Téma: Aprilia Tuareg 660 - teplo od motoru
10.5.2022 v 16:33
Dnes jsem byl projet Tuarega a jedno z mála negativ bylo horko od motoru na nohy, hlavně na pravou. Vzduch byl 23 stupňů a teplota motoru na palubce uprostřed ukazatele. Když jsem sedl zpátky na svojí motorku, byl to zásadní rozdíl. Nemáte s tím někdo dlouhodobější zkušenost? V recenzích jsem na to nikde nenarazil. Díky.
Naposledy editováno 10.05.2022 16:37:36
Naposledy editováno 10.05.2022 16:37:36
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Tuareg 660 - teplo od motoru
Pod pravou nohou vede výfukový svod a na pravé části před motorem je ještě katalyzátor.
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Tuareg 660 - teplo od motoru
Italská mašina topí na pravou nohu. No to jsou nám noviny
Naposledy editováno 10.05.2022 18:44:49
Naposledy editováno 10.05.2022 18:44:49
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Tuareg 660 - teplo od motoru
Ta moje zas ohřívá splujezdkyním prdel...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia Tuareg 660 - teplo od motoru
ThomasDRZ> svod jde dole pod motorem podobně jako u jinejch motorek a ke koncovce stoupá až za nohou, v tom to asi nebude. možná ten katalyzátor, kterej tam trčí do strany a vzduch jde přes něj. byla to fakt pícka, tak nevím jak na delší ježdění v létě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia Tuareg 660 - teplo od motoru
33.petr> to by mě až tak netrápilo
herbik píše: ThomasDRZ> svod jde dole pod motorem podobně jako u jinejch motorek a ke koncovce stoupá až za nohou, v tom to asi nebude. možná ten katalyzátor, kterej tam trčí do strany a vzduch jde přes něj. byla to fakt pícka, tak nevím jak na delší ježdění v létě.
že by euro 5 ?tak určitě to teplo jde z vyfuku a potrubí že, jinak by to topilo o z druhé stranyNaposledy editováno 10.05.2022 20:51:59
I v jedné recenzi jsem se dočetl o teple co z ní sálá. Je to z jiného soudku ale měl jsem několik let Aprilii ETV 1000 Caponord, a tak teda v létě taky dost brutálně topila, při popojíždění po městě ve 30ti stupních to byl masakr. Proto bych to bral jako vlastnost motorky.
Jel jsem testovačku a bylo asi 18°C a taky jsem si toho víceméně hned všiml. Přišlo mi to lokální, navíc motorka je dost úzká, takže to jde docela odvětrat, prostě bych to neviděl jako problém, na rozdíl od různých velkých a ještě kapotovaných moto, kde to stoupá na celé tělo a topí do prdele.
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Tuareg 660 - teplo od motoru
skoro kazda motorka topi treba mat dobre oblecenie aby clovek citil len teplo a nie palenie
katalyzator taky urobi svoje
katalyzator taky urobi svoje
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Tuareg 660 - teplo od motoru
Je to tak, taky jsem si toho vsimnul, kdyz je venku vic jak 20st. tak to vpravo topi hodně, byl to jeden z dalsich duvodu proc jsem tuarega nakonec neporidilĺ
Naposledy editováno 12.05.2022 09:54:51
Naposledy editováno 12.05.2022 09:54:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia Tuareg 660 - teplo od motoru
Aluman> co dalšího tě odradilo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia Tuareg 660 - teplo od motoru
herbik> jel jsem na třech různejch Tuaregach vždycky cca hodinu a z každého jsem měl trochu jiny pocit, poprvé jsem na test přijel autem, vic jak měsíc jsem na velkém enduru (Tenerce )nejel a přišlo mi, že Tuareg je téměř ve všem lepsi jak Tenere, hlavne po par km jsem měl pocit, že tu motorku fakt ovládám a užíval jsem si to,, ta lehkost ovládání mě nadchla, tenhle pocit jsem na Tenerce ziskal tak po 5000km a že Tenerku 100%ovladam si nejsem jistej doteď, hlavne v terenu pri pomalejší rychlostech je to furt trochu boj, podruhé jsem se jel svézt s tim, ze si Tuatega hned potom objednám, ale nějak mi tenhle druhej kus nesedl, mel najeto jenom 250km,takže nebyl ještě ani zajetej, ale oproti prvnímu měl větší vibrace, špatně vypínala spojka a ten motor nějak nejel, posez (řídítka) mi neseděli, no proste byl jsem z toho takovej rozpačtej, tak jsem si řek, že ještě počkám a zkusím to naplanovat tak abych to mohl primo srovnat s Tenerkou, to se povedlo
