Téma: Suzuki Yamaha
22.8.2021 v 14:37
Ahoj přemýšlíme s manželkou o koupi choperu. Jaká je lepší intruder 1400 nebo dragstar 1100? Něco kolem 100tis. Děkuji za názory. P.s na co si dát při koupi pozor...?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Yamaha
A na čem jezdíte teď?
Ahoj
1100 super stroj, při nákupu dej bacha na volnoběžku - zkontroluj jak moto startuje ale pokud majitel při startování používal i plyn tak tě výměna asi nemine - cena cca 15t Kč při nákupu origo věcí. Druhá závada regulátor - bohužel je vedle výfuku a odchází, cena 3t. Ta nejhorší závada - ukroucená hřídel kardanu - oprava 60t. Je potřeba se podívat na matku přes otvor kde je uchycený senzor rychlosti. Pokud matka drží tak vše ok, pokud je uvolněná nebo dobastlené uchycení tak motku nekupuj.I přes tyto neduhy jsem koupil tento stroj v roce 2006 jako nový a do dnešního dne klepu na zuby žádna závada.
1400 nemohu posoudit nevlastním :)
1100 super stroj, při nákupu dej bacha na volnoběžku - zkontroluj jak moto startuje ale pokud majitel při startování používal i plyn tak tě výměna asi nemine - cena cca 15t Kč při nákupu origo věcí. Druhá závada regulátor - bohužel je vedle výfuku a odchází, cena 3t. Ta nejhorší závada - ukroucená hřídel kardanu - oprava 60t. Je potřeba se podívat na matku přes otvor kde je uchycený senzor rychlosti. Pokud matka drží tak vše ok, pokud je uvolněná nebo dobastlené uchycení tak motku nekupuj.I přes tyto neduhy jsem koupil tento stroj v roce 2006 jako nový a do dnešního dne klepu na zuby žádna závada.
1400 nemohu posoudit nevlastním :)

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Yamaha
bandita a chceš čopra / cruizera? proboha proč? budeš sklamán , výkonem , pohodlím , ergonomií , vibracema - všechno bude horší , pokud trváš na véčkovym motoru je tu bulldog , motor to má z dragstara 1100 , výkon stejnej jak bandit 600 , pohodlí i pro dva dost (v jednom se da jet i 400 km na jeden zatah bez nutnosti zastavit) , nadrz na 20 litru , spotřeba do 6 na sto , super vzhled a dobrá ovladatelnost - né teda na místě , váží 250 kg
Ahoj, i když jsem ani na jednom stroji nejel
, tak bych měl pár informací a nějaký názor.
Dragstar 1100 - motor mám ve svém bulldoku a mám ho fakt rád. Odchází na něm originální volnoběžka, nová zesílená sada se už dá řešit od 2 tis. Kamarád má draka už dlouho a vychvaluje si pohodlí a spolehlivost. Někomu může trochu scházet výkon a myslím si, že za 100 tis. seženeš lepšího draka než intrudera.
Intruder 1400 - klasičtější čopr, větší objem, výkon, tuším že 4-ventil, vodník. Pokud dostává co má, velice spolehlivej (viděl jsem s najetýma 340 kkm). Asi těžko seženeš nějakýho obstojnýho za 100 tis.
Pozn.: Ještě mám jednu subjektivní výtku k Intrudrovi. Každý válec má výfuk do předu a sání za válcem. To má za následek, že pření karburátor je na ležato za předním válcem a zadní karburátor je odlišné kontrukce na stojato za zadním válcem, mezi nimy synchronizační lanko a dva airboxy s filtrama. Je pakárna to seřídit a mnohdy ani značkový servis to nedovede dobře. U buldoka/dragstára má zadní válec výfuk dozadu, tudíž karburátory pěkně spolu mezi válci, mech. vazby tam rovnou vyřešené, jeden airbox. Zase ale i když je bulldog/dragstár mladší, koncepce motoru je zastaralejší (2 ventil, vzducháč), je jednodušší a takový větší rumpál.

Dragstar 1100 - motor mám ve svém bulldoku a mám ho fakt rád. Odchází na něm originální volnoběžka, nová zesílená sada se už dá řešit od 2 tis. Kamarád má draka už dlouho a vychvaluje si pohodlí a spolehlivost. Někomu může trochu scházet výkon a myslím si, že za 100 tis. seženeš lepšího draka než intrudera.
Intruder 1400 - klasičtější čopr, větší objem, výkon, tuším že 4-ventil, vodník. Pokud dostává co má, velice spolehlivej (viděl jsem s najetýma 340 kkm). Asi těžko seženeš nějakýho obstojnýho za 100 tis.
Pozn.: Ještě mám jednu subjektivní výtku k Intrudrovi. Každý válec má výfuk do předu a sání za válcem. To má za následek, že pření karburátor je na ležato za předním válcem a zadní karburátor je odlišné kontrukce na stojato za zadním válcem, mezi nimy synchronizační lanko a dva airboxy s filtrama. Je pakárna to seřídit a mnohdy ani značkový servis to nedovede dobře. U buldoka/dragstára má zadní válec výfuk dozadu, tudíž karburátory pěkně spolu mezi válci, mech. vazby tam rovnou vyřešené, jeden airbox. Zase ale i když je bulldog/dragstár mladší, koncepce motoru je zastaralejší (2 ventil, vzducháč), je jednodušší a takový větší rumpál.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Yamaha
AveKT: drobná technická oprava - VS1400 má tři ventily na válec a chlazený je kombinací vzduch/olej. Ten malý chladič vepředu je právě olejový. Vodou chlazené jsou menší Intrudery 600-800.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Yamaha
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
padání tachometru Yamaha XVS 1100 DragStar | cmelda222 | 9 | Včera v 09:11 Marko19 |
Pneumatiky na Cruiser zkušenosti Yamaha XVS 1100 DragStar | Dosky-CZ | 21 | 14.2.2025 v 16:23 Dosky-CZ |
innovv - hlídání mrtvého úhlu Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 12 | 14.12.2024 v 22:32 tomasL6 |
Battery-Guard Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 30 | 5.12.2024 v 13:05 Fratel |
Motor zhasíná při volnoběhu Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | MemphisUSA | 3 | 19.11.2024 v 14:33 MemphisUSA |