Téma: Filtr K&N
18.2.2020 v 16:45
Lidi má cenu kupovan K&N filter?Zajima mě jestli vážně zvyšuje vykon ?
2 reakcí na tento příspěvek Filtr K&N
A co se Ještě musí přizpůsobit?Máte zkušenosti?
1 reakcí na tento příspěvek Filtr K&N
Teď jsem na tu diskuzi narazil dekuji :)Když chci filter ktery je vážně kvalitní mam sahnou po hiflofitro?
PalkoZ> jakejkoliv papirovej hiflo je v pohode.
Pripadne nejaky penovy ale pipiercross , ale papirem nic nezkazis.
Ja mel na zedu kn a lauf a bylo to znat. Motrka byla zivejsi ale na vrsku byl trosku propad.
Takze pokud ladit tak filtr, vyfuk a jednotka.
Spis na zeda se opalti tlumic řízení
Pripadne nejaky penovy ale pipiercross , ale papirem nic nezkazis.
Ja mel na zedu kn a lauf a bylo to znat. Motrka byla zivejsi ale na vrsku byl trosku propad.
Takze pokud ladit tak filtr, vyfuk a jednotka.
Spis na zeda se opalti tlumic řízení

1 reakcí na tento příspěvek Filtr K&N
Zada mam teprv dva tydny takže každá rada dobrá .Jestli je potřeba tlumič řízení nevim ještě jsem zeda
neprojel
A co můžeš říct ze sve zkušenosti na zeda když si ho vlastnil?Na co si dávat treba pozor nebo tak .Dekuji



PalkoZ> ja na nem najel asi 40000km a nic sem nedelal, olej, svicky a serizeni jinak tam nebylo potreba nic resit.
Prodaval jsem asi s 55 000km
Na vibrace si to chtelo pohrat s napnutin retezu, tim vibrace dost opadli.
Padaky se oplati, ale pri padu to vika odserou tak ci tak, jsou na rane.
Ale zas hribky ochrani nadrz a chladic.
Ten tlumic dost pomahal pri ostrejsi jizde
Prodaval jsem asi s 55 000km
Na vibrace si to chtelo pohrat s napnutin retezu, tim vibrace dost opadli.
Padaky se oplati, ale pri padu to vika odserou tak ci tak, jsou na rane.
Ale zas hribky ochrani nadrz a chladic.
Ten tlumic dost pomahal pri ostrejsi jizde
Ja mam natočeno 90tkm a zatim jsem žádné vibrace nepocitoval .Zatim jsem žádnej problém neodhalil a doufam že alespoň dvě sezóny odjedu v pohodě bez nějaké zavady
Každopádně padaky pořídit chci určitě to trochu zachrání pri malém pádu .Jsem rád že si nenapsal nějaký velký nedostatky zeda



K&N - Honování válců atmosférickým prachem :)))
Jakej má Zed výkon.? Stodvacet koní.? Kolik přidá, bez dalších úprav, otevřenej filtr.? Dva, možná..? Úpravy (ECU, výfuk, nejlépe ale full system) vyjdou na kolik, patnáct, dvacet tisíc..? Výsledný výkon bude vyšší o pět až osm koní (a to jsem hodně optimistickej).
Čili aby to mělo celý "smysl", tak to vyjde na dvacet tisíc a navýšení bude třeba o těch osm koní, z toho vyplývá, že jeden kůň stál (v tom lepším případě) dva a půl tisíce....
Jakej má Zed výkon.? Stodvacet koní.? Kolik přidá, bez dalších úprav, otevřenej filtr.? Dva, možná..? Úpravy (ECU, výfuk, nejlépe ale full system) vyjdou na kolik, patnáct, dvacet tisíc..? Výsledný výkon bude vyšší o pět až osm koní (a to jsem hodně optimistickej).
Čili aby to mělo celý "smysl", tak to vyjde na dvacet tisíc a navýšení bude třeba o těch osm koní, z toho vyplývá, že jeden kůň stál (v tom lepším případě) dva a půl tisíce....
Sportovní filtr bez dalších úprav je zbytečnost. Ale pokud se už rozhodneš to trošku potunit tak určitě nedávej bavlněný filtr ať už jakýkoliv, protože nefiltruje. Pěnový (molitanový) filtruje lépe, ale má nižší propustnost a budeš se jebat s praním a impregnací. Mrkni na Sprint Filter. Ty mají vysokou propustnost, vynikající filtraci a čistí se vyfoukáním stlačeným vzduchem. Zpracování je špičkové a jen tak mimochodem je od 2018 dodavatelem Ducati. Měl jsem v rukách všechny zmíněné filtry, papírový je klasika, když se o něj staráš tak vydrží několik sezón a filtruje dokonale, bavlna je shit, jsou tam díry jak do prdele a všechno co proletí skončí v motoru a navíc to musíš prát a impregnovat, molitan nic moc, je to hodně silná vrstva navíc ze dvou hrubostí molitanu a na jejich spoji se nejvíc snižuje propustnost, navíc pořádně nepasoval do boxu a impregnace rozežrala barvu na mřížce (pipercross)..plus vopruz s praním a impregnací. Sprint Filter je jedna vrstva jemné polyesterové tkaniny...je to taková plastová mikrosíťka, vážně luxus.
Tady je nějaké čtení: https://www.mqmoto....tiva-Filtri-Aria.pdf
Tady je nějaké čtení: https://www.mqmoto....tiva-Filtri-Aria.pdf
Neměl jsem v plánu zvyšovat výkon ,stačí mi co má Zed od základu:) Ale upřímně jsem čekal že když už se někdo pro zvýšení vykonu rozhodne tak jsem tipoval že to půjde o mnohem víc než 8koní :) zbytečnost si myslim .To bych ty peníze investoval raději někam jinam.Ale musím říct chlapi že jsem rád že vubec takové forum k dispozici a lidi co jsou v něm jsou ochotni poradit takže díky všem za rady.Co se týče toho fitru tak se určitě mrknu na ten sprint a přečtu si něco o jejich vlastnostech a tak .Přiznám se že sprint filtru slyším po prvé
Mohli by jste poradit kde ho nejlépe seženu
Děkuji



