Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Používám někdy na šajbu v autě. Vzhledem k tomu že za deště se plexi přilby zevnitř mlží, tak mi to nějak smysl ani nedává, nikdy jsem to na přilbu nepotřeboval a v dešti mám najeto myslím celkem dost.
Na sklech to vydrzi dlouho a docela to funguje. Vyzkouseno osobne na trase Hamburg-Bratislava,kdy s mensima pretrzkama stale prselo. Jen jsem obcas musel sklo umyt od spiny,kdyz voda nechtela stekat. U plexi to mam vyzkouseno take,ale tam je zivotnost toho osetreni ani ne 2hod. Hrozne rychle se to smyje.
Tekuté stěrače je zapotřebí aplikovat vícekrát: Nastříkat, rozleštit, nastříkat, rozleštit... Pak nějakou dobu vydrží, voda neulpívá ale tvoří kapky, které se proudem vzduchu kutálejí do stran. Jak píše Gahan37, stačí pootáčet hlavou. Ale proti celodennímu dešti to samozřejmě nevydrží.
Na určitou dobu funguje i zubní pasta. Nanést, rozleštit a voda se nedrží. Ale u helmy to neřeším vůbec, buď již zmíněné pootočení hlavy, nebo některé rukavice měly (myslím si že stále mají) gumový stěrač na prstu.
vilemx: To snad všechny Jejich úkolem je obrousit ze zubů plak A zubní pastou se dají krásně vyleštit škrábance na plexi (i když na to existují lepší přípravky).