Téma: Rodíl mezi typy TA600
22.3.2024 v 08:46
Poradil by mi někdo jaké jsou uživatelské rodíly Transalpa 600 s jedním kotoučem vpředu od r.v.1994 a posledními typy se dvěma kotouči vpředu?
1 reakcí na tento příspěvek Rodíl mezi typy TA600
Jestli si to dobře vybajuji, tak jednokotouč má dvě samostatná CDI, která díky stáří a vibracím odcházejí. Dvoukotouč (lépe brzdí) už má jedno TCI, které je nesmrtelné (pokud jej neoddělá přepětí, když odejde regulátor dobíjení). Díky snímači na klapce karburátoru by měl mít dvoukotouč nepatrně nižší spotřebu. Ale u 30 let starých vran to je už hlavně o stavu a seřízení.
vilemx> je to tak a někde to tu bylo i sepsané - nejdřív vzadu buben, pak úprav kapotáže a kotouč vzadu, pak od 97 dva kotouče vepředu a změna CDI (předchozí odcházely - jsou i návody na vyloupání zalévací hmoty nebo změna uložení aby na ně netlačilo sedlo) a snímač klapky- za mě asi nejlepší je 97-99
2 reakcí na tento příspěvek Rodíl mezi typy TA600
Nepíšete to úplně přesně. Ročník 1996 měl ještě jeden kotouč, ale už upravenou elektroinstalaci a TCI. Poslední ročník vyráběný v Japonsku.
PD06 /R/1994 New exterior front (aesthetic) appearance, new colours, new front fairing (cowling), new headlamp reflector, new ignition system, new starter circuit, new front break-disk calliper (new break pads), new instrument panel and cover, new turn-indicator relay (transistorised), new rear luggage carrier, new rear suspension damper unit, new oil pump, new carburator settings.
PD06 /S/1995 No modifications
PD06 /T/1996 Changes in the engine tuning are dictated mostly by the new emission and noise standards, new colours, new gear ratios, new whole electronic (TCI) ignition system (new ignition unit, new impulse ignition coils, new ignition advance, etc), extra throttle-position sensor, new front suspension system, new carburators (VDFLA), new air-intake system with new filter and 2 additional small air-filters, new rear wheel tyre (120/90-17), new electronic tachometer, new bike weight (191 Kgr)
PD10 /V/1997 Double rotor front brake, luggage carrier modified, pillion's hand grips added. From now on TA is assembled in Italy.
PD10 /W/1998 No modifications
PD10 /X/1999 New colours (f.e. the 50th anniversary special edition in genuine '87 colours)
PD06 /S/1995 No modifications
PD06 /T/1996 Changes in the engine tuning are dictated mostly by the new emission and noise standards, new colours, new gear ratios, new whole electronic (TCI) ignition system (new ignition unit, new impulse ignition coils, new ignition advance, etc), extra throttle-position sensor, new front suspension system, new carburators (VDFLA), new air-intake system with new filter and 2 additional small air-filters, new rear wheel tyre (120/90-17), new electronic tachometer, new bike weight (191 Kgr)
PD10 /V/1997 Double rotor front brake, luggage carrier modified, pillion's hand grips added. From now on TA is assembled in Italy.
PD10 /W/1998 No modifications
PD10 /X/1999 New colours (f.e. the 50th anniversary special edition in genuine '87 colours)
Sema píše: Nepíšete to úplně přesně. Ročník 1996 měl ještě jeden kotouč, ale už upravenou elektroinstalaci a TCI. Poslední ročník vyráběný v Japonsku.
Jj, souhlas...96 jsem měl a už měl jen jednu krabičku...
Poslední Japonec, dvoukotouc už byly Italové...
Stroj je to poctivý, jenže po těch letech záleží na kusu...hlavně bych si pohlídal stav tě výstupní hřídele...což se při prohlídce asi dělá špatně, no..
Já jsem byl ale ve finále asi spokojenější na himalayanu než na tom Transalpu...
Naposledy editováno 22.03.2024 13:53:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rodíl mezi typy TA600
Sema> ano, máš pravdu, psali jsme to z hlavy bez hledání
ostatně podrobnou historii si tazatel může najít na webu včetně známých problémů a jejich řešení
jen po pořád bude čtvrtstoletí starý stroj a bude hodně záviset na stavu konkrétního kusu
ostatně podrobnou historii si tazatel může najít na webu včetně známých problémů a jejich řešení
jen po pořád bude čtvrtstoletí starý stroj a bude hodně záviset na stavu konkrétního kusu
kamarát dal na jednokotúčového Transalpa 320mm kotúč s adaptérom od nejakého nemca. Brzdilo to jaxviňa, ale pískalo tiež vraj tam treba použiť NAO platničky (organické).
takto to vyzeralo:
https://motorrad.rei...behoer/ta-bremse.php
po tejto úprave to už len hovno ťahalo
takto to vyzeralo:
https://motorrad.rei...behoer/ta-bremse.php
po tejto úprave to už len hovno ťahalo
#aufdieseseitegebestelt
https://www.he-motorradtechnik.de/
https://www.he-motorradtechnik.de/
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Snížení výkonu na 35 kW - postup Honda XL 600V Transalp | Kynklačka | 11 | 11.11.2024 v 07:21 MungoJerry |
Šrouby uložení přední osy Transalp Honda XL 600V Transalp | Grecky1 | 8 | 16.10.2024 v 21:07 Sema |
Gipro Honda XL 600V Honda XL 600V Transalp | Robek91 | 2 | 5.6.2024 v 22:05 Cortes1079 |
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp | Miro1769 | 49 | 18.3.2024 v 18:09 callowsick |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 2 | 20.2.2024 v 09:08 Kongošt |