https://www.baworak....0&y=2016&m=8
1 reakcí na tento příspěvek Vůle kardan
doťahovať sa nedá do nekonečna, pretože sa zreformujú kuželíky v ložisku a potom sa začne točiť na čape. Vždy to treba rozobrať a skontrolovať.
Čapy môžu byť otlačené, pri akomkoľvek poškodení (ryhu nesmieš cítiť prstom) je potrebná výmena.
ako Loctite stačí 243 a no problém.
Premazanie čapov paraleveru treba robiť každých 40.ooo km prípadne Max 5. rokov. Čo servisný manuál nehovorí....
Edit: tak isto by sa mali čistiť a mazať ložiská teleleveru, nikto to nerobí a tak to má každý baworec hrdzavé ako Honda pod plastami.
Naposledy editováno 06.09.2022 17:33:20
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zadní blatník BMW R 1100 S | Obdélník | 8 | 6.9.2023 v 11:40 Obdélník |
Palivo do hlinikovej nadrze [1, 2] BMW R 1100 S | dasto | 32 | 6.12.2022 v 07:55 FJRPEPA |
R1100S - krovka BMW R 1100 S | VeryAngryMan | 3 | 4.11.2022 v 16:34 VeryAngryMan |
Nabíječka - konektor do ní BMW R 1100 S | Obdélník | 18 | 30.10.2022 v 10:41 smitth |
Nepravidelný chod, cukání a zhasnín... BMW R 1100 S | Jarjik | 11 | 23.10.2022 v 03:48 finekohana45 |