Naposledy editováno 20.03.2020 11:31:47
1 reakcí na tento příspěvek Pitbike
2 reakcí na tento příspěvek Pitbike
Prace s plynem, spojkou, je to lehký... A pokud je správně udržovaná, sezonu se na ni nesahne, jen cistit .
Pěkná KX 125 nebo CR125 je dobrá. A kdo se na tom naučí, tomu na technické trati velký motorky moc neujedou. Jsou rychlejší jen v dlouhých rovinkach a výjezdech.
1 reakcí na tento příspěvek Pitbike
Párkrát se na tom svezeš a nebudeš chtít měnit
1 reakcí na tento příspěvek Pitbike
- drž to z kopce otevřený, jinak se to kousne. ( ČZ 513 )
- drž to v točkách, nebo se to uleje a nameleš si hubu až vemeš za plyn a ono nic
- ten vejfuk si vypucuješ. To je z toho huhlání, plný koleno voleje... A rovnou vem i hlavu..
A tak . Ale klííd, to bylo ve tři čtvrtě na konec minulýho století... Modernější dvoutakty jsou uplně jiná káva, i když, dodržovat se to stále hodí.
Podívej se i na lidi co to znají, jak s dvoutaktem zacházet... nezhřívat na nízké točky, po minutě protočit doplných až se vyčistí, to uslyšíš . A jet. Po zastavení chcípnout, žádný brblání.. nebát se ji dotočit až kam to jde. A až to ruce dovolí, jezdit od půl plynu nahoru. Je to kvalitnější výcvik, někdy i k nasrání, ale až z toho za dva roky přelezeš na 450, tak se budou dít věci...
Naposledy editováno 18.03.2020 21:44:55
1 reakcí na tento příspěvek Pitbike
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike
Kafoholik píše: ... jak s dvoutaktem zacházet... nezhřívat na nízké točky, po minutě protočit doplných až se vyčistí, to uslyšíš . A jet. ....
Tohle platilo možná u té tvojí 513. Pro vodou chlazené motory se to moc nehodí. Dokonce se odvažuju říct, že je to hodně blbá rada, nezahřívat motor, která povede k jeho zničení.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike
Kafoholik píše: Tak, dvoutaktu se lidi dnes bojí
Závisí od toho, aký je starý. Je pravda, že u tých moderných mi tie rozdiely prídu minimálne, možno úplne dolu je štvortakt trochu predvídateľnejší, ale inak to nie je tak veľký rozdiel - zasa dvojtakt je lacnejší na údržbu i pri kúpe (ako nový). Ale neviem, po ako starej motorke sa obzerá zakladateľka.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike
Metric píše: Závisí od toho, aký je starý. Je pravda, že u tých moderných mi tie rozdiely prídu minimálne, možno úplne dolu je štvortakt trochu predvídateľnejší, ale inak to nie je tak veľký rozdiel - zasa dvojtakt je lacnejší na údržbu i pri kúpe (ako nový). Ale neviem, po ako starej motorke sa obzerá zakladateľka.
Vidíš, a většina lidí tady na fóru odrazuje od dvoutaktu pro drahou údržbu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike
Nemá se co stát, když ji krátce po startu otevřeš semtam plnej a vypláchneš. Nikasil je namazanej směsí a dole ložiska taky, nic jinýho tam není. Žádnej hustej olej, žádný šály, vodítka ventilů... nic. Válec i píst jsou z hliníku, roztažnost je stejná, takže hrozí míň než u tý starodávný zetky s ocelovou vložkou.
Ale to je jedno, v pohodě. Jen názor a nějaká ta praxe ( poslední byla CR250 ) . Se stříkačkama nemám zkušenost, ale, i tam je ztrátový mazání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike
Metric píše: mito7> Myslíš ostrý vs. ostrý? V čom je dvojtakt drahší? Piest meníš častejšie, ale je lacnejší (zasa s prácou to výjde možno drahšie), olej v prevodovke sa nemení častejšie, ušetríš za rozvody, čo je dosť veľká položka...
Výměna pístu na dvoutaktu je ale jednodušší, to není dražší práce... Je to tak hodina, pokud to neděláš na koleně a už jsi to měl v ruce. To u 4T v životě nestihneš, za srovnatelných podmínek. A ty intervaly jsou podobný, tedy ty předepsaný, co se stejně nedodržují
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike
Metric píše: Závisí od toho, aký je starý. Je pravda, že u tých moderných mi tie rozdiely prídu minimálne, možno úplne dolu je štvortakt trochu predvídateľnejší, ale inak to nie je tak veľký rozdiel - zasa dvojtakt je lacnejší na údržbu i pri kúpe (ako nový). Ale neviem, po ako starej motorke sa obzerá zakladateľka.
Podle mě už jezdí na KTM, jestli to chápu. Jezdecky je tam hlavně ten rozdíl, že dvoutakt nebrzdí motorem... což už zjistila. Takže víc myslet na brzdy a klidně hrubší zacházení s plynem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike
Aknela píše: Kafoholik> ano, jezdím. Mám tu supr možnost . Je to 2001 2t 125 KTM, dusi se mi to a chcipa,protože jezdím zatím pomalu a netocim to tolik, tudíž půl vyjížďky jen tak ,,bublam", rozčiluju se u každýho ,,znovu nakopnutí" ,páč to je zahul v moto botech a pak to nevytocim po startu a znova a znova startovat
mám ještě respekt z plynu.. to bude tím..
Proto vaham mezi 4t,2t...co si pořídit.
Každopádně děkuji moc za rady všem
Tohle nemá cenu. Na 125ccm musíš jet rychle, držet motor ve středních a vyšších otáčkách, vlítnout do zatáčky klidně se zablokovaným zadním kolem, nakopat tam správně kvalty dolů a klidně přes spojku vypálit ze zatáčky ven.
Na to svoje prcání si pořiď 250ccm pitbike s velkýma kolama 21/18, motor má elektrický startér, stojí to nové do 40tisíc.
1 reakcí na tento příspěvek Pitbike
A jak tak letem světem jsem projel Bazos, tak bych asi taky moc nevěděl. Slušnej dvoutakt z těch mladších je drahej , dražší než některý mladší 4T...
Spousta takových pole louky... to může v překladu znamenat, že po závodní karieře šla x let z ruky do ruky a nikdo nedal kloudný servis. Tomu bych se vyhnul. Rozumný jsou tam 250 čtyřtakty kolem 60 tis. plus.
Ale než novej pitbike, tak radši takovou jetou krosku, pokud se fakt jezdí... Já se na pitbiku svezl asi dvakrát, každej jinej a jediný co to dělalo dobře byl kravál...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike
Kafoholik píše: No, ještě jsme zapoměli napsat, že dvoutakty víc žerou... a míchání je pakárna.
A jak tak letem světem jsem projel Bazos, tak bych asi taky moc nevěděl. Slušnej dvoutakt z těch mladších je drahej , dražší než některý mladší 4T...
Spousta takových pole louky... to může v překladu znamenat, že po závodní karieře šla x let z ruky do ruky a nikdo nedal kloudný servis. Tomu bych se vyhnul. Rozumný jsou tam 250 čtyřtakty kolem 60 tis. plus.
Ale než novej pitbike, tak radši takovou jetou krosku, pokud se fakt jezdí... Já se na pitbiku svezl asi dvakrát, každej jinej a jediný co to dělalo dobře byl kravál...
Metric píše: Kafoholik> Vidíš, to máš vlastne pravdu. Tak neviem, prečo Mito7 tvrdí, že potrebujú viac údržby. Napríklad u KTM sa olej v prevodovke mení rovnako často ako motorový v 4T, rozvody netreba, o pieste sme už písali a všetko ostatné je rovnaké.
Já to vím, že na 2T je údržba jednoduchá, ale většinový názor tady na fóru od dvoutaktu odrazuje, tak proto jsem to psal. Trochu "ironie".
https://www.wmx-stor...y-factory-190-ze-mx/
Děkuji za odpověď
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Krivá hlava KTM 125 SX | ferdoo | 14 | 5.9.2024 v 12:29 ferdoo |
Krivá hlava KTM 125 SX | ferdoo | 3 | 4.9.2024 v 09:29 Krautkopf |
Pomoc o radu KTM 125 SX | Djandn | 1 | 23.7.2024 v 14:51 ja1 |
Záděr stopětadváca 2T KTM 125 SX | Anti | 16 | 26.5.2024 v 08:14 Anti |
Motorka neštartuje, dusí sa KTM 125 SX | ferdoo | 5 | 12.3.2024 v 22:47 ja1 |