Téma: Pokazil sa sytič a neide voľnobeh
19.6.2022 v 07:51
Nazdar, mám Kawasaki Vulcan 1500 rok 2003, má to karburátor-idú k nemu 3 káble + manuálny sýtič, šteľovanie voľnobehu ja cez lanko, ktoré ovláda škrtacu klapku, keď som potiahol sýtič, vrátil sa pomaličky naspäť a všetko išlo OK, teraz keď sytič potiahnem a pustím, hneď rýchlo sa vráti späť motorka nedrží voľnobeh-neide to doštelovať ručným plynom-lankom, buď su otáčky vysoké, alebo pri znížovaní otáčok zdochne, ako to s tým sytičom vlastne je, čo ho ovláda, aby sa vracal pomaly, mal som to rozobraté, je to obyčajné lanko, na konci v karburátoru mosadzná ihla. Karburátor prečistený, aj membrány som dal nové, tak kde je tá chyba? Keby som vedel kde kúpiť nový karburátor, hneď kúpim, alebo aspoň používaný. Karburátor som nerozšteľovaval, tam kde má byť skrutka bohatosti zmesi, je kovová záslepka. Vie niekto dobre poradiť?
1 reakcí na tento příspěvek Pokazil sa sytič a neide voľnobeh
Karbec je relativne slozita vec, pokud nejsi schopnej na nic prijit tak nedavam moc sanci tomu, ze to opravis podle rad na foru. Ja veci opravuju tak, ze se snazim pochopit jak to ma fungovat, pak uz jen zjistis proc to nedela co ma. Pokud neni jasna mechanicka funkce vsech komponent je sance na opravu mala…
Ze motor nedrzi volnobeh nebude tak uplne problem sytice, dost mozna se ani nema pomalu vracet a jen bylo drive zatuhle lanko.
Jinak na karbcich byva sroub na bohatost zakrytej, ta zatka jde vyndat a sroub je pod ni…
Falesnej vzduch, ucpana volnobeznq tryska, synchro…
Ze motor nedrzi volnobeh nebude tak uplne problem sytice, dost mozna se ani nema pomalu vracet a jen bylo drive zatuhle lanko.
Jinak na karbcich byva sroub na bohatost zakrytej, ta zatka jde vyndat a sroub je pod ni…
Falesnej vzduch, ucpana volnobeznq tryska, synchro…
assassin píše: Karbec je relativne slozita vec, pokud nejsi schopnej na nic prijit tak nedavam moc sanci tomu, ze to opravis podle rad na foru. Ja veci opravuju tak, ze se snazim pochopit jak to ma fungovat, pak uz jen zjistis proc to nedela co ma. Pokud neni jasna mechanicka funkce vsech komponent je sance na opravu mala…
Ze motor nedrzi volnobeh nebude tak uplne problem sytice, dost mozna se ani nema pomalu vracet a jen bylo drive zatuhle lanko.
Jinak na karbcich byva sroub na bohatost zakrytej, ta zatka jde vyndat a sroub je pod ni…
Falesnej vzduch, ucpana volnobeznq tryska, synchro…
Múdro povedané, takže
, karburátor ide dole a odznova rozoberať, ak by bol ešte nejaký nápad, sem z ním...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tokico - brzdové destičky Kawasaki VN 1500 | PepaSahib | 17 | 4.12.2024 v 14:46 jason007 |
Deflektory nožní na přední vidle Kawasaki VN 1500 | bartahk | 1 | 6.10.2024 v 19:02 77pita |
Díly VN 1500 2001 Kawasaki VN 1500 | marvan79 | 0 | 31.8.2024 v 20:11 marvan79 |
Bohatá směs, asi Kawasaki VN 1500, Kawasaki VN 1500 Mean Streak | marvan79 | 4 | 24.8.2024 v 11:10 krokoš |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |