, jízda do školy, blbnutí a nebo projížďka max 100-200 km. Od XR jsem zvyklej na jízdu od pumpy k pumpě, co 100-120 km jsem zase u stojanu na pumpě
Berg nebo Huska za 80 byla spis vrazda, nez neco normalniho. kdybys chtel, prodava se ted Kacena 660, kterou sem mel a je fakt moc pekna. navic je to v tvym rozpoctu. treba do Berga 650 bych sel uz jen origo FS, posledni rok, kterej se delal, tj. 2007-2008, vonavku proste. a to ti 80 fakt stacit nebude, jinak bych se na to vykaslal, byl bys nestastnej akorat. a zas na novejsiho, jako mam ja treba, bys potreboval jednou tolik. takze KTM zlata stredni cesta. ani ten servis na tom neni nejak hroznej
ja bych predelal na SM tu XR600, bude to stat balik, ale je to solidni zaklad na jezdeni po silnici... na jezdeni v terenu je dneska XR600 uz hodne za zenitem....
kdyz teda pominu to, ze ja jsem po spouste let dosel k tomu, ze tahat SM na silnici je ztrata casu/penez a nejlepsi je jezdit jen na trati.... ale tam si asi musi kazdej dojit sam...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husqvarna te 610 Husqvarna TE 610 | XT_600 | 6 | 26.5.2024 v 15:12 M6 |
Hledam odbornika na husqvarnu 610 Husqvarna TE 610 | brunob | 22 | 21.11.2023 v 16:29 assassin |
Obutí Husqvarny TE 610 Husqvarna TE 610 | vena96 | 8 | 9.8.2023 v 17:57 doktorM |
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 | AndyEnd5 | 4 | 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842 |
Spojkové lanko na Husqvarnu 610 sm Husqvarna SM 610 | v4o | 1 | 17.7.2023 v 18:16 ja1 |