A kdyby jsi měl pocit, že právě tohle Ti pomůže k rozhodnutí, ještě tady existuje databaze majitelů kde je taky dost indicií
1 reakcí na tento příspěvek Honda NC 750X nebo Kawasaki Versys 650



1 reakcí na tento příspěvek Honda NC 750X nebo Kawasaki Versys 650

1 reakcí na tento příspěvek Honda NC 750X nebo Kawasaki Versys 650

Na lítačku kolem komína úplně good.

https://eshop.thrott...6h7D5mhoCTHMQAvD_BwE

1 reakcí na tento příspěvek Honda NC 750X nebo Kawasaki Versys 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NC 750X nebo Kawasaki Versys 650
3 reakcí na tento příspěvek Honda NC 750X nebo Kawasaki Versys 650
Versys je samozrejme uplne jinde nez NC. Je to zabavna dospela motorka. NC je mezistupen mezi skutrem a moto. Samozrejme muze nekomu vyhovovat a urcite je spolehliva, k penezence setrna a …. hodna Honda, no.
Jo a mam KTM, takze muj nazor taky neber v potaz a poslouchej odbornika Petrzona.
Animals21 píše: Petrzon> ty ses ale arogantni debil. Svez se nekdy na necem jinym nez na NC a pak se sem prijd omluvit.
Versys je samozrejme uplne jinde nez NC. Je to zabavna dospela motorka. NC je mezistupen mezi skutrem a moto. Samozrejme muze nekomu vyhovovat a urcite je spolehliva, k penezence setrna a …. hodna Honda, no.
Jo a mam KTM, takze muj nazor taky neber v potaz a poslouchej odbornika Petrzona.
Tak uz dlouho jsme tu nemeli zadneho odbornika ze sekty NCckaru. Skoda bejvala to docela slusna prdel

petrzon píše: VlČek67> Netvrdím, že jsi srovnával KTM s NC, netvrdím, že se pleteš a netvrdím, že uvádíš nesmysly. Říkám jen, ať na takový názor nebere ohled. Tak si tedy Ty ještě jednou přečti můj příspěvek. Jinak nemáš zač.
Ty woe a jel si nekdy na necem jinym nez NC, alespon na tech motorkach ktery doporucujes ?

1 reakcí na tento příspěvek Honda NC 750X nebo Kawasaki Versys 650
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NC 750X nebo Kawasaki Versys 650

Je to jak si psal. Kdo hledá spolehlivého dělníka levného na provoz,je NC jasná volba. Kdo chce trochu emocí, vezme Versyse. Z mého úhlu pohledu je NC nástupce TransAlpa.
Naposledy editováno 02.09.2021 10:17:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NC 750X nebo Kawasaki Versys 650
Anti píše: Yura> Teď jsi na sebe přivolal hněv NCčkářů
Je to jak si psal. Kdo hledá spolehlivého dělníka levného na provoz,je NC jasná volba. Kdo chce trochu emocí, vezme Versyse. Z mého úhlu pohledu je NC nástupce TransAlpa.
Jakože si v hondě sedli do té zasedačky a řekli si: chlapi, teď musíme vymyslet, jak udělat toho našeho Alpa ještě nudnějšího...a vynalezli NC? Jo, to dává smysl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NC 750X nebo Kawasaki Versys 650

Wenca24 píše: Jakože si v hondě sedli do té zasedačky a řekli si: chlapi, teď musíme vymyslet, jak udělat toho našeho Alpa ještě nudnějšího...a vynalezli NC? Jo, to dává smysl
V podstatě souhlas, já měl TA 700 a jednou jsem se svezl na NC tehdy ještě 700 a po přesednutí zpět mi to TA přišlo jako sportovní motorka

