Téma: ČZ 125 453 drapaky
9.2.2019 v 20:55
Dobrý deň, chcel by som kúpiť crossove pneu (drapaky) na ČZ 125/453 a nerozumiem sa veľmi do rozmerov a tak nechcem kúpiť zle pneu, aktuálne rozmery pneu sú 3.00-16 . Za odpovede Ďakujem
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 125 453 drapaky
rozuměl bych tomu, kdybys ty drapáky rval na ještě větší klenot 473, bože raději to prodej pokud a dokud to nezbaslíš a kup nějaký jiný stroj. 453 je sama ráda, že jede po asfaltu, v lese ji budeš tlačit.
to je teda důvod , tady je to hoši marný, borec ji potřebuje mermomocí dojezdit po poli a pak šrot odběhne. Já pak zachraňuji takové vraky na renovaci do podoby zde pomlouvaných leštěnek, ale nic jiného po takových borcích postavit nelze. Kdybych neměl slaboučkou tu 125/473 tak bych nebyl přesvědčen, že ten trouba ji v terénu zničí. I motor po plné GO mimo roviny a asfalt fakt prd jede.
Nemám šajnu, ale motka vyzerá v pohode, nenarušená kutilom, skoro kompletná neporezané blatníky, veď to hoď na bazoš do sekcie veterány a daj bez ceny, alebo napíš , že vymeníš za enduro. Svojjho času som videl na tip motocom Jawu 250 599 deluxe, ale raritu, mala automatickú spojku a blbý lak. Stála 46 000 Kč. Aj tu s motorkárov sa Ti ozvú , neboj, len vyčkaj. Urob viac fotiek, sfoť aj číslo z rámu a motoru.
opravdu celkem slušný stav , přitom 453 je jak šafránu, všichni šílí po 353 nebo 559, prodej nebo ji rovnou vyměn za kros a enduro s tp? nevím. Dvacku bych asi nedal, loni jsem koupil sportky 470 a 473 i s krytem řetězu po 16000.
krokoš: 559 de luxe neznám, ale čz de luxe ano, 450.05 tu mám a taky jich moc na srazech nevidím. Mám doma i 559 Automatic po renovaci s drobnou vadou, nemám zatím tu automatickou spojku
Naposledy editováno 10.02.2019 16:42:56
krokoš: 559 de luxe neznám, ale čz de luxe ano, 450.05 tu mám a taky jich moc na srazech nevidím. Mám doma i 559 Automatic po renovaci s drobnou vadou, nemám zatím tu automatickou spojku
Naposledy editováno 10.02.2019 16:42:56
a podle čeho soudíš že ide ako nová, já mám motor po opravdové kompletní GO od starého mistra a ide ako ide , jestli ji nechceš prodat tak ji zbytečně nezku*vi !!! Na enduro nebude, takový zázrak nemáš, ale jako mladej to stejně nevydržíš a budeš ji huntovat takové mistry znám.
Naposledy editováno 10.02.2019 17:43:31
Naposledy editováno 10.02.2019 17:43:31
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 125 453 drapaky
:D viem iba že stála nepojazdná ( nedobíjala ) cca 40 rokov , dali sme tam novy regulátor , pozreli sme motor a všetko bolo v poriadku , gúfera a ložiska sme vymenili a ide , neviem či by dala ešte 80 km/h pretože nieje ťahometer , a inak je všekto jak má .
Naposledy editováno 10.02.2019 18:00:13
Naposledy editováno 10.02.2019 18:00:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 125 453 drapaky
Lokheim> tak to hodně úspěchů v tahu krouťáci , škoda stroje
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 125 453 drapaky
neboj nedoseru ho
Presne ako píše M. dreamer, kúpiš nový pit, 250 a je rovno na drapákoch a nový a jazdíš, A nie tú chuderu trápiť po lese, je to ťažké a hovno to ide, v lese sa to bude prehrievať. Musíš do nej dať baterku drapáky a bude sa kaziť. Pit je lepšia voľba, a sú aj väčšie na kolesách 21 a 18.
PS: daj dole tú deku zo sedačky nafoť to poriadne+ čísla rámu a motoru a ho´d na bazoš do veteránov.
Naposledy editováno 10.02.2019 21:18:44
PS: daj dole tú deku zo sedačky nafoť to poriadne+ čísla rámu a motoru a ho´d na bazoš do veteránov.
Naposledy editováno 10.02.2019 21:18:44
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 125 453 drapaky
Načo je vlastne určený pitbike ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cz 125 453 na 175 ČZ 125/453 | Nico_7 | 5 | 1.1.2025 v 18:57 Destroyer |
Čz 125 453 trhá na 3ke ČZ 125/453 | Nico_7 | 3 | 7.7.2024 v 22:37 Dolin |
M2T [1, 2, 3] ČZ 175/450, ČZ 125/453 | Tulák92 | 87 | 15.6.2024 v 13:24 pitbikeros |
Cz125 453 nedrží volnobeh ČZ 125/453 | Nico_7 | 19 | 20.3.2024 v 19:47 Nico_7 |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |