Téma: Versys pro velkeho zacatecnika
20.7.2022 v 19:04
Ahoj, konecne mam nasetreno a zvazuju koupi Kawasaki Versys.
Mala 600ccm je mi mala (205cm/130kg), velky litr mi sedi krasne.
Pani v prodejne mi rikala, ze Versys 1000 je pro velkeho zacatecnika "vpohode", ze neni moc divoky, ale ja mam respekt z tech papirovych 88kw. Na zahranicnich forech a Instagramu mi majitele Versysu rikali, ze se nemam bat, ze v "rain" rezimu je vykon o 20% nizsi a ideal pro zacatecnika.
Muzete poradit, jeslti je to divocina? Predevsim lidi co na nem jezdili nebo ho maji :)
Diky
Naposledy editováno 20.07.2022 19:05:38
Mala 600ccm je mi mala (205cm/130kg), velky litr mi sedi krasne.
Pani v prodejne mi rikala, ze Versys 1000 je pro velkeho zacatecnika "vpohode", ze neni moc divoky, ale ja mam respekt z tech papirovych 88kw. Na zahranicnich forech a Instagramu mi majitele Versysu rikali, ze se nemam bat, ze v "rain" rezimu je vykon o 20% nizsi a ideal pro zacatecnika.
Muzete poradit, jeslti je to divocina? Predevsim lidi co na nem jezdili nebo ho maji :)
Diky
Naposledy editováno 20.07.2022 19:05:38
Za mě divočina ale když vytahneš dvě svíčky a necháš si běžet jenom dva válce, budeš mít půlku výkonu a mohl by si to zvládnout. A pak si můžeš přidat jednu svíčku a budeš mít 3/4, a až se budeš cítit na ten výkon že není divočina, dáš si i tu čtvrtou.
Sorry, ale úplně stupidní dotaz. Půjč si ji a zkus, zkus si i 650, zkus litra. Zkus si i nějaký litr a výše dvouval. Měsíc na cestě a výkon ti bude chybět. Hlavně nečti fora a Instagram… nekoukej na papírové hodnoty a vybírej pocitem. V dnešní době maji mašiny různé elektronické nastavení palivových map, Abs, protiprokluz… takže si to můžeš nastavit tak aby to divočina nebyla.
Sorry, ale úplně stupidní dotaz. Půjč si ji a zkus, zkus si i 650, zkus litra. Zkus si i nějaký litr a výše dvouval. Měsíc na cestě a výkon ti bude chybět. Hlavně nečti fora a Instagram… nekoukej na papírové hodnoty a vybírej pocitem. V dnešní době maji mašiny různé elektronické nastavení palivových map, Abs, protiprokluz… takže si to můžeš nastavit tak aby to divočina nebyla.
Versys je fantastická motorka. Má ho kolega z práce. Cenduro s úžasně sametovým čtyřválcem. Žádný přesazený ojnice, ale hladkej tahoun. Člověk by řekl, že se do toho ten motor na tu koncepci až nehodí. Ale budeš naprosto spokojený. Když vyjedeme tak mě provokuje jak za to bere. Super volba. Ať se koupě vydaří
Podlitr jezdi jen srabi!! Litr do kazde rodiny! Kazdemu od 15ti!
Hlavne prosim te necti kraviny typu, ze to zalezi na pravem zapesti a hlave. To je strasnej blabol.
Pujc si ji a vyzkousej. Zvaz ojetinu. Jak tu padlo, je to hodnej ctyrval, ty jsi velkej a tezkej …
Naposledy editováno 20.07.2022 21:06:58
Hlavne prosim te necti kraviny typu, ze to zalezi na pravem zapesti a hlave. To je strasnej blabol.
Pujc si ji a vyzkousej. Zvaz ojetinu. Jak tu padlo, je to hodnej ctyrval, ty jsi velkej a tezkej …
Naposledy editováno 20.07.2022 21:06:58
Paní v krámu chce prodat litra, řekne Ti cokoliv... Znám osobně dva dlouhány vyšší než dva metry a malé je jim skoro všechno...
