3 reakcí na tento příspěvek Prachovky přední vidlice - Honda CB 600F Hornet
spat k teme: prachovky hovoria ze ich nikto nikdy nemenil. Treba ich otvorit, vycistit, skontrolovat opotrebenie klznych lozisk, vymenit olej v tlmici, nove gufera a prachovky. Podla opotrebenia klznych lozisk sa da povedat ci ma 7.000 km alebo viac. Ak ma 7.000 tak by boli ako nove.
LM92 píše: Díky za vaše odpovědi. Nečekal bych, že za 7000 km můžou takhle popraskat. Výměnu bych asi neměl odkládat, že? Nebo dá se s tím ještě něco odjezdit, bez nějakých následků?
...dá, dokud ti nezačnou týct simeringy, tak v klidu jezdi, pak to uděláš
1 reakcí na tento příspěvek Prachovky přední vidlice - Honda CB 600F Hornet
Navic pokud jsou original prachovky, budou i original gufera a nebudou na tom o moc lepe jak prachovky,...takze to muze zacit tect kdykoli a jezdit si takto na casovanem podvozku... no uplna lambada ..to by chtel kazdy...
1 reakcí na tento příspěvek Prachovky přední vidlice - Honda CB 600F Hornet
cuir píše: uz jen kvuli tomu letitemu oleji co je v tlumici bych ten repas udelal...
Navic pokud jsou original prachovky, budou i original gufera a nebudou na tom o moc lepe jak prachovky,...takze to muze zacit tect kdykoli a jezdit si takto na casovanem podvozku... no uplna lambada ..to by chtel kazdy...
to vydrzi do pristiho roku...letos neni vidlovej rok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prachovky přední vidlice - Honda CB 600F Hornet
LM92 píše: ... Nečekal bych, že za 7000 km můžou takhle popraskat. ...
spis nez tech 7000km za to muze tech 7 let. Je to guma. A asi mizerna.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prachovky přední vidlice - Honda CB 600F Hornet
Medved píše: spis nez tech 7000km za to muze tech 7 let. Je to guma. A asi mizerna.
Medwed ma baworaka ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prachovky přední vidlice - Honda CB 600F Hornet
osiris píše: ...ale co se stane když mu začne sáknout gufero? klidně dojezdí sezónu a pak to udělá
Pokud zacne saknout tak nic... v pohode dojezdí... ale uz jsem resil pripad, kdy mi vola borec (shodou okolnosti taky na hornetu, jen teda starsi rocnik jeste s klasickejma vidlema) ze jel po dalnici a na jednom prechodu panelu mu vystriknul olej na helmu, opatrne zastavil ke krajnici a zjistil, ze mu razove povolilo jedno gufero, kompletne motorka od oleje, brzda i guma od oleje. Takze jsem jel pro nej, protoze si logicky netroufnul na tom dal jet. Gufero pretim nesaklo, protoze toho borce znam osobne a vim ,ze to neni jelito.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prachovky přední vidlice - Honda CB 600F Hornet
cuir píše: Pokud zacne saknout tak nic... v pohode dojezdí... ale uz jsem resil pripad, kdy mi vola borec (shodou okolnosti taky na hornetu, jen teda starsi rocnik jeste s klasickejma vidlema) ze jel po dalnici a na jednom prechodu panelu mu vystriknul olej na helmu, opatrne zastavil ke krajnici a zjistil, ze mu razove povolilo jedno gufero, kompletne motorka od oleje, brzda i guma od oleje. Takze jsem jel pro nej, protoze si logicky netroufnul na tom dal jet. Gufero pretim nesaklo, protoze toho borce znam osobne a vim ,ze to neni jelito.
to je docela divny ne? u obracene vidlice tam muze byt par kapek co se na gufero dostane rozstrikem a pak i kdyby povolilo tak nemuze vylitnout nejake zasadni mnozstvi oleje ... nebylo tam spis moc oleje?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prachovky přední vidlice - Honda CB 600F Hornet
assassin píše: to je docela divny ne? u obracene vidlice tam muze byt par kapek co se na gufero dostane rozstrikem a pak i kdyby povolilo tak nemuze vylitnout nejake zasadni mnozstvi oleje ... nebylo tam spis moc oleje?
on ti to cuir omlati o hlavu sam, ale presto: " ... taky na hornetu, jen teda starsi rocnik jeste s klasickejma vidlema ..." .Ja jsem neco podobneho videl na tezkem enduru (opet klasicke vidle) pri jezdeni v terenu - asi kvuli zvzdusneni vidle?
Medved píše: on ti to cuir omlati o hlavu sam, ale presto: " ... taky na hornetu, jen teda starsi rocnik jeste s klasickejma vidlema ..." .
Ja jsem neco podobneho videl na tezkem enduru (opet klasicke vidle) pri jezdeni v terenu - asi kvuli zvzdusneni vidle?
jsem to napsal blbe, myslel jsem klasickou, pisu obracenou... u obracene je gufero v oleji, u klasicke ale ne - tzn pripad stareho horneta.
