Je to přesně stejný problém jako na videu
Ale nejde mi to do hlavy,všichni to popisují jako častý problém Triumphů,ze to dela regulátor dobíjení nebo stator,ale nechápu jak to ovlivňuje startér- a i kdyby jak mám vyloučit regulátor nebo stator?
Jen pro info-baterie je skoro nova -testována ve Vartě-absolutně ok...
Ještě poznatek, nyní jsem nastartoval motorku přes kabely normálně dobíjí 14,05V.
Měřil jsem odběr při zapnutém klíčku-než se nastaví klapka ve výfuku, vstřikovací čerpadlo, světla,apod. cca 8,5A
Po tomto procesu jen světla a palubka cca 4,5A, při tomto proudu je napětí na baterce po 10V-což logicky starterem neotočí, baterka je prostě měkka dle mě....jen nevím, zda ten odběr 4,5A je ok...?
Naposledy editováno 21.04.2020 16:19:54
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Daytona startovaní
Já byl přesvědčen,že se jedná o vadnou baterii,vyvedl mě z toho až ten servis Varta-ale je fakt,že to startuji přes kabely z druhé moto, kde je také Varta a vždy na drc.
SDnes jsem to zkoušel znovu a i první start se nepodařil-3x to otočilo s motorem a pak kleslo napětí pod určitou mez kdy se restartovala i palubka a to pak na další otočení už nezbylo nic, po připojení kabelů z druhé moto-opět na drc...
Jinak proud 4,5A přesně odpovídá žárovce 55W+něco okolo jako zadní ledky,palubka....
Naposledy editováno 21.04.2020 18:34:19
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Daytona startovaní
Kdysi jsem reklamoval pracovní boty v Canisu, po čtrnácti dnech nošení se prodřela podšívka v oblasti paty, boty odeslali z prodejny v Olomouci do Ostravy, po necelém měsíci se vrátily s přípisem nějakého ostravského kokota, že je chyba na straně zákazníka, že se neumí obouvat a podšívku tím prodřel. Tak jsem boty zabalil a odeslal do Zlína, je tam, pokud si to dobře pamatuji nějaký výzkumný ústav obuvnický, asi za týden přišly boty nazpět s dvojmo vyhotoveným znaleckým posudkem, který říkal, že je podšívka nahovno, z úplně nevhodného materiálu. Posudek stál 1200 Kč (zhruba před dvaceti lety), boty asi necelou pětistovku, v Canisu zacvakali úplně všechno i s poštovným do Zlína a zpět a kupní cenou těch bot, samozřejmě i ten posudek, na dotaz, jestli s dalšíma botama, které jsem si byl nucen koupit abych měl v čem chodit, budeme postupovat stejně (stejná závada) mi okamžitě vrátili peníze a boty si nechali, od té doby jsem tam nenakupoval.
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Daytona startovaní
Altík a regulátor si ozkoušíš dle tohoto návodu: https://www.motorkari.cz/tema/?t=124432
Co se týče napětí na baterce při startu do 10,5 - 11 V je ok, níž už nee.
Studeňák v kabeláži můžeš jednoduše změřit rozdílem napětí na baterce a startéru. Vezmi multimetr, jeden konec na plus baterky a druhej na kontakt starteru. Naprázdo by si tam měl měřit stejné napětí jako na baterce. Při startu ti to ukáže jaký je rozdíl napětí .... měl by si naměřit něco kolem 0,7-0,8 V hodnoty přes 1 V značí problém v kabeláži.
Já měl třeba povolenou kostru, a za tepla se sotva točil startér ... ale cvakající relátko spíš ukazuje na baterku.
Co se týče baterky, vezmi 55W žárovku z předního světla a připoj ji na plně nabitou baterku, měl by si tam mít 6Ah baterii ta by měla vydržet než padne pod 10,5 V nějakých 90 minut = 100% kapacity. Pokud padne pod 10,5 V dřív, jednoduše si už dopočítáš reálnou kapacitu.
(já ted měřil baterku na Speedu, a mám nějakých 70% kapacity a docela to dává bez větších problémů)
MaraVFR píše: No jo no. Elektrika u Triumphu nepatří mezi ty bez problémové.
Altík a regulátor si ozkoušíš dle tohoto návodu: https://www.motorkari.cz/tema/?t=124432
Co se týče napětí na baterce při startu do 10,5 - 11 V je ok, níž už nee.
Studeňák v kabeláži můžeš jednoduše změřit rozdílem napětí na baterce a startéru. Vezmi multimetr, jeden konec na plus baterky a druhej na kontakt starteru. Naprázdo by si tam měl měřit stejné napětí jako na baterce. Při startu ti to ukáže jaký je rozdíl napětí .... měl by si naměřit něco kolem 0,7-0,8 V hodnoty přes 1 V značí problém v kabeláži.
Já měl třeba povolenou kostru, a za tepla se sotva točil startér ... ale cvakající relátko spíš ukazuje na baterku.
Co se týče baterky, vezmi 55W žárovku z předního světla a připoj ji na plně nabitou baterku, měl by si tam mít 6Ah baterii ta by měla vydržet než padne pod 10,5 V nějakých 90 minut = 100% kapacity. Pokud padne pod 10,5 V dřív, jednoduše si už dopočítáš reálnou kapacitu.
(já ted měřil baterku na Speedu, a mám nějakých 70% kapacity a docela to dává bez větších problémů)
Ty nečteš předchozí příspěvky?, když píše, že při připojení druhé baterky to chytá na drc, tak je asi zbytek motorky, až na baterku, v pořádku a když při zatížení baterky proudem 4,5 A na ní klesne napětí na 10 V, tak na to skutečně nemusí mít Nobelovu cenu za fyziku, aby správně usoudil, že je baterka v hajzlu (pokud není vybitá).
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Daytona startovaní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Daytona startovaní
djgas píše: Vyřešeno,byla to baterie, všem děkuji za pomoc a pro mě platí fuck off Varta support, ještě mi propdavač říkal,že Varta si nyní nevarábí baterie sama ale dělá ji pro ni Yuasa
To je škoda, že je Yuasa nevyrábí pořád stejně (ze stejného materiálu, jeho množství a stejnými postupy), jako tu, co mám v Tenerce už 11 let, pořád startuje, i v zimě (v té parodii na zimu, co byla posledních pár let).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1234, 1235] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37032 | 17.10.2024 v 17:03 Veverčák |
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 8 | 7.9.2024 v 13:48 kratkej01 |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
Těsnění pod víčkem nádrže Triumph Daytona 675 | TheCorpse | 2 | 7.4.2023 v 14:35 eda |
Potřebuji poradit Triumph Daytona 675 | tonyyzf125 | 15 | 21.8.2020 v 19:56 SuperSic58 |