díky za zprávu
3 reakcí na tento příspěvek Přívěs na motocykl
jediny co z moji zkusenosti ti napisu, nekupuj si vozik od firmy AGADOS... jsou to kramy..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěs na motocykl
cuir píše: do bezneho vleku dej slusna kvalitni kurtovaci oka a hod tam fixacni kolebky pro predni kolo a mas vyreseno. Temat tady na to urcite par je...
jediny co z moji zkusenosti ti napisu, nekupuj si vozik od firmy AGADOS... jsou to kramy..
Z mé zkušenosti ti napíšu, klidně si vozík od AGADOSu kup. Máme od nich dva různé typy (velikosti) už pár let. Z poloviny jezdí dost přeložený

Naposledy editováno 04.03.2019 13:27:55
1 reakcí na tento příspěvek Přívěs na motocykl
3 reakcí na tento příspěvek Přívěs na motocykl
Já když to poprvé zkusil ji tam vést a jít vedle ní, tak to málem skončilo pádem a to jsem samozřejmě měl druhý nájezd po kterém jsem šel. Tak jsem to předělal tak, že mám nájezdy 3 - pro motorku a pro každou nohu. Nájezdy mají jistící šrouby, protože měly tendenci se zvrhávat a jen nasazení na kolík nestačilo. Nahoře je vyztužená plotna na kterou se motorka dá postavit na bočák a levý blatník a levá strana vozíku jsou potažené plechem, takže se dá po nich chodit. A to mám ještě na ty postranní nájezdy nasazovací prodloužení aby se mě nohy neocitly ve vzduchu, když se začne přední kolo zvedat. Na prostřední nájezd a kus žlabu jsem dal vysoký "uši" protože když jsem sjížděl, tak měla motorka tendenci spadnout z nájezdu do strany. Na motorce nahoru jedu motorem a sedím na ní, dolů přes spojku (přední brzda to neudrží) s vypnutým motorem na jedničku. Jen takhle jí naložím a složím sám bez pomoci. Kdyby to někoho zajímalo, mám to v galerii.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěs na motocykl
se-se píše: šmarjá jak tam ty motorky dostáváte?
Já když to poprvé zkusil ji tam vést a jít vedle ní, tak to málem skončilo pádem a to jsem samozřejmě měl druhý nájezd po kterém jsem šel. Tak jsem to předělal tak, že mám nájezdy 3 - pro motorku a pro každou nohu. Nájezdy mají jistící šrouby, protože měly tendenci se zvrhávat a jen nasazení na kolík nestačilo. Nahoře je vyztužená plotna na kterou se motorka dá postavit na bočák a levý blatník a levá strana vozíku jsou potažené plechem, takže se dá po nich chodit. A to mám ještě na ty postranní nájezdy nasazovací prodloužení aby se mě nohy neocitly ve vzduchu, když se začne přední kolo zvedat. Na prostřední nájezd a kus žlabu jsem dal vysoký "uši" protože když jsem sjížděl, tak měla motorka tendenci spadnout z nájezdu do strany. Na motorce nahoru jedu motorem a sedím na ní, dolů přes spojku (přední brzda to neudrží) s vypnutým motorem na jedničku. Jen takhle jí naložím a složím sám bez pomoci. Kdyby to někoho zajímalo, mám to v galerii.
Jenže takový vozík hotový nekoupíš


