Naposledy editováno 09.05.2021 19:18:00
1 reakcí na tento příspěvek Turbo prestavba SRAD
pokud to neodsoudis jako nesmysl, tusis kde by se dalo neco za rozumne penize sehnat? bouracka SQ7 apod?
1 reakcí na tento příspěvek Turbo prestavba SRAD
Naposledy editováno 09.05.2021 19:18:17
1 reakcí na tento příspěvek Turbo prestavba SRAD
Teplota vody a oleje na výstupu / odpadu z central housingu bude odpovídat průtoku vody a oleje, tedy souviset s tím, jak to napojíš, kam to napojíš, a kolik bude schopné dávat olejové čerpadlo.
E - Když řešíš tuhle relativně podružnou záležitost, samotný kompresor a turbínu už máš vybrané a spočítané tak, aby to sedělo s předpokládanými parametry motoru? Ostatní nutné úpravy motoru a motormanagement máš vyřešené?
Naposledy editováno 16.04.2021 09:14:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD
Beranidlo píše: Když řešíš tuhle relativně podružnou záležitost, samotný kompresor a turbínu už máš vybrané a spočítané tak, aby to sedělo s předpokládanými parametry motoru? Ostatní nutné úpravy motoru a motormanagement máš vyřešené?
Dekuji za optani, s ostatnim nemam zadny problem.
Moje otazka je urcite hodne specificka, ale pro me neni v zadnem pripade podruzna. Jde o otazku pouziteho konceptu. Takze jedna z prvnich k reseni.
Motivaci tak specificke otazky je, ze zde pujde o dost vykonnou stavbu a z ruznych duvodu (jako je heat soakback bez dochlazovani+kulickova loziska, blizkost e-aktuatoru atp.) potrebuju oproti jinym podobnym instalacim co nejvic snizit teploty CHRA. Takze se samozrejme nabizi moznost 2 popr. i moznost 3 viz nize. Tim se ale hnrd z nekolika duvodu zvysi teplota chladici kapaliny. Rad bych si ted udelal lepsi obrazek o tom o kolik. Odhad mam, ale empiricka data ne. U aut to znam, tady je situace hodne rozdilna a bude to asi na hrane. Vyznam otazky pro me stoupa i kvuli nemoznosti velke sahary i faktu, ze racingovy chladic se pro vsechny varianty bez uprav nevejde a tedy jsou moznosti zlepsit chlazeni i dochlazovani celkove omezene...
Co myslíš tím "Zajimaly by me rozdily teploty vody a oleje oprotii klasicke turbinove strane."?
Myslim to tak, ze bych uvital jakokoliv namerena data teploty vody ci oleje v libovolnem miste, ktera by pomohla porovnat reseni: 1) turbo s CHRA chlazenou jen olej/vzduch. 2) turbo s CHRA chlazenou i vodou. Pripadne i 3) CHRA a THSG chlazene vodou. Pricemz jde o umisteni za svody pred hlavnim chladicem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD
Kolik bude teplota výfukových plynů a jak ji budeš kontrolovat?
Teplotu chladicí kapaliny bude v lepším případě řídit termostat, v horším dečka na chladiči. Ty jsi se ale asi chtěl zeptat, o kolik se zvýší množství tepla, které je potřeba uchladit. Přímo úměrně používanému výkonu. Pokud je standarně dimenzované chlazení na 110kW, tak po zvýšení výkonu na 150kW bude potřeba o 40% větší chladič a v chladicím okruhu by neměla být žádná další věc, která by chlazení limitovala.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD
Jinak budu sledovat, velmi zajímavé vlákno (u mně tedy s ohledem na v8 motory).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD
Beranidlo píše: PetrXX> Jakože bych mu řekl, že na Saabu 900 se teplota vody zvýšila o 5°C, takže na jeho výtvoru to nemůže být jinak? To asi nee. Kromě toho, o teplotách na Saabu 900 nic nevím.
Uniklo mě něco, že se to od motorky stočilo k auto (srad/Saab).
Jinak k tomu nic nemám jako asi nikdo tady tak to jen posouvám nahoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD
Nemam k ruce kompresorovou mapu, takze vicemene odhaduju, ale ten e-charger koncil nekde u 1500rpm. Takze velmi hrubym odhadem ti to u TL vystaci do 5-6000rpm a to pri PR kolem 2.0 (odhaduju). Takze na max. vykon nevhodne, na pripadny low end boost dobry (myslim ze durabilty limit byl 60sec nonstop full speed), ale musel bys samozrejme resit prepinani ventily, aby to ten kompresor nechokoval. Ke stejnemu zaveru vede i ten prikon, ktery je priblizne polovicni nez dava vhodna turbina kterou bys na to TL normalne pouzil.
Ale paralelni dvojice takovych e-chargeru by uz asi stacila a to by bylo celkem zajimave. Ja ale dva nemam, kdyby ses chtel zeptat A nemyslim ze to zatim rozumne koupis.
Beranidlo> jde mi o prakticke zkusenosti, jak pise PetrXX. Je to daleko slozitejsi nez jak jsi psal.
Jo a SAABa jsem taky nepochopil, sice jsem kdysi mel 900i mechanicky K-Jetronic a mel jsem ho rad, ale tady jde o motorku.
Naposledy editováno 16.04.2021 12:52:40
1 reakcí na tento příspěvek Turbo prestavba SRAD
Naposledy editováno 16.04.2021 15:08:34
2 reakcí na tento příspěvek Turbo prestavba SRAD
dawe> tak to elektricke preplnovani asi zase na nakej cas ulozim k ledu
jeste me napada tocit nejakym velkym modelarskym motorem nejakym rotrexem … to pujde sehnat lip...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD
1 reakcí na tento příspěvek Turbo prestavba SRAD
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD
assassin píše: dawe> tak to elektricke preplnovani asi zase na nakej cas ulozim k ledu
jeste me napada tocit nejakym velkym modelarskym motorem nejakym rotrexem … to pujde sehnat lip...
..jj, elektrika me napadla uz davno, ale realny mi to zatim moc neprijde (viz argumenty vejs).. turbo se mi u motorky nezda, je to prilis komplikovany.. nicmene u motocyklovyho motoru bude (dle myho odhadu) uplne naprosto idealni klasickej kompresor hnanej od kliky, a u vetsiny moto by sel s trochou uprav zastavet misto altiku (kterej je napr. na ty na sprinty celkem nepodstatny tezitko)
Naposledy editováno 19.04.2021 14:14:02
1 reakcí na tento příspěvek Turbo prestavba SRAD
Naposledy editováno 19.04.2021 15:47:30
Naposledy editováno 19.04.2021 15:50:51
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 | Eqwidirium | 63 | 9.9.2024 v 20:16 kratkej01 |
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 | Donadgger | 0 | 6.9.2024 v 21:18 Donadgger |
Typový list Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 26 | 23.8.2024 v 21:41 Kohlstein |
Synchronizace karburatorů Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 1 | 18.8.2024 v 13:23 závoďáček-r1 |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |