Ale zároveň něco, co má trochu koule a umí vyplavit adrenalin.
Něco, kde nebude dálnice utrpením a bez námahy se dá udržovat 160 - 180km/h, něco, na čem si užiju kvalitní státovky s táhlejma zatáčkama, něco, co bude mít (logicky) nějakou ochranu před větrem, ale přitom to nebude supersport (kvůli zádům) ani cenduro (vždycky jenom asfalt). Na čem třeba rychle a bez přehnaný únavy dojedu po dálnici s pár tankovacíma přestávkama do Itálie, ale cestou zpátky si užiju i Alpy.
Nejradši bych se dozvěděl kokrétní zkušenosti od lidí, který maj tyhle stroje, protože ty jsou zatím v mém předvýběru.
Schválně sem dávám úplně odlišný koncepce, dvouválce i čtyřválce, silnějši i slabší.
KTM SupeDuke GT (zatím favorit)
Kawasaki Z1000SX (nemá quickshifter, papírově nejslabší, ale díky zpřevodování jede pěkně hutně)
BMW 1000 XR (raketa, ale moc se mi vizuálně nelíbí)
Ducati Multistrada (taky vyzkoušeno, nevím, moc mě nebere)
Honda VFR 1200F (už trochu oldschool, ale kardan je fajn)
Co bych chtěl: quickshifter (ideálně oboustranný), možnost origo kufrů, vyšší sedlo a celkově rozměry pro 190cm.
Napadá vás něco jinýho? Alternativy?
Díky za tipy!
1 reakcí na tento příspěvek Sportovně silniční moto pro delší přesuny vyšší rychlostí...
(reakce na) Sportovně silniční moto pro delší přesuny vyšší rychlostí...
ptakopysk píše: Z tvého výběru bych možná vyřadil právě Super Duka GT,na 190cm se mi zdá malá,mám stejnou výšku a vybral jsem S1000XR.
není malá na 190, to se jen zdá, mě na něm vadila poloha za řídítky nebo spíš posez, hodně na rukyMT10 se mě vodila líp
splnuje vsechno (az na quick shifter, ale da se dokoupit)...mozna ho ma nejnovejsi model (nevim)
Na cestovani super. Jizda po dalnici je pohadka. V alpach porno a po rozbitych silnicich prijemne
Naposledy editováno 24.09.2019 09:38:43
edit: plati pre aktualnu generaciu
Naposledy editováno 24.09.2019 10:53:45
4 reakcí na tento příspěvek Sportovně silniční moto pro delší přesuny vyšší rychlostí...
(reakce na) Sportovně silniční moto pro delší přesuny vyšší rychlostí...
Ale je to hodne o zvyku. Zezacatku divny...az sterilni.
Pak jsem se na tom rozsedel a v Alpach si s kamosem prohodil motorky (nahac Kawa Z1000).
Po pul hodine jsem se tesil, az si zas sednu na Tigra ....porad jsem na Zedovi narazel koulema na nadrz, zapesti jsem cejtil, nohy jsem si musel porad protahovat, zada zacly bolet (no uz jsem asi starej kokot)
Jinak udrzet tempo s nahacema nebyl na Tigru problem.
Naposledy editováno 24.09.2019 10:51:07
(reakce na) Sportovně silniční moto pro delší přesuny vyšší rychlostí...
Humidor píše: Hm, na Tigera jsem uplne zapomnel, to je pravda. Jeste me napadlo BMW 1250RS, takova zvlastni motorka, divim se, ze ji porad udrzujou ve vyrobnim programu, ale bavi me ta jeji solidnost a nova generace boxeru s promennou vačkou už taky docela jede. Ale adrenalin? Tezko rict, urcite to bude vetsi zabava na 1000XR... Jinak mate pravdu, VFR je tezka, ta kawa nevim nevim, jeste jsem na ani nesedel, co se tyce ergonomie nemuzu rict. Superduke GT mi prijde malej opticky, ale poskladal jsem se na nej uplne v pohode, pozice je mozna trochu moc na ruce, ale hned ma zase clovek dojem sportovna, coz treba na Multici vubec... Budu muset vyzkouset na vlastni kuzi. GSX-S 1000F jsem mel pujcecnou na cely odpoledne, prijemna motorka, ale chybel mi kroutak dole a brzdy tedy zadna slava. Ten Superduke je ukrutnej, 140nm je uz radna porce, ty dva valce jsou jak reaktor, jenom nevim (nemohl jsem vyzkouset), jak to bude s delsi jizdou v primce, jestli to nevrni, jestli neni ten dvouval kolem stabilních 180kmh neprijemenej, atd. Tak nejak si rikam, ze sametovost a hebkost radovyho ctyrvalce se pro tyhle ucely hodi nejak vic. Budu holt muset zkouset a zkouset, v tyhle kategorii rozhodujou nuance a pocity, zadna motorka neni vyslovene spatna.
zkus ještě MT10 možná budeš hodně překvapený(reakce na) Sportovně silniční moto pro delší přesuny vyšší rychlostí...