edit: že ty jsi na tu fialovou trochu ujetý


Naposledy editováno 05.03.2019 11:08:02
a krátce: mám SACHER RS-05, dvě moto vedle sebe kola, stojany v pohodě, více ve vlákně v odkazu, držáky mám volně na podlaze a v té mám závěsná oka od výrobce
Naposledy editováno 05.03.2019 13:09:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěs na motocykl
Hughes.de.Payns píše: cuir> No vidíš a já zrovna Agados mám a nemůžu si ho vynachválit. Ono to je spíše podle toho jaký model. Mám 2.500x1.250mm s hliníkovými bočnicemi, otevíracím zadním i předním čelem a voděodolnou překližkou na podlaze a je parádně pevný, nikde nic neklepe a při jízdě téměř nevím, že ho za sebou mám. Používám ho dost často u sebe ve firmě a čas od času na něm převážím i motorky. Kolíbka od Louise na přední kolo položená na podlaze, čtyři kurty a jedu jako pán.
presne jak pises...vetsi modely jsou kvalitnejsi a nerozpadnou se do prvni technicke
ja mam 2 voziky od agadosu. Jeden se rozpadl po trech letech. upadla mu cela korba z ramu. O tom ,ze mam utrhane blantiky, ktere nevydrzi napor vetru, ikdyz je vozik konstruovan do 130km/h a zacnou se brousit o kola..to je asi tak to nejmensi... to ze kurtovaci oka, ktera ve voziku jsou dodana nejsou uvnitr svarena a kdyz prikurtujes naklad a prudce zabrzdis tak se oka rozevrou a naklad se odjisti..to uz je taky k zamysleni...No , ale kdyz po par letech zacnou praskat bocnice v ohybech a nytovanych spojich, tak to uz nevim co si myslet...
druhej agados vozik ma bratru 15 let... jasne..rozpadla se podlaha, tu jsem daval novou, je to o tridu vyssi vozik s plachtou nez ten kram co se mi rozpadl dva roky pred prvni technickou.
Pro me z toho plyne jedine... agados pristoupil k omrdavani kvality za ucelem udrzeni zisku aby zaroven nemusel zvedat cenu voziku. Ale ono fakt nechces aby na voziku, kteej nebyl nikdy prelozenej a byl pouzivanej velice malo ti po trech letech upadla cela korba... a je uplne jedno , ze je to jeden z tech nejlevnejsich voziku co agados nabizi.
Ale pokud nejakej krypl v agadosu navrta do preklizky a do bocnic ktere jsou zahle dole pod preklizku 8micku diru a pak do toho da 6tku vratovej sroub, tak je asi dost jasne co se s tim stane. Takze cela korba drzi POUZE na čtyřech 6tkach vratovych sroubech, ktere jsou prostrcene v 8mickach dirach a to je predurcene k tomu aby se to vyjebalo...
ted uz je mi to jedno..koupil jsem si dodavku, takze voziky jiz v zasade nepotrebuji... ten smejd pouzivam na to kdyz na zahrade orezu stromy a nebo posekam travu, tak abych to dovezl do bioodpadu a plachtovej vozik pouzivam jako rezervu, kdyz by dodavka nemohla, tak vezmu vozejk, pripadbne kdyz bych poteeboval vetsi stehovaci kapacitu, tak za dodavku dam plachtak a jedu...plachtak je ale konstrukcne jen na 100km/h. Je starej a nema vystuhu nad napravnici k podlaze.
tak ci tak.. agados si jiz nikdy nekoupim a budu ho hanit vzdy a vsude...protoze tohle pustot do provozu je proste prasecina...
Naposledy editováno 05.03.2019 21:41:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěs na motocykl

