Přemýšlel jsem že udělam chiptuning na své hondě cr-v a narazil jsem že provádí taky úpravy motorek.
U Ducati Monstera 1100 slibují nárust výkonu z 95k na 105k a kroutáku z 103nm na 115nm za 4312Kč což mi nepříjde špatný.
Otázka je zdali je to realné a jak to ovlivní životnost motoru? Má někdo zkušenosti chiptuningem u motorek případně u aut?
Díky
Chiptuning Ducati
Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)






1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)




1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)


1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
U atmosférického zážehového motoru není moc prostor k vylepšování. Samotným softwarem se dá leda dát bohatší směs a upravit předstih.
Asi v 50ti tisísích jsem to nechal od xtuningu předělat na 125kw. Jde o to, že některý firmy ti jen přehrajou software něčím, co stáhli někde jinde. Tahle společnost mi to hodila na brzu, zazálohovala origo SW, upravila můj stávající, znovu změřila a bylo to super. Byla na to záruka na úpravu a řídící jednotku.
Od té doby to auto bylo úplně skvělý. Projev byl mnohem víc od spodních otáček, tudíž klesla i ta spotřeba. Stálo mě to tuším 12k, ale nelitoval jsem ani 1 koruny.
S autem jsem najel dalších asi 80 000km bez jedinýho problému. Dodnes znám majitele, kterýmu dělá jen a jen radost.
takže si jen značím, ať vím, jak to funguje u moto :)
Borntobewild píše: Ten chiptuning u turbodieselů funguje. Zvýší se tlak turba, přidá se nafta. Měl jsem to před 15ti lety u Experta. Ale, přestože tuneři tvrdí, že emise se nezmění, kouřilo to víc. A taky praskaly hadice k intercoolleru, páč na to nebyly konstruované. A motor měl v určitých otáčkách takový nepříjemný projev. Ale najel jsem s tím spokojeně 300 tis.
U atmosférického zážehového motoru není moc prostor k vylepšování. Samotným softwarem se dá leda dát bohatší směs a upravit předstih.
bohatsi smes ten vykon spis snizi...
2 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)


1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)

Naposledy editováno 19.11.2020 13:21:54
pavelgl1 píše: Taky by mě zajímalo jak je to s měřením výkonu. V nabídce mají chiptuning pro lodě s motorem Cummins QSB 5,9. Měření pouze v Praze, mám přivézt celou loď nebo jen motor?
jestli jim ta brzda generuje ty grafy co maji na strankach, tak ti to zmeri I bezdratove z vltavy

3 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
Naposledy editováno 27.11.2020 14:07:54
scott67 píše: Nestačím se divit, co že se to tady řeší. O jakýchsi pár koní zvednout madle jedenáctikilu? Proč proboha ? Jdete na rošt proti Corserovi ? Na druhou stranu se nějací kluci snaží správně vystružit silony ve vidlici na fechtla. Tak mě u toho napadlo: Kdo z nich je větší motorkář ? (Nic proti nikomu - jen taková úvaha)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
scott67 píše: Nestačím se divit, co že se to tady řeší. O jakýchsi pár koní zvednout madle jedenáctikilu? Proč proboha ? Jdete na rošt proti Corserovi ? Na druhou stranu se nějací kluci snaží správně vystružit silony ve vidlici na fechtla. Tak mě u toho napadlo: Kdo z nich je větší motorkář ? (Nic proti nikomu - jen taková úvaha)
A terazky mi povedzte Kefalín, čo vy si predstavujete pod takym slovom "motorkar"...
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)

assassin píše: ten graf z brzdy v odkazu je vtipnej. obzvlast porovnani momentove a vykonove krivky - je jasny, ze ten kdo si to vycucal z prstu vi jak to funguje
jsi mě donutil otevřít odkaz v úvodním příspěvku a prsknout si smíchy na monitor...to mi nedělej