Jeden z nich má zrovna Versyse 650 a nemyslím si, že se na něj nenaskláda, musí...
Zvaž 650-ku aspoň na rok, lépe se na ní bude učit...
Naposledy editováno 21.07.2022 07:16:20
Jeden z nich má zrovna Versyse 650 a nemyslím si, že se na něj nenaskláda, musí...
Zvaž 650-ku aspoň na rok, lépe se na ní bude učit...
Naposledy editováno 21.07.2022 07:16:20
Tak pokud jsi v životě na ničem nejezdil, kup si stopětadvacítku...Versys není cenduro, je to čistokrevná cestovní motorka, s velmi dobrou ochranou proti nepřízni počasí a silným nezáludným motorem .....dobrá volba.....na malorážky se vy*er, později je nebudeš muset prodávat se ztrátou
Před loni sem se na tom měl tu čest se svézt .. Velice pohodlný a lehce ovladatelný cesťák, ne na místě..Předvídatelně dávkovaný krouťák tomu při jízdě ve dvou(bagáží) rozhodně nechybí..o čemž bych bych jistě zvažoval na rozdíl 650.
Naposledy editováno 21.07.2022 08:41:27
Naposledy editováno 21.07.2022 08:41:27
Já na velkýho Versyse nemám kila, abych s tím mohl manévrovat na místě, ale jinak bych ho raději než ucukanou 650. Ten motor je samet a jízda paradoxně bude jednodušší, méně únavná.
Žádná divočina to nebude, protože ten 4vál to bere od 2000, kdy to má cca. 20kW samozřejmě s plně otevřeným plynem...
Žádná divočina to nebude, protože ten 4vál to bere od 2000, kdy to má cca. 20kW samozřejmě s plně otevřeným plynem...
Bere to od spoda. Ale pozor. když mu na vyšší kvalt otevřeš ve 2 tis. otáčkách plnej tak do 3 tis. vibruje. jde hrubě. Dostávaj na prdel pružiny ve spojkovým koši co jsou po obvodu. ( ne pružiny z čela co tlačí lamely) Ale ano. Vezme to.
Naposledy editováno 21.07.2022 21:54:19
Naposledy editováno 21.07.2022 21:54:19
Já sice nejsem začátečník, ale Versyse 650 i 1000 jsem nedávno zkoušel. Obě jsou to dobré motorky. Poslední verze 650 má už motor hodně vyhlazený, takže ty vibrace jsou pověra z minulosti. Určitě obě motorky vyzkoušej. Velký Versys 1000 mě doslova učaroval, pořád o něm uvažuji. Ale brání mi v tom rozum. Nepotřebuji ho. Současná motorka V-Strom 650 mi na můj malý nájezd cca 3-4 tis. km ročně, sólo a převážně kolem komína se spotřebou 4L, nízkými provozními a servisními náklady prostě stačí. Což v dnešní době taky hraje roli. Podobně je na tom Versys 650. Versys 1000 je úžasná motorka, ale už těžší, méně obratná, vyšší provozní náklady (pořizovací cena, servis, pojištění, víc bude žrát pneu...spotřeba cca 6L) určená spíše na dálnice nebo hltání kilometrů klidně ve dvou a plně naložená. Je to na tobě.
Jinak, normálně bych u většiny motorek, doporučil jít zkušenostmi a kubaturou postupně nahoru a nespěchat, ale tady si dovolím říct, že Versys 1000 je tak hodná, předvídatelná a na plynu lineární motorka, narvaná řadou bezpečnostních asistentů, že pokud to máš v hlavě trochu srovnané a fyzicky si poradíš s její velkou váhou, tak se jí není třeba bát.
Jinak, normálně bych u většiny motorek, doporučil jít zkušenostmi a kubaturou postupně nahoru a nespěchat, ale tady si dovolím říct, že Versys 1000 je tak hodná, předvídatelná a na plynu lineární motorka, narvaná řadou bezpečnostních asistentů, že pokud to máš v hlavě trochu srovnané a fyzicky si poradíš s její velkou váhou, tak se jí není třeba bát.
S tvojimi telesnými hodnotami zvládneš aj ťažšiu moto, ale niekedy to bude ltt a raz to padne. Versys s ich 250-270kg /podľa výbavy/ je dosť ťažká. Ale ak to budeš vedieť, ako sa hovorí "ponaháňaš aj superšporty" - raz musím tieto otrepané moto frázy spísať . Výkonu by som sa nebál, ak to budem točiť do tretiny otáčok, pôjdem možno na výkone 50 koní.
Zdarec,
mám neaktuální profil, ale letos jsem prodal svou Zusku Bandit 650 ABS - 12let jsem ji jezdil a učil se.
Poslední 2roky jsem měl vybráno po prvním usednutí na Versys 1000 S. Mám 195cm a padl mi do ruky tak, že ho mám doma 3 měsíce a jsem spokojen.
Výbava Versys 1000 S GrandTourer - a doma mu říkáme MAZLÍK - on se tak na cestě i chová. Je pravda, že jsem ho ještě na 6tis RPM neotevřel, je v záběhu. Počítám, že se pak probudí, ale já nespěchám, preferuji pohodku. Ten motor však pomůže, když člověk potřebuje předjet a neodhadne...
Motor sametový, posezení luxusní, stejně tak moje si posez chválí - nelepime se na sebe tolik. Štítek funguje, dokážu jet po dálnici s otevřenou výklopkou a s mojí v klidu pindáme přes interkomy.
Je těžší, to je fakt. Dostal jsem s ní zabrat, když jsem jí byl oťuknout na akci "učmesepřežít". Při pomalých manevrech jsem se hodně bál, ale tam byl problém ve mně
Na naučení je to drahé, asi bych volil slabší a jetou. Zase na prodeji ztratíš.
Držím palce při výběru
Naposledy editováno 22.07.2022 22:49:57
mám neaktuální profil, ale letos jsem prodal svou Zusku Bandit 650 ABS - 12let jsem ji jezdil a učil se.
Poslední 2roky jsem měl vybráno po prvním usednutí na Versys 1000 S. Mám 195cm a padl mi do ruky tak, že ho mám doma 3 měsíce a jsem spokojen.
Výbava Versys 1000 S GrandTourer - a doma mu říkáme MAZLÍK - on se tak na cestě i chová. Je pravda, že jsem ho ještě na 6tis RPM neotevřel, je v záběhu. Počítám, že se pak probudí, ale já nespěchám, preferuji pohodku. Ten motor však pomůže, když člověk potřebuje předjet a neodhadne...
Motor sametový, posezení luxusní, stejně tak moje si posez chválí - nelepime se na sebe tolik. Štítek funguje, dokážu jet po dálnici s otevřenou výklopkou a s mojí v klidu pindáme přes interkomy.
Je těžší, to je fakt. Dostal jsem s ní zabrat, když jsem jí byl oťuknout na akci "učmesepřežít". Při pomalých manevrech jsem se hodně bál, ale tam byl problém ve mně
Na naučení je to drahé, asi bych volil slabší a jetou. Zase na prodeji ztratíš.
Držím palce při výběru
Naposledy editováno 22.07.2022 22:49:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kryt chladiče ano x ne [1, 2] Kawasaki Versys 1000 | zahadnytajemny | 34 | 13.11.2024 v 10:58 Pedl |
Kaliningrad [1, 2, 3, 4] Kawasaki Versys 1000 | Daniel_Kucera | 101 | 21.6.2024 v 10:41 Anti |
ukazatel zařazené rychlosti Kawasaki Versys 1000 | Irwing_W | 3 | 13.6.2024 v 12:20 Irwing_W |
Balkán 2024 Kawasaki Versys 1000 | TomVersys | 27 | 11.6.2024 v 13:53 Ivetka81 |
nový versys 1000,H2 Relevation, 200... Kawasaki Versys 1000 | mmr | 1 | 27.3.2024 v 13:59 TaťusPájus |