Chtel bych se zeptat, zda ma nekdo zkusenost z jinym zprevodovanim: rozeta a retezoveho kolecka ?
Rad bych, aby motorka mela vetsi zatah, to ze maximalka klesne, mi vubec nevadi. Stejne pres 200km/h nejezdim.
Idealne, aby sla na 1.stupen na zadni jenom plynem. Abych nemusel trapit spojku
Nekde jsem pochytil, ze kdyz namontuju retezove kolecko o 1 zub mensi, a rozetu o 2 zuby vetsi. Ze motorka bude znatelne divocejsi. Ale rad bych si to overil, nez takovou sadu poridim.
1 reakcí na tento příspěvek Řetězová sada ( Silnější převod )
Ja jezdil -1/+1 ale zralo mi to gumovej kluzak na kyvce, ted jezdim -0/+4 a jeste by to chtelo, misto pneu 190/50 jezdim ted 190/55 a ten vyssi profil z casti kompenzuje ten kratsi prevod.
2 reakcí na tento příspěvek Řetězová sada ( Silnější převod )
Kazdopadne proc? Kvuli zmene rozvoru? Ta prece bude v ramci 2-3mm, pokud sunda sekundar o 1 zub, ne? Jeste me napada dalsi
duvod, ale to uz pritazeny za vlasy (zadni tlumic?)
Dik!
Animals21 píše: Assassin - muzes to nejak rozvest? Tvl, zadavatel ma ocividne problem s/z a ja se ted sam dostanu do schizy, jestli v tomhle pripadne rozveZt nebo rozveSt
Kazdopadne proc? Kvuli zmene rozvoru? Ta prece bude v ramci 2-3mm, pokud sunda sekundar o 1 zub, ne? Jeste me napada dalsi
duvod, ale to uz pritazeny za vlasy (zadni tlumic?)
Dik!
Uz to stihl kolega nademnou. Jen doplnim, ze u sportovnich motorek je obvykle nastaven antisquat.. tzn tah v retezu pri akceleraci pusobi proti ponorovani zadniho odpruzeni do zdvihu…
1 reakcí na tento příspěvek Řetězová sada ( Silnější převod )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězová sada ( Silnější převod )
Animals21 píše: Diky. Neco si o tom nastuduju, protoze k tomu ma otazky
No tohle neni uplne easy na pochopeni. Doporucuju suspension bible od racetechu, kdyztak muzu naskenovat stranky kde se to resi.
2 reakcí na tento příspěvek Řetězová sada ( Silnější převod )
Ariete: Ten borec umi Asi bych potreboval ten jeho vycviceny prst zapujcit
Animals21: Ocividne ti to dela dobre, posmivat se vrozene dyslexii Tak si to uzij..
U něktrých motorek je to bez problémů, ale někdy stačí pár zubů a začne to brát třeba hlavní stojan.
Super-Ňuf píše:
Animals21: Ocividne ti to dela dobre, posmivat se vrozene dyslexii Tak si to uzij..
Nefňukej, každej máme něco, víš hovno, co mám já.
Krom toho ti dyslexie nebrání použít tlačítko hledat, protože změna převodu se tu řešila tak 845x, včetně toho, kdy to má vliv na tacho (tzn. odkud a jakým způsobem bere motorka info o rychlosti), atd.
Ale k tématu - změna sekundárního kolečka je otázka cca 300Kč, takže když si objednáš řetězovku, vem k ní rovnou dvě malý kolečka, jedno origo, jedno o zub méně. Máš velice rychlou, velice snadnou a přitom dost citelnou úpravu převodu, kterou lze opět velice snadno vrátit. Standartní řetěz je ok i kdybys pak ještě přidával zuby na rozetě (což je samozřejmě dražší a pracnější). Každopádně 750 přece musí jít na záda na jedničku plynem i teď, ne? Když ti to bude furt málo, pak už přidávej zuby vzadu, do cca +2 by měl řetěz v pohodě stačit.
Naposledy editováno 15.07.2022 07:42:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězová sada ( Silnější převod )
assassin píše: No tohle neni uplne easy na pochopeni. Doporucuju suspension bible od racetechu, kdyztak muzu naskenovat stranky kde se to resi.
Dík. já bych to asi chápal po té stránce "fyziky". Není mi ale jasné to nastavení - přece tu linii sekundár - kyvka(nebo spodní uchycení tlumiče?) - rozeta určil už výrobce konstrukcí. Pokud změním převod, tzn. průměr ozubených kol, chápu, že řetěz bude nabíhat pod jiným úhlem a že dle původní konstrukce to bude mít vliv na tlumič. Není mi ale jasný, jak by tohle šlo nastavit. Myšleno vybrat si, jestli to chci víc do squat nebo antisquat.
Jak říkám, zkusím si o tom něco načíst, protože tomu nerozumím a zajímá mě to.
animals21: Nefnukam, to jenom, aby bylo jasno. Ocividne tech problemu mas vic, nez ja
Ale mas dobry napad, s tou koupi 2ks sekundarnich kolecek. To bych mohl lepe experimentovat
Moc se ji na zada plynem na vyplach nechce. Bud to delam spatne, nebo nevim. Mozna se uz bojim vetsi rychlosti. Ale neni to dle mojich predstav.
Kdyz to ted zvedam, tak vetsinou v male rychlosti kolem 40km/h pres spojku na 1.kvalt. Ucim se zaroven i pracovat vice ze zadni brzdou. Kazdy nejak zacina
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki GSR 750 problém s otáčkami Suzuki GSR 750 | Matess_ | 4 | 14.4.2023 v 19:53 Findy |
Olej Suzuki Gsr 750 Suzuki GSR 750 | simmir | 9 | 6.11.2022 v 10:56 Sirkagsr |
čalounění Suzuki GSR 750 | Marty700 | 2 | 26.5.2022 v 08:00 Filous |
čalounění Suzuki GSR 750 | Marty700 | 6 | 16.5.2022 v 22:17 rob456 |
Yamaha FZ8 vs Suzuki GSR750 Yamaha FZ8 N/S, Suzuki GSR 750 | luffygirl | 5 | 12.4.2022 v 09:26 Sonicek |