Edit: 29.11.2018
Tak som sa mýlil, dnes som si overil pôvodný techničák a aj tam je zapísané bezkat. (neviem prečo so si myslel, že tam bol zapísaný KAT, možno z fór o novších MG, už som si nebol v ničom istý.) Tak isto som volal aj inému majiteľovi MG V7 Classic r.v.2010 a mi potvrdil, že v TP má zapísané bezkat, takže aj ja to mám OK. To isté mi potvrdil aj bývalý importér MG na Slovensko, konkrétne že v tej expanznej nádobe, kde je lambda sonda katalyzátor nie je a ani sa nikde neuvádza v servisnom manuále. Prepáčte, ak som uviedol niekoho do omylu.
Naposledy editováno 29.11.2018 23:43:26
1 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic
1 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic
Destroyer píše: inak katalyzator sa nachadza za motorom zo spodu ako sa spajaju zvody pod prevodovkou.
Pod motorem se nenachází žádný katalyzátor, pouze propojovací potrubí s lambda sondou. Lambda je v tomto případě pro fungování vstřikovacího systému nepostradatelný prvek. Potrubí je rozšířené, aby v něm byl pro lambda sondu dostatečný prostor a objem.
Samotné katalyzátory jsou v tlumicích koncovkách a není důvod je odstraňovat. Pokud jsou funkční, je to jenom dobře. Katalytická vrstva může jít časem do kytek, ale kovová voština bude klást proudícím plynům pořád stejný odpor a systém vstřikování paliva tento odpor předpokládá.
Na obrázcích je vidět, kde se skrývají katalyzátory u náhrad MIVV a Leo Vince
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic
Beranidlo píše: Pod motorem se nenachází žádný katalyzátor, pouze propojovací potrubí s lambda sondou. Lambda je v tomto případě pro fungování vstřikovacího systému nepostradatelný prvek. Potrubí je rozšířené, aby v něm byl pro lambda sondu dostatečný prostor a objem.
Samotné katalyzátory jsou v tlumicích koncovkách a není důvod je odstraňovat. Pokud jsou funkční, je to jenom dobře. Katalytická vrstva může jít časem do kytek, ale kovová voština bude klást proudícím plynům pořád stejný odpor a systém vstřikování paliva tento odpor předpokládá.
Na obrázcích je vidět, kde se skrývají katalyzátory u náhrad MIVV a Leo Vince
Děkuji za osvětlení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic
Naposledy editováno 17.11.2018 19:58:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic
john-mcclane píše: A jeden hloupý dotaz. Proč je tam propojovací potrubí u novějších guzzin, když každej výfuk má svou lambdu?
lepsi fungovani vyfuku - tlakove pulsy atd - maji to motorky co o katu a lambde nikdy neslysely...
1 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic
Naposledy editováno 19.11.2018 00:30:27
1 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic
... do motorky sa hrabať nebudem ( aj keď ventily, nasávací 15 výfuk 20, filtre, olej motor,prevod, kardan som sám nastavil. trocha sa vyznám, nakoľko som mal aj ŠKODU 100 (ventily), ale aj JAWU Kyvačku, všetko som zvládol - dúfam... Takže zápis mám nechať ako je? A čo po roku 2021 kde už aj pre motorky v kategórii L3e ak nechám zápis tak ako je, tak u nás na Slovensku budem musieť chodiť na EK každý rok, nakoľko to nemá kat - v skratke nedokonalý spaľovací systém. Jááj... nepovedal som kvôli čomu to riešim--- od Januára 2021 do konca Decembra 2021 budú musieť vykonať emisnú kontrolu všetky vozidlá kat L3e. Nový zákon nadobudol platnosť 20.05.2018.
Podľa zákona - nezdokonalený spaľovací systém EK každý rok, zdokonalený spaľovací systém EK každé 2 roky.
Vyhláška č. 138/2018 Z. z.
Vyhláška Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky, ktorou sa ustanovujú podrobnosti v oblasti emisnej kontroly
Treba prečítať. Skončili výfuky bez homologizácie a kat, pokiaľ to boli výfuky od výroby, tak OK. Inak pozor...