a v přímém srovnani na tomTenere neni zas tak špatně jak to na první pohled a podle dat vypadalo a jak určitě vyjde zpousta recenzí, podvozek maTuareg lepsi diky větším zdvihum, ale jinak je projevem hodně podobnej, brzdy opět o kousíček lepsi, ale taky nic zásadního, motor po primem srovnani ma podle mého lepsi Tenerka, u Tuarega je hodně slyšet sani, mam výhrady i k fungování elektronického plynuu, pri konstatni rychlosti je chod motoru divnej, proste to rrychlost reguluje tak ze to furt ubira a přidává, ale mohl to bejt problém pouze toho posledního kusů, předtím jsem si toho nevšiml, u dvou kusů ze třech špatně vypinala spojka, u všech třech šlo hůř řadit než na Tenere, Tuareg je výrazně lepsi v rozlozeni hmotnosti (těžiště) a z toho plynouci ovladatelnosti na miste a v malejch rychlostech, ale i přes tenhle velký hendikep mam lepsi pocit z jizdy na Tenerce, pak je to otázka jakesi nekonzistence, proste co kusto original, ale to může být opravdu jenom můj pocit, stejně jako pocit, ze Tenerka je proste poctivej kus motorky , takovej držák co přežije i výbuch granátu, omlouvám seza délku příspěvku, ale vsechno jsou to jenom pocity a to se blbě popisuje
Naposledy editováno 13.05.2022 11:54:40
a v přímém srovnani na tomTenere neni zas tak špatně jak to na první pohled a podle dat vypadalo a jak určitě vyjde zpousta recenzí, podvozek maTuareg lepsi diky větším zdvihum, ale jinak je projevem hodně podobnej, brzdy opět o kousíček lepsi, ale taky nic zásadního, motor po primem srovnani ma podle mého lepsi Tenerka, u Tuarega je hodně slyšet sani, mam výhrady i k fungování elektronického plynuu, pri konstatni rychlosti je chod motoru divnej, proste to rrychlost reguluje tak ze to furt ubira a přidává, ale mohl to bejt problém pouze toho posledního kusů, předtím jsem si toho nevšiml, u dvou kusů ze třech špatně vypinala spojka, u všech třech šlo hůř řadit než na Tenere, Tuareg je výrazně lepsi v rozlozeni hmotnosti (těžiště) a z toho plynouci ovladatelnosti na miste a v malejch rychlostech, ale i přes tenhle velký hendikep mam lepsi pocit z jizdy na Tenerce, pak je to otázka jakesi nekonzistence, proste co kusto original, ale to může být opravdu jenom můj pocit, stejně jako pocit, ze Tenerka je proste poctivej kus motorky , takovej držák co přežije i výbuch granátu, omlouvám seza délku příspěvku, ale vsechno jsou to jenom pocity a to se blbě popisuje
Naposledy editováno 13.05.2022 11:54:40
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Tuareg 660 - teplo od motoru
Tak píše velkém enduru to mě mate
Ostrý, enduro, cenduro nebo velký enduro, to mě přijde lepší teda, když řekneš jel sem na ostrým tak každý ví o čem je řeč, dle tve řeči by do toho spadlo hmotnostne vic moto třeba crf250l nebo jak to je a to má do ostré kurva daleko
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Tuareg 660 - teplo od motoru
no vidíš, v řeči mýho kmene je "ostrý enduro" enduro s motorem (případně i podvozkem) z motokrosu - v podstatě stroj na cross-country závody
edit: nechci tu zabředávat do jakýhokoliv flamu ohledně terminologie - jen jsem chtěl naznačit, že ne všichni si pod pojmem "velký enduro" nezbytně představí rovnou GS a spol.
Naposledy editováno 13.05.2022 14:27:28
edit: nechci tu zabředávat do jakýhokoliv flamu ohledně terminologie - jen jsem chtěl naznačit, že ne všichni si pod pojmem "velký enduro" nezbytně představí rovnou GS a spol.
Naposledy editováno 13.05.2022 14:27:28
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 3 | 8.9.2024 v 13:19 skaza55 |
servis Aprilia Tuareg 660 | Gugulek | 7 | 29.8.2024 v 09:25 Gahan37 |
Aprilia Tuareg 660 občas " cvaká " ... Aprilia Tuareg 660 | wrabeCZech | 3 | 24.8.2024 v 10:21 Kohlstein |
Vysoký přední blatník Aprilia tuare... Aprilia Tuareg 660 | baffalo | 10 | 10.7.2024 v 09:37 Honza-TA950 |
Denní Trip - nulování Aprilia Tuareg 660 | rraadduuzz | 12 | 28.6.2024 v 10:44 Zerog |