1 reakcí na tento příspěvek Honda NC 750X nebo Kawasaki Versys 650
> kyvka z jeklu
Tzn. ze železného profilu - zrezaví mi to, nebo se to ve svárech rozpadne? Po kolika kilometrech? Zatím mám najeto 30tkm, tak nevím jestli už není na vyhození.
> napínáky řetězu
Mám říct servisákovi ať se mi na ně podívá? Na motorce si dělám jenom základní údržbu, filtry, olej, zbytek nechávám na servisu.
> stejný motor i do motorky
řadový dvouválec, stejný typ motoru je i v řadě dalších motorek, např. v Africe. Na okruhové závody to není, ale pro poskakování po městě nebo cestování po Evropě mi přijde naprosto dostačující.
Wenca24 píše: Jakože si v hondě sedli do té zasedačky a řekli si: chlapi, teď musíme vymyslet, jak udělat toho našeho Alpa ještě nudnějšího...a vynalezli NC? Jo, to dává smysl
Tak nějak to asi bylo. Přeneseno do českých (týneckých) reálií bych to viděl na zasedačku s umakartovými stoly, na nich tácy s chlebíčky, blbě vychlazená Bohemka a pupkatí pánové v tesilových oblecích obletované sekretářkami v umělohmotných halenkách....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NC 750X nebo Kawasaki Versys 650

Na NC 750 nemám rozhodně najeto tolik jako Ty, ale přes 3,5K km to bude a to jsem jí nikdy nevlastnil. Každý rok jsme jezdili celá rodina (naposledy jsme se vrátili v únoru 2020) do Asie v zimě, převážně do Thajska a já si tam vždy půjčuji motorky nebo skútry a protože tam nejezdíme (nejezdili jsme) na týden, ale minimálně na měsíc a já mám motorku / skútr minimálně na 75-80% času, tak se koukám i kolik to stojí, pokud plánuji výlet mimo silnice, tak hledám nějakou Hondu CRF 250 anebo podobnou, měl jsem půjčenou i AT 1100, CRFko je za dobré peníze, ale není to na ježdění po silnici a AT 1100 je zase těžká do terénu a pokud je na offroad gumách, tak silnice žádný šlágr. Půjčovna leze do peněz, je rozdíl platit 2-2,5K/den za AT 1100 nebo 1-1,5K za NC750. Raději než NCéčko jsem si bral Hondu CB500X i přes nižší výkon. Obvykle jsem to měl takto: 2-3 týdny skútr na výlety po okolí celé rodiny + já k tomu nějaký naháč obvykle 300-600 ccm 3-4 dny moje delší a rychlejší výlety, na prodloužený víkend něco jako CRFko mimo silnici a já ještě vždy něco, co mě lákalo vyzkoušet jako třeba kdysi BMW 1200 GS nebo 310 GS anebo CB1000, ale to záleží zda to bylo dostupné v půjčovně. Vyzkoušel jsem hodně motorek a vždy to byly dny, nikdy hodiny, ale NCéčku (poprvé jsem ho měl skoro 2 týdny) jsem se později raději vyhýbal, protože na přejezd z bodu A do bodu B to je ok, ale na to si jízdu užít, tak na to jsou jiné stroje.
VlČek67 píše: Klidně Ti poradím, kup Kawasaki. Honda mě sere, taková značka, která dělá super motorky jako CB 1000R, ale ta řada NC - new concept , ale prodává se to. Opravdu se mi nelíbí zadní kyvka z jeklu a ty napínáky řetězu, na konci jeklu je kus plechu s dírou
Nemám námitky na motor NC 750 ccm ve velkém skútru Integra - dnes Forza 750, ale dát stejný motor i do motorky
vidím to jako vítězství ekonomů nad inženýry.
a Tvoje reakce
petrzon píše: Tak na názor jakéhosi odborníka z KTM neber ohled.....
Pokud bys normálně napsal: "VlČek67 je zaujatý, NCéčko Ti doporučuji, protože ...", tak neřeknu ani popel, ale tvoje zbytečně arogantní reakce ukazuje, že starší neznamená moudřejší.
Závěrem to napíšu ještě jednou, pokud bych vybíral mezi malým Versysem a NCéčkem, tak vezmu Versyse.
Anti píše: Yura> Teď jsi na sebe přivolal hněv NCčkářů
Je to jak si psal. Kdo hledá spolehlivého dělníka levného na provoz,je NC jasná volba. Kdo chce trochu emocí, vezme Versyse. Z mého úhlu pohledu je NC nástupce TransAlpa.
no ty jo ze by ve me versys vyvolaval nejaky emoce krom toho ze je hnusnej a chciplej , jsem si nevsiml.