Naposledy editováno 18.11.2018 23:32:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic
Teď je otázka, co je lepší. Jestli chodit na emise každý rok a plnit je s rezervou, nebo neprojít vůbec, protože se kondice motoru a předepsané limity v ten den nesejdou v optimální konstelaci ...
1 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic
zas tak hrozné to nie je aby sa nezišli tie konfigurácie, Neboj. Prešiel som aj s Jawou Kývačkou ccm 250 typ 353.
Ale je pravda, že sa všade sprísňujú emisné normy, a raz muselo prísť aj na motorky. Inak zákon vychádza z nariadenia EÚ, takže aj v Česku si pozrite, či tam nemáte nejaké zmeny do budúcnosti teda aspoň ohľadom motoriek vo vyšších kategóriách.
Naposledy editováno 19.11.2018 00:15:11
LacoK píše: ... to Beranidlo
zas tak hrozné to nie je aby sa nezišli tie konfigurácie, Neboj. Prešiel som aj s Jawou Kývačkou ccm 250 typ 353.
Ale je pravda, že sa všade sprísňujú emisné normy, a raz muselo prísť aj na motorky. Inak zákon vychádza z nariadenia EÚ, takže aj v Česku si pozrite, či tam nemáte nejaké zmeny do budúcnosti teda aspoň ohľadom motoriek vo vyšších kategóriách.
Jediné co vím že teď od října zrušili emise u motorek nad 400kg
Beranidlo píše: LacoK> Mrknul jsem na slovenské weby, a co nevidím. Fašistický aparát je zpět, po neabsolvování technické nebo emisní kontroly v termínu zasílá systém automaticky pokutu 2x 165 euro! Pěkné kurvy se vám tam prodraly ke korytům.
Teď je otázka, co je lepší. Jestli chodit na emise každý rok a plnit je s rezervou, nebo neprojít vůbec, protože se kondice motoru a předepsané limity v ten den nesejdou v optimální konstelaci ...
možná si to blbě pochoopil emisná se na motorky nedělá a řešit kat je kokotina,
stk řešit musíš jak píšeš pokud ti propadá za 14 dnů přijdeš na stk a oni ti řeknou za měsíc pak musíš jít v den propadnutí na úřad a odevzdat značky jinak se vystavuješ pokutě kterou vymáhají, auto máš třeba na zahrádce a dostaneš flastr, je to moje osobní zkušenost a ty pokuty že vymáhají mi řekla borka na stk ve skalici na slovensku,
otravovat lidi a běhat po úřadech ten kokot drevený co to vymyslel do klece a potopit do dunaje
Naposledy editováno 20.11.2018 19:23:44
Beranidlo píše: LacoK> Mrknul jsem na slovenské weby, a co nevidím. Fašistický aparát je zpět, po neabsolvování technické nebo emisní kontroly v termínu zasílá systém automaticky pokutu 2x 165 euro! Pěkné kurvy se vám tam prodraly ke korytům.
Teď je otázka, co je lepší. Jestli chodit na emise každý rok a plnit je s rezervou, nebo neprojít vůbec, protože se kondice motoru a předepsané limity v ten den nesejdou v optimální konstelaci ...
ted ale vymahatelnost té pokuty je snad pět let což jsem úplně nepochopil dvakrád to promrdáš a nedoplatíš se
chybí asi reakce stk začali vyhazovat a třeba v hodoníně mi to stk připadá jak mraveniště, a kousek v sk tam je pořád stejný počet lidí a tou jednou dírou toho prostě víc neprojede když to legislativa ucpala
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Guzzi V-Twin Boost Moto Guzzi V7 Classic | Ládis74 | 4 | 25.2.2024 v 10:22 ziakoo |
Guzzi V7 Classic - Jaké destičky Moto Guzzi V7 Classic | Metal_Heart | 4 | 17.10.2022 v 21:54 Metal_Heart |
Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Las... Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Racer, Moto Guz... | Mates019 | 14 | 5.6.2022 v 22:09 MarioV2 |
Moto Guzzi V7 Classic - dotaz Moto Guzzi V7 Classic | Yura | 27 | 2.9.2021 v 22:03 MilanMl |
Nová Moto Guzzi V7 2021 [1, 2] Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Special | geloš | 31 | 6.3.2021 v 22:11 stimpoff |