nakomec jsem si koupil 2 babettu s nadějí že vyměním elektriku a tak zjistím co je špatně přendal jsem motor do nové se statorem z nové babetty, jel krásně následně jsem tedy motor přendal zpátky a i s přendaným statorem jel dobře no ale po 1 dni za se jela jak na začátku přendal jsem stator zpátky na novou a ta začala mít stejný problém..... koupil jsem 2 nové statory vždy když je namontuju jedou dobře a zase po nějaké chvíli zase nefungujou už si stím nevím rady celou elektriku jsem preměřil mám nový tyristor cívku celou novou elektriku.... nemá někdo nějaký další nápad?
1 reakcí na tento příspěvek babetta nevyřešitelný problém

1 reakcí na tento příspěvek babetta nevyřešitelný problém
https://www.motozakladna.cz/
Prý se specializují na skútry a taková přibližovadla.
Vrátil bych se až k té GO. Co se dělalo, s čím se hýbalo, jak to jelo před GO? GO jsi dělal ty nebo jsi to nechával někde dělat? Proč jsi závadu neřešil hned po té GO?
1 reakcí na tento příspěvek babetta nevyřešitelný problém

udinar píše: Neuraz se, ale mám pocit, že jsi při GO udělal nějakou krpu! Podle mě je chyba buď ve směsi, nebo zapalování. Pokud po výměně statoru něco začíná fungovat, tak bych se zkusil podívat, jestli rotor i stator jsou stejně číselně označené. Jak už tu někdo naznačil, tak se na babetách používali různé druhy zapalování. U Pionýrů také nešlo použít rotor z 05-ky a stator z dvacítky! Jelikož Babeta a pionýr mají stejného výrobce, asi bych hledal chybu zde !
Twl i tady rozhazuje moudrosti...

No jo, dej mu rovnou pokutu za špatně provedenou GO...
1 reakcí na tento příspěvek babetta nevyřešitelný problém
1 reakcí na tento příspěvek babetta nevyřešitelný problém

2 reakcí na tento příspěvek babetta nevyřešitelný problém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) babetta nevyřešitelný problém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) babetta nevyřešitelný problém
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) babetta nevyřešitelný problém
1 reakcí na tento příspěvek babetta nevyřešitelný problém
simon123 píše: tak pokud by to ještě někoho zajímalo tak jsem přišel na to že na výstupu zapalovací cívky jsem naměřil 80V což mám takový nemilý pocit že tam má být 4V no tak jsem zkoušel tam dát omezovač napětí který se vyrábí na světlo nevím asi jsem ho hned vypálil , nefunguje a pak jsem ještě udělal zbabělý čin a provrtal jsem ůchyty na cívce abych ji mohl dát více od rotoru aby byla v co mejmenším magnetickém poli po tomto mi dává "jen" 60V což je pořát cca 15x víc než by tam mělo být
je mi to divné asi tam to napětí má být ikdyž internet píše že je to 4V cívka protože jak je možné že jen tak najednou je z 4V 80V
Nastuduj si nejdřív jak funguje kondenzátorový (kapacitní nebo tyristorový) zapalování (známé jako CDI) a pak vymejšlej.
80V je pro babeťácký zápalko v pořádku.
2 reakcí na tento příspěvek babetta nevyřešitelný problém
takže po roce a pul jede!!
ale nevěděl by někdo jak se může směs ze dne na den změnit o 20 trysek? v savím ani v výfukovém kanálu nic není říkal jsem si že se to mohlo přidřít ztratilo to kompresi a němělo to nato tahat tak hodně benzínu otázkou he či jak se změnší komprese či to tahá pořád stejně směsi nebo více vzduchu ?
https://youtube.com...MVkJsI?feature=share
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Babeta 210 je neustále zařazena dvo... Babetta 210 Jawa 210 Jawa 210 | Talíř | 6 | Dnes v 06:41 SuperSic58 |
Tuning babetty Babetta 210 | Giant13 | 27 | 22.4.2025 v 22:38 Ivan-K |
babetta 210 píst Babetta 210 | žalud_1 | 14 | 10.4.2025 v 10:12 žalud_1 |
B210 pískot v karburátoru jikov Babetta 210 | Rider237 | 3 | 3.4.2025 v 16:55 semperit |
Vynechavani po zavření plynu Babetta 210 | Rider237 | 8 | 28.3.2025 v 21:25 Rider237 |