1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
Ne ze bych cekal neco jineho, ale ve znojme je take jedna takova firma.
Nechal jsem pri jejich praci zaplou kameru. S autem skutecne neco delali, prehrali i soft, ale zvyseni vykonu se nedostavilo.
Zajel jsem tedy k firme, ktera sve praci rozumi a nenalejva jen tupe data ,ktere ji poslou nekde podvodnici z centraly.
Zmerili mi auto pred a melo nizssi vykon nez serie. Nasledne nahrali original soft a opet provedli mereni.
A v neposledni rade zvysili vykon.
Ze vsech trech testu mam grafy a u vsecho jsem osobne mohl byt.
Kdezto tyhle podvodne firmy , kde jen nahraji data, tak vas do dilny nepusti. Namaluji vam v podstate graf na pockani.
Pokud se najde nekdo kdo trva na zmereni vykonu a zaplati si to na te centrale kuprikladu v praze. Tak protoze dany clovek tomu stejne nebude rozumet, tak mu tam nacvaknou jine korekce a vylezou z toho lepsi cisla...takze je to proste jen bouda na lidi. V CR je jen par firem ktere umi spravne ochipovat auta a motorky, ale tihle nalejvaci dat to rozhodne nejsou.
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
Ty řeči o tom jak výrobce ví nejlíp jak dostat výkon z motoru jsou fakt jen naivní bláboly. On by to věděl, kdyby za ním pak nestálo hejno debilů s EU emisníma normama pro motocykly, aby zachránili Antarktidu.
Ducati od milénia trpěla cukavostí a nepřesvědčivým spodkem, diky ochuzení map a přičemž neměla pořádnou kontrolu lambd na každým koleni, jako dnes. Spodek a střed byl vždy dost suchej. Přehráním DP mapy, nebo nějaký editovaný, kde se tyhle místa "nakrmila", se to výrazně zlepšilo. Toť má zkušenost s motorem z 999.
jinak u diesela tohle, odborně udělaný funguje velmi dobře a spotřeba padá.
často ani nikdo nemusí nic editovat. Výrobce na stejnech motorech během let dělá úpravy motor managementu a po roce dvou od uvedení prvnich verzí je už dalších x-lepších. Stačí přehrát a jede se. Moje zkušenost je s dvěma verzema 1.9TDI 77 a 96kW kde spotřeba zůstala stejná, ale výkon šel podstatně nahoru (dluzno říct že u 96kW verze byla jeho distribuce dost nahovno, ) a s třema variantama 2.4D pětiválce Volvo, kde bezpečně nejúspornější byla varianta s max výkonem 152kW.
Naposledy editováno 20.11.2020 07:31:41
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
A firmu v odkazu můžu jen nedoporučit. Jestliže grafy před a po se nápadně tvarově podobají, tak to už hodně naznačuje. A i lhát se musí umět pokud výkon je úhlová rychlost krát kroutící moment, tak je blbost aby při ( a nejen při) 5500otáčkách byl kroutící moment stejný a výkon vesele rostl.
To se lže jinak. Vylže se momentová charakteristika a výkon se dopočítá. Nebo naopak.
Naposledy editováno 20.11.2020 08:36:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
kixs2 píše: Podle mých chabých vzpomínek se u dieselů řeší výkon primárně bohatostí směsi. Staré diesely jinou regulaci neměly.
A firmu v odkazu můžu jen nedoporučit. Jestliže grafy před a po se nápadně tvarově podobají, tak to už hodně naznačuje. A i lhát se musí umět pokud výkon je úhlová rychlost krát kroutící moment, tak je blbost aby při ( a nejen při) 5500otáčkách byl kroutící moment stejný a výkon vesele rostl.
To se lže jinak. Vylže se momentová charakteristika a výkon se dopočítá. Nebo naopak.
Diesel žádnou bohatost směsi nemá, páč nenasává směs.

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati monster 1100 kolísání volnob... Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... | ENEMY | 9 | 22.3.2024 v 09:04 Johnny796 |
Smyk předního kola na rovném místě ... [1, 2] Ducati Monster 1100 | Alexandr | 41 | 21.11.2020 v 17:41 Alexandr |
Monster 1100 (2009) řídicí jednotka Ducati Monster 1100 | Alexandr | 7 | 19.6.2020 v 10:07 Anti |
Rozvody Monster 1100 Ducati Monster 1100 | Alexandr | 3 | 31.5.2020 v 23:32 Ivos |
Ducati Monster 1100 spojka Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... | Jakub.Pycha | 23 | 2.1.2020 v 22:08 robozaho |