Dělal jsem opravu zadní brzdy..
Nova expanzka, hadica, desticky, brzdovka..
Vše poskladal , odvzdušnil, vyčistil, ale...
Při natlakovaní to stále brzdi lehce, (ano vím že kontakt s diskem je furt, ale tady to vyloženě furt brzdi
I když brzdu nepozivam tak po jizdě je uplně horká...
Postupně jsem vrátil zpatky expanzku, hadici, ale stejně to nepomohlo, vyměnil jsem drzak třmenu a taky nepomohlo,
Desticky proste furt brzdi,
Pístek se vrací krásně, rukou se zatlačí do třmenu, těsnění ok ,
Dal jsem tam zpátky stary sjety destičky, taky to sněma dělá.
Pumpa se zdá bíti ok, Vypadá to že pístek se vratí a destičku odbrzdí ale destička na třmenu má stálý kontakt.
Kdo by věděl co stím prosím radu, kdyby byl někdo borec a přijel se mě na to podívat do Brna tak klidně aji zaplatím za opravu, páč už nikdo neví co s tím !
Díky moc
1 reakcí na tento příspěvek neřešitelný problem hoši (brzdy)
1 reakcí na tento příspěvek neřešitelný problem hoši (brzdy)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neřešitelný problem hoši (brzdy)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neřešitelný problem hoši (brzdy)
Lutrak píše: dewwil> Kdyby tlačil, tak by neslo s destičkou u pístku hýbat ne ?
Pokud není úplně uzavřen okruh, ale jen trochu tak zatlačit lze, ale ještě koukám na tu drážku pro gumičku, dole vpravo se mi zdá nějaké poškození, vyndej gumičku a koukni jestli v tý drážce není nějaký bordel či nabobtnalá gumička...1 reakcí na tento příspěvek neřešitelný problem hoši (brzdy)
Jako kdybych jel přes Slatinu, tak bych na to ukázal prstem, ale šipka na fotce je snad výmluvná dost.
Naposledy editováno 09.05.2020 20:16:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neřešitelný problem hoši (brzdy)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neřešitelný problem hoši (brzdy)
1 reakcí na tento příspěvek neřešitelný problem hoši (brzdy)
1 reakcí na tento příspěvek neřešitelný problem hoši (brzdy)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neřešitelný problem hoši (brzdy)
1. pístek hladký, lesklý, suchý a čistý (při výměně destiček vždy nejdřív očistit pístky jinak se dostane bordel až ke gumičce a to je její konec)
2. vyzkoušet plovoucí mechanizmus třmenu - nasadit bez destiček se zatlačeným pístkem jestli chodí třmen ze strany na stranu a nedrhne - musí to jít opravdu volně - pokud ne tak vyměnit mazadlo, vyčistit a pokud to nepomůže tak vyměnit - může být vydřený.
Zkoukni to místo kde mám prst, musí to volně jezdit. Bývá tam nahrnuta manžeta, nebo rez, tuhá stará vazelína.
Foto je z jiný motorky, ale máš to tam podobné.
Edit: a podívej se jestli jsou desky rovně sjeté. Některé se sjíždí různě pod úhlem a pak se to zakříží a nechce se to vrátit. S tím souvisí na pohled blbost, ale podívej se jestli máš kolo rovně, na ryskách u napínáků - i to způsobí zakřížení když je brzdič v pořádku a nemá velké vůle aby to uhnulo..
Naposledy editováno 11.05.2020 13:56:30
1 reakcí na tento příspěvek neřešitelný problem hoši (brzdy)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neřešitelný problem hoši (brzdy)
ja1 píše: jednoducha oprava....zvetšit vuli brzdového pedalu .
To nepomůže. Pokud se nevrací třmen, vůle táhla na píst pumpy nic neřeší. Pokud je tam byť jen minimální vůle a píst pumpy je na konci, kapalina ze systému má volnou cestu do nádobky.
To by musel mít tu tyčku ve stavu, kdy je píst stlačený o min 10% kroku a nedovolí otevření . Jako když na tom stojíš při odvzdušňování. Což je nesmysl, už proto že píše, že rukou píst brzdiče zatlačí normálně.
Podle mých zkušeností to není hydraulikou, ale tím že se něco kříží. Je to poměrně běžná věc, není sám kdo to řeší. Zvlášť jestli se na to vykašlal po sezoně a pak to v zimě stálo. Osobně bych dal nový desky, nebo ty starý srovnal. Pořešit ty plechy co tam podle mě mají být, protože ty brání křížení pístku . A prohlídl bych tu gumu co v ní jezdí brzdič, protože ta zlobí ráda. A pro jistotu bych kouknul i na polohu kola.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neřešitelný problem hoši (brzdy)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neřešitelný problem hoši (brzdy)
grooll píše: Kafoholik> jsem fakt moc rád že na mašině nemám plovoucí třmeny. Asi mne ta radost přejde až budu objednávat sadu gumiček pro 12 pístků na předek ale zatím jsem šťastnej
Ani vzádu jo?
Když budeš hezky měnit kapalinu po dvou letech a nenechávat to celoživotně zasviněný, tak nic měnit nebudeš celej život motorky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | Dnes v 11:18 xb |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1234, 1235] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37039 | Včera v 08:10 Kubik19 |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Perňův Racing koutek - přestavby ok... [1 ... 346, 347] Yamaha YZF-R1 | Perňa_81 | 10406 | 12.9.2024 v 15:11 Ozzy_ |