K XR,mám model 2016 a vibrace okolo 5tis.ot. tam jsou,mně osobně to nevadí,ale být dálkoplazem,tak by mně to štvalo. Viděl jsem video na Youtube,kde přemontovali origo závažíčka za Ewotech a vibrace zmizely.
Tiger Sport je léty prověřená motorka za dobrou cenu,ovšem o motoru u ní platí to samé co o Versysovi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportovně silniční moto pro delší přesuny vyšší rychlostí...
Humidor píše: Hm, na Tigera jsem uplne zapomnel, to je pravda. Jeste me napadlo BMW 1250RS, takova zvlastni motorka, divim se, ze ji porad udrzujou ve vyrobnim programu, ale bavi me ta jeji solidnost a nova generace boxeru s promennou vačkou už taky docela jede. Ale adrenalin? Tezko rict, urcite to bude vetsi zabava na 1000XR... Jinak mate pravdu, VFR je tezka, ta kawa nevim nevim, jeste jsem na ani nesedel, co se tyce ergonomie nemuzu rict. Superduke GT mi prijde malej opticky, ale poskladal jsem se na nej uplne v pohode, pozice je mozna trochu moc na ruce, ale hned ma zase clovek dojem sportovna, coz treba na Multici vubec... Budu muset vyzkouset na vlastni kuzi. GSX-S 1000F jsem mel pujcecnou na cely odpoledne, prijemna motorka, ale chybel mi kroutak dole a brzdy tedy zadna slava. Ten Superduke je ukrutnej, 140nm je uz radna porce, ty dva valce jsou jak reaktor, jenom nevim (nemohl jsem vyzkouset), jak to bude s delsi jizdou v primce, jestli to nevrni, jestli neni ten dvouval kolem stabilních 180kmh neprijemenej, atd. Tak nejak si rikam, ze sametovost a hebkost radovyho ctyrvalce se pro tyhle ucely hodi nejak vic. Budu holt muset zkouset a zkouset, v tyhle kategorii rozhodujou nuance a pocity, zadna motorka neni vyslovene spatna.
To mate stesti, ze jdu prave kolem...
R1250RS bude prima motorka, jeji starsi segru (R1200RS) tretim rokem jezdim a je to jako oukej
Popravde ale tech pozadovanych 180 bude spis horni hranice toho, co bude jeste pohodlny (ale mozna jsem jen pohodlnej ja)..
Sranda s ni je, i kdyz ne takova jako s nahatou R1200R (muzu porovnat) a asi ani s S1000XR (nemuzu porovnat, jen podle oka)
R1250RS se mi ale oproti 1200 nelibi, chybi mi trochu te baworaske uchylnosti a ta symetrie svetel me dost mrzi...
Pokud ti neni RS vylozene odporny, asi bych si ho jel projet, motor je oproti vzduchaci ve vsem lepsi (mel jsem R1200S).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportovně silniční moto pro delší přesuny vyšší rychlostí...
Nahatou R1200R (92KW) jsem měl půjčenou na půl den z Inveltu, nabušená kompletní výbavou. Quickshifter mě ohromil, fungoval nahoru i dolu úplně skvěle, ale chyběl mi výkon i ochrana před vetrem. Jinak genialni univerzalni nahac pro dospeleho jedince. Na novince s novým moterem (1250) jsem ještě nejel, ale všechny recenze tvrdí, že je to jiná muzika a zejména nahoře to jede výrazne sportovneji. Budu muset vyzkoušet to XR, i když se mi prostě moc nelíbí, origo lauf je hroznej, velkej, zabírá pohled na kolo... Ale jízda bude asi famozni.
(reakce na) Sportovně silniční moto pro delší přesuny vyšší rychlostí...
Ja ti nevim... ono XR je hezky celne... ale bocne je k zbliti, vypada jak vykousnuty od dinosaura v oblasti sedla...
Sportovně silniční moto pro delší přesuny vyšší rychlostí...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pérování BMW S1000XR BMW S 1000 XR | Grilko | 20 | 14.6.2024 v 12:52 CB1000R |
Jaké moto pro jízdu ve dvou BMW S 1000 XR, KTM 1290 Super Duke GT, Kawasaki Ninj... | Motobro | 10 | 14.5.2024 v 19:58 Kohlstein |
Bmw s 1000 xr 2016 BMW S 1000 XR | kw110 | 9 | 14.5.2024 v 15:00 Animals21 |
padacie protektory BMW S 1000 XR | kw110 | 4 | 1.5.2024 v 05:59 kw110 |
ochranne ramy BMW S 1000 XR | kw110 | 0 | 27.4.2024 v 12:07 kw110 |