Jsem snad nezávislý, protože mám V-Stroma 650. Ale zkoušel jsem Hondu i Versyse. A radím jednoznačně Versyse, pokud hledáš i nějaké emoce, náznak "divokosti".
Obě to jsou dobré univerzální motorky, ale ten Versys je víc taková dospělejší - opravdovější motorka, která ti nabídne úplně vše, co ti je schopno nabídnout NC (kromě úložného prostoru a cca o 0,5 l menší spotřeby). Ale co ti dá navíc je více emocí, je to víc takový rarach. Pokud hledáš jen spolehlivý prostředek do práce, nákupy, na ryby...výlety, kdy cílem je ten výlet, příroda...a ne ta motorka samotná a radost z motorky, tak klidně NC. Ale vyzkoušej sám.
Vyzkoušel bych v této kategorii i Tracer 700, V-Strom 650, CF Moto 650 MT, BMW 750 GS.
jack.fx píše:
> stejný motor i do motorky
řadový dvouválec, stejný typ motoru je i v řadě dalších motorek, např. v Africe. Na okruhové závody to není, ale pro poskakování po městě nebo cestování po Evropě mi přijde naprosto dostačující.
Ahoj, nemám problém Ti poradit

Prosím, mrkni na technické řešení kyvky a napínání řetězu na NCéčku vs na jiných moderních motorkách, určitě to funguje, ale je to jako před 30-ti lety
Ohledně motoru máš pravdu a já se spletl, ANO, je to řadový dvouválec jako v Africe, ale to je asi tak vše, co má řadový dvouválec v modelu NC společného s moderním řadovým dvouválcem.
BTW AT má podčtvercový motor (nižší zdvih než vrtání) a přesazené ojniční čepy (navozuje to pocit V2), ale NC má 1/2 motoru z auta (kdysi jsem to někde četl, ale třeba se pletu) a zdvih je větší než vrtání, já netvrdím, že je to špatně a půlka motoru "z auta" do motorky nepatří, protože motorka by měla být o emocích, toť můj názor.
Pokud se pletu ohledně zdvihu a vrtání, tak mě klidně opravte, ale hledat se mi to nechce.
Motor AT je ukázka šikovnosti japonských motorářů (inženýrů), ale motor v NC ukazuje jak silnou pozici mají v Hondě účetní a doufám, že je ostatní výrobci nebudou následovat.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NC 750X nebo Kawasaki Versys 650





1 reakcí na tento příspěvek Honda NC 750X nebo Kawasaki Versys 650

Naposledy editováno 02.09.2021 15:28:40
1 reakcí na tento příspěvek Honda NC 750X nebo Kawasaki Versys 650
Tehdy třeba vyzdvihovali fakt, že přední i zadní kotouč jsou dělaný z jednoho kusu plechu (zadní se vejde do předního) a díky tomu, můžou přijít s pecka cenou. Ten motor, co je opravdu původem z Hondy Jazz (auto

No a NC bylo v době nástupu na trh fakt docela šokující ve smyslu "za takovou cenu 700cc". Podle mě až potud všechno v pořádku. Taky se to začalo dost prodávat, tak se lehce podražilo každej rok, pak se přidalo na výbavě a najednou NC stála stejně jak třeba ten Versys...
To jí posouvá do kategorie, kam zrovna nepatří a i když to podle mě není vůbec špatná motorka, pro tyhle srovnání má od začátku handicap.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
reset servisu na Kawasaki Versys 650 Kawasaki Versys 650, Kawasaki Versys 1000 | Hřib71 | 4 | 17.4.2025 v 10:34 FiZzeR |
Přešití sedla ,pohodlnější [1, 2] Honda NC 750X | stafler | 51 | 13.4.2025 v 13:51 stafler |
Výměna sníženého sedla Kawasaki Versys 650 | NiCKSON | 1 | 12.4.2025 v 22:34 NiCKSON |
Upadený ventil Kawa 650 (er, versys... Kawasaki Versys 650 | ramlik | 8 | 9.4.2025 v 20:51 Kohlstein |
Lámající se klíče Honda (NC750X) Honda NC750X | ok4rm | 17 | 8.4.2025 v 19:48 docent |