Téma: Výběr BT1100
8.9.2019 v 19:51
Zdravím,
na bazaru je 6 Bulldogů a ještě pár dalších na jiných webech.
Byl by někdo schopen/ochoten nějaký doporučit, třeba něčí známý atd.?
Motorka se mi moc líbí a rád bych se po 20 letech opět vyšvihl do sedla...
Samozřejmě pokukuju i po jiných strojích, ale kombinace V, vzduch, karbec, kardan mne prostě láká a se 188/95kg si teď, asi modelrní lehký obecně doporučovaný plus mínus šestikila, prostě neumím představit.
No a nebo mne pošlete do prdele, že na tomhle foru se komunikuje jinak
Díky!
Naposledy editováno 08.09.2019 20:19:29
na bazaru je 6 Bulldogů a ještě pár dalších na jiných webech.
Byl by někdo schopen/ochoten nějaký doporučit, třeba něčí známý atd.?
Motorka se mi moc líbí a rád bych se po 20 letech opět vyšvihl do sedla...
Samozřejmě pokukuju i po jiných strojích, ale kombinace V, vzduch, karbec, kardan mne prostě láká a se 188/95kg si teď, asi modelrní lehký obecně doporučovaný plus mínus šestikila, prostě neumím představit.
No a nebo mne pošlete do prdele, že na tomhle foru se komunikuje jinak

Díky!
Naposledy editováno 08.09.2019 20:19:29
1 reakcí na tento příspěvek Výběr BT1100
počti si zde
https://www.motorkari.cz/tema/?t=202845
a kterej z nabídky tady na webu? to je těžký , nejlépe vidět naživo a projet , ten žlutej ma jinej lak, řídítka a klemy , proč?
ten lehce padlej s ladakama , no , držak budíku je KO , plexi KO , a nadrž už taky byla stříkana , ale ma padak a ladaky , což je male +
černa s červenejma proužkama je asi nejvíc gut , ale nadrž stříkana a zadní držak za sedlem taky , ale když ti ktomu majitel přida držaky a kufry co tam asi nejspíš měl , tak je to asi nejlepší koupě , ale to je jenom z pohledu na fotky , na živo to muže bejt uplně něco jinýho
https://www.motorkari.cz/tema/?t=202845
a kterej z nabídky tady na webu? to je těžký , nejlépe vidět naživo a projet , ten žlutej ma jinej lak, řídítka a klemy , proč?
ten lehce padlej s ladakama , no , držak budíku je KO , plexi KO , a nadrž už taky byla stříkana , ale ma padak a ladaky , což je male +
černa s červenejma proužkama je asi nejvíc gut , ale nadrž stříkana a zadní držak za sedlem taky , ale když ti ktomu majitel přida držaky a kufry co tam asi nejspíš měl , tak je to asi nejlepší koupě , ale to je jenom z pohledu na fotky , na živo to muže bejt uplně něco jinýho
zdenysrx6>
Ještě minulý týden tu bylo 9 kousků, jeden jsem už měl vybraný, dnes mrknu na telefon a ...
Všechny možné články o BT mám přečtený, navíc jsem se na tom vozil.
Nicméně jsem okusil velmi málo mašin a když po létech čtu např článek mt07 vs mt 09 tak se to asi dost všechno posunulo za těch pár roků.
Díky za odpověď, ještě asi budu chvíli pokukovat, třeba někdo napíše, hele vole, čeká tu na tebe, tak doval
Ještě minulý týden tu bylo 9 kousků, jeden jsem už měl vybraný, dnes mrknu na telefon a ...
Všechny možné články o BT mám přečtený, navíc jsem se na tom vozil.
Nicméně jsem okusil velmi málo mašin a když po létech čtu např článek mt07 vs mt 09 tak se to asi dost všechno posunulo za těch pár roků.
Díky za odpověď, ještě asi budu chvíli pokukovat, třeba někdo napíše, hele vole, čeká tu na tebe, tak doval

