https://www.motorkar...ture-r.html#majitele
http://motoshop-kabourek.cz/demojizda/
2 reakcí na tento příspěvek KTM 890 Adventure R
1 reakcí na tento příspěvek KTM 890 Adventure R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 890 Adventure R
2 reakcí na tento příspěvek KTM 890 Adventure R
2 reakcí na tento příspěvek KTM 890 Adventure R
K řazení: souhlasím s Destroyer - občas trochu nepřesné mezi 1-N-2, zejména když chci hodit neutrál z jedničky skáče mi dvojka.
Quickshifter trochu blbnul mezi 4. a 5. převodem, vyhodí spojku ale nezařadí. Přitáhl jsem řadičku (kratší chod a proto intenzivnější pokyn řadit), povolil jsem řetěz (byl moc utaženej) a naučil se kopat do řadičky větší silou a ,přiznávám, ve větších otáčkách, pokud řadím z 4 na 5 a problém zmizel. Jinak je QS k nezaplacení a maká skvěle.
Rally mod skvělej, nastavení prokluzu, reakcí plynu, ABS všetně jeho vypnutí... vše supr, včetně režimu RAIN i defaultního Offroad.
Tempomat mě sere v jedný věci: zařadim si 130, jedu jedu a najednou potřebuju zpomalit, brzdit - chytnu za brzdu a motorka okamžitě jde do předního tlumiče, protože sepnutím brzdy vypne tempomat - tj. zmizí plyn a k tomu zabere brzda. Je dobrý se naučit před vypnutím tempomatu přidat plyn, aby se motorka nepotopila, což je takový nepříjemný, zvlášť v těhle rychlostech. Tohle nemá řešení a neřekl bych, že je to nějaká chyba, vada, jen je to otravný stejně jako u ostatních. Možná víc, když mám pocit, že dvouvál na 890 brzdí motorem víc než jiný motorky.
Jak tu už někdo někde psal, nechápu jednu věc: v zadním blatníku resp. krytu pod sedačkou je taková divná díra, která má jedinej účel, a to je propuštění bahna od zadního kola na zadní světlo. Tady to soudruzi nedomysleli.
Může někdo potvrdit nebo vyvrátit, že odmontováním deflektoru pod předním světlometem se zlepší proud větru/vzduchu na helmu?
Naposledy editováno 09.06.2022 11:43:32
záleží co od toho chceš
mě stačilo se tenkrát svézt na obou a měl jsem vybráno hned, ted s odstupem času asi bych bral jednodušší yamahu bez píčovinek( a tenkrát asi o 80 litrů levnější) ale tak člověk chce to co zrovna nemá to jsou ty naše lidské představy ono ta yamaha moc nejede no co si budem namlouvat
údajně ta 890 jede líp odspodu což je jedna věc co mi vadí na 790 takže proč ne
vysoký som 185 cm a tučný niekde pod 90 kg
1 reakcí na tento příspěvek KTM 890 Adventure R
CloudJumper píše:
Tempomat mě sere v jedný věci: zařadim si 130, jedu jedu a najednou potřebuju zpomalit, brzdit - chytnu za brzdu a motorka okamžitě jde do předního tlumiče, protože sepnutím brzdy vypne tempomat - tj. zmizí plyn a k tomu zabere brzda. Je dobrý se naučit před vypnutím tempomatu přidat plyn, aby se motorka nepotopila, což je takový nepříjemný, zvlášť v těhle rychlostech. Tohle nemá řešení a neřekl bych, že je to nějaká chyba, vada, jen je to otravný stejně jako u ostatních. Možná víc, když mám pocit, že dvouvál na 890 brzdí motorem víc než jiný motorky.
Tohle potvrzuju i u 1290 a je to fakt nepříjemný.
2 reakcí na tento příspěvek KTM 890 Adventure R
Destroyer> já právě nejsem moc spokojenej ani s jednou polohou plexi (890 neR) - v nižší poloze fouká na oči, ve vyšší na čelo (183 cm, 85 kg). Na vyšší je to snesitelné, na nižší moc ne, mám hlavu jak v pračce. Teda jde spíš o dálniční a vyšší rychlosti, do 130 je to snesitelné.
Flaxa píše: Ahoj,co teď tak procitam,790 měla problém s vačkami!!Neví někdo zda se ten problém nějak řešil a nebude to podobně i u 890 R??
Tady bych nepanikařil. Ten "problém" měly spíš jednotlivé kusy... v ČR vím o jednom... a v EU podobně.... a nikdo nikdy neřekl, zda jde o vadu materiálu, zpracování, nebo použití nekvalitního (třeba pančovaného???) oleje. Proti stojí kvantum, bezchybně fungujících 790ek, v ADV i DUKE...
Mám jednu z prvních ADV790R, dovezenou v dubnu 2019 z A (v ČR tenkrát čekačka na měsíce) a mimo jedné nedotažené spony na chlazení, funguje třetí rok bez závad. ťuk-ťuk

Jako mechanik, veškeré problémy u KTM, připisuji spíš nekvalitnímu (Balkánskému aj.) personálu na montáži....ani nej kontrola, neuhlídá na 100%: nedotažené šrouby, volné spony hadic, občas něco narvané přes-závit, strhlý břit gufera a jiný šlendrián....