LM92 píše: Díky za vaše odpovědi. Nečekal bych, že za 7000 km můžou takhle popraskat. Výměnu bych asi neměl odkládat, že? Nebo dá se s tím ještě něco odjezdit, bez nějakých následků?
Tady nejde o to kolik je najeto ale jak je ta prachovka stará takže 7 let což vydrželi dost. Prachovky vyměnit je to nejjednoduší a za pár kaček Jinak s tím nájezdem něco dělej. 1000Km ročně je bída. To já dám někdy za víkendassassin: no pekne si se do toho zamotal
jde o to, ze vidlice jako takova je v zasade uzavreny system, pokud gufero povoli razove tak jako se tomu stalo na tom hornetovi, tak se nema do ceho vidlice pri kompresi oprit, protoze vzduchova mezera je vyfouknuta pri stlacovani ven zcela netesnicim guferem.
Klasicka vidlice ma gufero pod hladinou oleje, takze tam to ten olej opravdu vychlejstne ven naprosto bez pardonu.
V USD vidli olej primo na gufero netlaci. Je tam jen nejakej dejmetomu roztrik, pripadne nejaka mala hladina oleje, ale vetsina oleje je v kluzaku. Takze tam vylozene vystriknuti oleje nehrozi tak jako u klasicke vidlice, nicmene opet bude problem s tim, ze i USD vidle, kdyz ji povoli gufero hodne, tak ikdyz nebude z toho strikat olej gejzirem, tak vidlice bude zcela gumova, protoze opet nebude uzavrena a tak se nebude mit o co pri tlumeni oprit stlacovany olej a vzduch.
Pokud se ti toto stane kousek od baraku tak je to v pohode... ale jet s timhle nekam za caru a vracej se pak s gumovou predni vidli zpatky... to bude jizda plna adrenalinovych zazitku na zcela nefunkcnim prednim podvozku. Bude se to pohupovat jako kacena a ten olej z toho taky trochu pujde a samozrejme na brzdy...
Jasne, je to nejhorsi mozny scenar, ale stat se to muze. Proto je vylozene nesmysl nekomu radit, ze je to v pohode, kdyz tam ma 7 let stary gufera a kdyz vidim jak sterele jsou prachovky. Navic olej uvnitr vidlice bude taky uplne v super kondici.
Muj nazor je vymenit, obzvlast pokud se s tim ma nekam jet dal. Pokud je to jen na benzinku za dedinu na kafe , poskadlit rostenky a zpatky, tak bych se na to taky vyprdnul a udelal to po sezone pekne v klidu pres zimu.
Naposledy editováno 23.07.2019 13:22:26
1 reakcí na tento příspěvek Prachovky přední vidlice - Honda CB 600F Hornet
U klasické vidlice kde neni kartridz gufero drzi tlak oleje pri kompresi, tam to (sprcha) mozné je, jak pisu, tam jsem se sekl...
Naposledy editováno 23.07.2019 14:26:16
cuir píše: Pokud zacne saknout tak nic... v pohode dojezdí... ale uz jsem resil pripad, kdy mi vola borec (shodou okolnosti taky na hornetu, jen teda starsi rocnik jeste s klasickejma vidlema) ze jel po dalnici a na jednom prechodu panelu mu vystriknul olej na helmu, opatrne zastavil ke krajnici a zjistil, ze mu razove povolilo jedno gufero, kompletne motorka od oleje, brzda i guma od oleje. Takze jsem jel pro nej, protoze si logicky netroufnul na tom dal jet. Gufero pretim nesaklo, protoze toho borce znam osobne a vim ,ze to neni jelito.
...hlavně ho zbytečně nestraš až přehnaně katastrofickým scénářem
assassin píše: Cuir: jo sekl jsem se, ale opíráni se oleje o gufero pri kompresi a nasledne houpani a gumová vidlice je slusnej ulet - u usd vidlice, kde jsem snad nevidel jine reseni nez kartridz ktera tlumí uplne stejne ikdyz tam zatky nahore vubec nejsou...
U klasické vidlice kde neni kartridz gufero drzi tlak oleje pri kompresi, tam to (sprcha) mozné je, jak pisu, tam jsem se sekl...
treba takto ?? :)
je to moje video..ne stazene z netu. Tohle mi prijelo pred lety na opravu.
1 reakcí na tento příspěvek Prachovky přední vidlice - Honda CB 600F Hornet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prachovky přední vidlice - Honda CB 600F Hornet
Medved píše: cuir> no a co? Z toho je akorat videt, ze mas ukrutnou silu v leve ruce .
to vis... leta tvrde driny a odrikani a pak ti zadnej podvozek neodola...
Naposledy editováno 26.07.2019 03:23:20
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vůle v uchycení třmenů předních brz... Honda CB 600F Hornet | jacobhornet | 5 | 17.10.2024 v 16:17 granylator |
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 5 | 28.9.2024 v 09:58 ZdenalH |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |
Karburátory Honda CB 600F Hornet | Pavel0112 | 20 | 12.8.2024 v 10:51 hycomat |