1 reakcí na tento příspěvek Výběr BT1100
Proč zatracuješ +- šestikila, pokud se vracíš po 20tetech, tak to tenkrát kdekdo jezdil na pětikilu a bez problémů. BT zrovna velký stroj není a co se týče obratnosti,proti šestkám, nevím nevím. Ale pokud upřednostňuješ Včko a kardan, tak to chápu.
sabuleerf>
Nezatracuju 600, hodně jsem načetl např o jednobuchu MT03, XT660, FMX 650, všechno sympatický a pro mne asi výkonově dostatečný mota, blíž k Buldovi má SV 1000, BMW 1100R, Bandit 1200, XJR 1200.....Všechno motky v podobný cenový relaci. Ano, BT není zrovna velký stroj, ale snad až na fazera evt SV 650 jsou všechny šestikilča menší. Velký kubatury zase pro mne zbytečně výkonný. Takže mi furt vychází BT - hodně klasiky, podvozek prý k motoru předimenzovaný, naprostá jednoduchost, tedy i spolehlivost, pohled na motor nádhera ... nemůžu si pomoct
Nezatracuju 600, hodně jsem načetl např o jednobuchu MT03, XT660, FMX 650, všechno sympatický a pro mne asi výkonově dostatečný mota, blíž k Buldovi má SV 1000, BMW 1100R, Bandit 1200, XJR 1200.....Všechno motky v podobný cenový relaci. Ano, BT není zrovna velký stroj, ale snad až na fazera evt SV 650 jsou všechny šestikilča menší. Velký kubatury zase pro mne zbytečně výkonný. Takže mi furt vychází BT - hodně klasiky, podvozek prý k motoru předimenzovaný, naprostá jednoduchost, tedy i spolehlivost, pohled na motor nádhera ... nemůžu si pomoct

1 reakcí na tento příspěvek Výběr BT1100
Čau, nemali tie Buldogy problém z voľnobežkou štartéru? Niečo sa mi marí. Držím palce pri výbere. Pekný stroj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr BT1100
krokoš>
Krom volnoběžky ještě snad teklo do budíků. Ty budíky u posledních modelů snad vyřešili, budík má i jiný design, ale ta volnoběžka zlobí furt. Ale dle diskuzí to lze již poměrně levně a jednoduše repásnout. O jiných opakujících se potížích jsem se nedočetl.
Krom volnoběžky ještě snad teklo do budíků. Ty budíky u posledních modelů snad vyřešili, budík má i jiný design, ale ta volnoběžka zlobí furt. Ale dle diskuzí to lze již poměrně levně a jednoduše repásnout. O jiných opakujících se potížích jsem se nedočetl.
Vochmelka píše: krokoš>
Krom volnoběžky ještě snad teklo do budíků. Ty budíky u posledních modelů snad vyřešili, budík má i jiný design, ale ta volnoběžka zlobí furt. Ale dle diskuzí to lze již poměrně levně a jednoduše repásnout. O jiných opakujících se potížích jsem se nedočetl.
S těmi budíky nevím, neměl jsem problém a to jsem měl ten starší model. To spíš u Guzzin je rosení budíků. Ano, volnoběžka je známá věc, ale já měl najeto okolo 60 tis. km a byla stále původní a bez problémů. Dá se to řešit v řádu tisíců a je klid na pořát - nová má více kamenů s lepším tvarem. Jediné s čím jsem měl problém, že mi odešlo jedno z vinutí v altíku, takže mi nedobíjela, ale za pár stovek mi jej převinuly a bylo po problému. Jo a ještě připečená pružinka ve fajfce, takže mi svíca špatně pálila při vyších otáčkách.Ten motor je opravdu nesmrtelný a jednoduchý, navíc krouťák od dvou tis. v kombinaci s velkou nádrží je super. Po MT01 jsem se také pokoukl, motor úžasnej, ale cena byla šíleně nahoře a už bych řetěz po zkuš. s kardanem asi nechtěl.
Pokud chceš naháče s dvouválem a kardan (do cca 15 let stáří), tak opravdu moc na výběr není. Elektronikou prošpikovaný BMW, traktor Guzzi nebo jednoduchej karbecovej Bullda.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
prasknutý zadný blatník Yamaha BT 1100 Bulldog | doarden | 14 | 30.11.2023 v 09:34 PlusOne |
Po koupi BT1100 Yamaha BT 1100 Bulldog | Vochmelka | 11 | 7.10.2023 v 04:58 zdenysrx6 |
Bulldog prosba Yamaha BT 1100 Bulldog | MiroBabarak | 1 | 16.5.2023 v 08:34 AveKT |
Bulldog Yamaha BT 1100 Bulldog | Kapicik | 3 | 14.5.2023 v 13:52 MiroBabarak |
Zerave koleno zadného valca Yamaha BT 1100 Bulldog | doarden | 8 | 17.3.2023 v 21:20 Slávek-TDM |