Moje ex-k6 měla po úpravách údajně 191 koní (série 178)...filtr, ostrá vačka, výfuk, jednotka (naprogramovaná na stolici přímo na takhle upravenej motor)...
Ve spojení se změněnym sekundárem (-1+3) to jelo strašlivě. Vmax spadla na 272 (reálnejch), ale bylo to tam hned...takže přínos to nějakej mít bude, když honíš vteřiny na okruhu
Naposledy editováno 19.02.2020 14:05:50
Ve spojení se změněnym sekundárem (-1+3) to jelo strašlivě. Vmax spadla na 272 (reálnejch), ale bylo to tam hned...takže přínos to nějakej mít bude, když honíš vteřiny na okruhu
Naposledy editováno 19.02.2020 14:05:50
Myslím že víc než o nějaký koníky navíc jde o celkový průběh motoru, protože z továrny je to seškrcené k vůli emisím. Motor pak třeba nesnese nízké otáčky nebo má výkonové propady atd. Sprint Filter jsem kupoval v Itálii od Genial Motor, jsou i na e-bay a cenově je to i s poštovným výrazně levnější jak v CZ.
1 reakcí na tento příspěvek Filtr K&N
To je šílený
Asi už máš něco najezdeno když jezdíš 270
Na to bych neměl kule
To je vážně jen na okruh a honit s tim vteřiny a myslím že to tím jde dobře






1 reakcí na tento příspěvek Filtr K&N
Na Ebay je ale nelze ho objednat .Nezasilaj zásilky do Čr

1 reakcí na tento příspěvek Filtr K&N
Zkoušel jsem objednat a při dokončení na mě vylítlo že nezasílají do čr
Jestli si nejses jist spokoj se s vycistenim toho co dodal vyrobce.V beznej cestovmich otackach nepoznas a pokud to bezne honis na maximum, takovej dotaz nepolozis. V maximu poznas, ale zklame te pokles kroutaku.
Novym KN to zacnes a pak menis trysky. Vymenis trysky a zacnes tu dumat nad spotrebou... .
Novym KN to zacnes a pak menis trysky. Vymenis trysky a zacnes tu dumat nad spotrebou... .



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr K&N
PalkoZ píše: To je šílený
Asi už máš něco najezdeno když jezdíš 270
Na to bych neměl kule
To je vážně jen na okruh a honit s tim vteřiny a myslím že to tím jde dobře
Čili za mě - kup normální papírák, vyměň olej, brzdovku a jezdi...
1 reakcí na tento příspěvek Filtr K&N
Kup nový papírový, kvalitní, třeba ten Hiflo je ok, hlavně netřeba pak nic upravovat a srát se s tím...

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Z1000 - úprava Kawasaki KZ 1000 | OndraFZ1 | 0 | 16.7.2019 v 23:35 OndraFZ1 |
Pozor na nekvalitní těsnění Kawasaki KZ 1000 | reno.H-D | 3 | 26.3.2017 v 12:07 reno.H-D |
Oprava otáčkoměru Kawasaki Z 1000 L... Kawasaki KZ 1000, Kawasaki LTD1000 | Muff0863 | 3 | 11.5.2015 v 20:47 Muff0863 |