1 reakcí na tento příspěvek Přívěs na motocykl
HondaOK píše: cuir> Je pravda že máme ty větší se sklopkou, takže možná proto zatím v pohodě. Zkoušel si o tom informovat výrobce ? Podle popisu je to jak vozejk od ťamana
jiste ze jsme volal do agadosu. Blatniky, ze by mi mozna vymenily, protoze pry byla varka ze spatneho plastu. Ale to on nevi jestli mam zrovna ja a tak to musim dovezt k posouzeni. Utrzena korba... no to se velice divil, ze to neni mozne, ze to slysi poprve a opet jsem si pripadal, ze mam neco extra, ze se toto nikdy nestalo a zrovna opet ja mam smulu, ze se mi stala nepredvidatelna zavada mezi kosmem a kosmosem...zvlastni, ze tyhle vymluvy slysim tak casto , ze si zacinam pripadat, ze jsem opravdu v celem vesmiru asi jedinecny...
takze jsem podekoval za nic...protoze nevim jak bych bezpecne dovezl vozik s utrzenou korbou ze Znojma do agadosu (velke mezirici? asi..) Tak jsem si zanadaval, vozik opravil a vzdy kdyz nekde natrefim na otazku jaky vozik... tak agados NE.
No všechno jsem to vyházel a nechal zam vevařit kompletní rám z jeklů 30x50.
1 reakcí na tento příspěvek Přívěs na motocykl
1 reakcí na tento příspěvek Přívěs na motocykl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěs na motocykl
HondaOK píše: Tvl, to mě ... Dobré vědět a po každém použití radeji pořádně zkontrolovat stav.
já to kupoval nový a fakt jsem nepředpokládal, že někdo může vypustit do světa takovouhle fušeřinu
se-se píše: já to kupoval nový a fakt jsem nepředpokládal, že někdo může vypustit do světa takovouhle fušeřinu
ja to taky kupoval novy, a fakt jsem nepredpokladal, ze po par letech jeste daleko pred prvni povinou technickou prohlidkou budu resit, ze mi upadne korba z ramu... ted uz se tomu smeju a mam jepici radost z toho, ze kde muzu tak na agados pluju negativni reklamu, ale predstava, ze bych si te korby nevsiml, kdyz jsme stal , ale vyvalil ji pod kola v zatace nekomu pred auto tak by me zajimalo jaka by byla dohra... ale v nasem bananistanu se asi ani nemusim ptat..
1 reakcí na tento příspěvek Přívěs na motocykl
vilemx píše: Koupil jsem nový český vozík Trumf s celkovou hmotností 750 kg a namontovanými socko koly 155R13, které při naložení na hranici nosnosti byly skoro placaté. Protože v TP je jako alternativa klasická Felicie 165/70R13, tak jsem je tam šoupnul a jel pro další fůru písku. Naštěstí to mám ze stavebnin asi 2 kiláky, protože jsem za sebou namísto vozíku táhnul výrobník mlhy. Jak se vozík naložil, kola se trochu roztáhla a nevešla se vedle sajtny, až boky gumy málem začaly hořet. Vůbec nechápu, jak výrobce může do TP napsat rozměr gum, který se na vozík fyzicky nevejde...
byl jsi s tim na vaze? ono totiz nahazet 700kg pisku na vozik neni zadna velka hromada...
na obraztku jsou dle autora 2kubiky pisku... coz je cca x1,6 = 3,2tuny
takze ty musis na vozik nahazet pouze 0,45 kubiku aby jsi byl +- na tech 700-750kg a to je opravdu mala hromadka...

se-se píše: šmarjá jak tam ty motorky dostáváte?
Já když to poprvé zkusil ji tam vést a jít vedle ní, tak to málem skončilo pádem a to jsem samozřejmě měl druhý nájezd po kterém jsem šel. Tak jsem to předělal tak, že mám nájezdy 3 - pro motorku a pro každou nohu. Nájezdy mají jistící šrouby, protože měly tendenci se zvrhávat a jen nasazení na kolík nestačilo. Nahoře je vyztužená plotna na kterou se motorka dá postavit na bočák a levý blatník a levá strana vozíku jsou potažené plechem, takže se dá po nich chodit. A to mám ještě na ty postranní nájezdy nasazovací prodloužení aby se mě nohy neocitly ve vzduchu, když se začne přední kolo zvedat. Na prostřední nájezd a kus žlabu jsem dal vysoký "uši" protože když jsem sjížděl, tak měla motorka tendenci spadnout z nájezdu do strany. Na motorce nahoru jedu motorem a sedím na ní, dolů přes spojku (přední brzda to neudrží) s vypnutým motorem na jedničku. Jen takhle jí naložím a složím sám bez pomoci. Kdyby to někoho zajímalo, mám to v galerii.
lehkou motorku - jednoválcová endura nebo třeba cb500f - tam vyhoupnu bez motoru. těžkou nahoru nastartovanou. žádný druhý (ehmmmmm... třetí) nájezd není potřeba, ten první není potřeba jistit.
mám kangaroo vz21 a kangaroo15