Dily na batbike




paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Rodíl mezi typy TA600
22.3.2024 v 08:46
Poradil by mi někdo jaké jsou uživatelské rodíly Transalpa 600 s jedním kotoučem vpředu od r.v.1994 a posledními typy se dvěma kotouči vpředu?

Rodíl mezi typy TA600

22.3.2024 v 09:01 | Nahoru | #1
že ten s jedným kotúčom nebrzdí ale spomaľuje. Brzdy hodné hanby už v dobe svojho vzniku.

1 reakcí na tento příspěvek Rodíl mezi typy TA600

22.3.2024 v 09:15 | Nahoru | #2
Jestli si to dobře vybajuji, tak jednokotouč má dvě samostatná CDI, která díky stáří a vibracím odcházejí. Dvoukotouč (lépe brzdí) už má jedno TCI, které je nesmrtelné (pokud jej neoddělá přepětí, když odejde regulátor dobíjení). Díky snímači na klapce karburátoru by měl mít dvoukotouč nepatrně nižší spotřebu. Ale u 30 let starých vran to je už hlavně o stavu a seřízení.

Rodíl mezi typy TA600

22.3.2024 v 10:03 | Nahoru | #3
Díky Vám přátelé.

(reakce na) Rodíl mezi typy TA600

22.3.2024 v 10:08 | Nahoru | #4
vilemx> je to tak a někde to tu bylo i sepsané - nejdřív vzadu buben, pak úprav kapotáže a kotouč vzadu, pak od 97 dva kotouče vepředu a změna CDI (předchozí odcházely - jsou i návody na vyloupání zalévací hmoty nebo změna uložení aby na ně netlačilo sedlo) a snímač klapky- za mě asi nejlepší je 97-99

2 reakcí na tento příspěvek Rodíl mezi typy TA600

22.3.2024 v 11:54 | Nahoru | #5
Nepíšete to úplně přesně. Ročník 1996 měl ještě jeden kotouč, ale už upravenou elektroinstalaci a TCI. Poslední ročník vyráběný v Japonsku.

Rodíl mezi typy TA600

22.3.2024 v 11:54 | Nahoru | #6
PD06 /R/1994 New exterior front (aesthetic) appearance, new colours, new front fairing (cowling), new headlamp reflector, new ignition system, new starter circuit, new front break-disk calliper (new break pads), new instrument panel and cover, new turn-indicator relay (transistorised), new rear luggage carrier, new rear suspension damper unit, new oil pump, new carburator settings.
PD06 /S/1995 No modifications
PD06 /T/1996 Changes in the engine tuning are dictated mostly by the new emission and noise standards, new colours, new gear ratios, new whole electronic (TCI) ignition system (new ignition unit, new impulse ignition coils, new ignition advance, etc), extra throttle-position sensor, new front suspension system, new carburators (VDFLA), new air-intake system with new filter and 2 additional small air-filters, new rear wheel tyre (120/90-17), new electronic tachometer, new bike weight (191 Kgr)
PD10 /V/1997 Double rotor front brake, luggage carrier modified, pillion's hand grips added. From now on TA is assembled in Italy.
PD10 /W/1998 No modifications
PD10 /X/1999 New colours (f.e. the 50th anniversary special edition in genuine '87 colours)

(reakce na) Rodíl mezi typy TA600

22.3.2024 v 13:52 | Nahoru | #7

Sema píše: Nepíšete to úplně přesně. Ročník 1996 měl ještě jeden kotouč, ale už upravenou elektroinstalaci a TCI. Poslední ročník vyráběný v Japonsku.



Jj, souhlas...96 jsem měl a už měl jen jednu krabičku...
Poslední Japonec, dvoukotouc už byly Italové...
Stroj je to poctivý, jenže po těch letech záleží na kusu...hlavně bych si pohlídal stav tě výstupní hřídele...což se při prohlídce asi dělá špatně, no..
Já jsem byl ale ve finále asi spokojenější na himalayanu než na tom Transalpu...

Naposledy editováno 22.03.2024 13:53:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rodíl mezi typy TA600

22.3.2024 v 17:42 | Nahoru | #8
Sema> ano, máš pravdu, psali jsme to z hlavy bez hledání

ostatně podrobnou historii si tazatel může najít na webu včetně známých problémů a jejich řešení

jen po pořád bude čtvrtstoletí starý stroj a bude hodně záviset na stavu konkrétního kusu

(reakce na) Rodíl mezi typy TA600

22.3.2024 v 19:16 | Nahoru | #9
Honza-TA950> To každopádně. To že TA 600 z 96 roku měl už novou jednotku atd. jsem si taky pamatoval z hlavy, protože jsem ho před lety míval. Ale rovnou jsem k tomu dohledal nějaké čtení, aby to bylo sichr.

Rodíl mezi typy TA600

22.3.2024 v 19:19 | Nahoru | #10
kamarát dal na jednokotúčového Transalpa 320mm kotúč s adaptérom od nejakého nemca. Brzdilo to jaxviňa, ale pískalo tiež vraj tam treba použiť NAO platničky (organické).
takto to vyzeralo:
https://motorrad.rei...behoer/ta-bremse.php

po tejto úprave to už len hovno ťahalo

Rodíl mezi typy TA600

22.3.2024 v 19:52 | Nahoru | #11
#aufdieseseitegebestelt
https://www.he-motorradtechnik.de/
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Snížení výkonu na 35 kW - postup Honda XL 600V Transalp Kynklačka 11 11.11.2024 v 07:21 MungoJerry
Šrouby uložení přední osy Transalp Honda XL 600V Transalp Grecky1 8 16.10.2024 v 21:07 Sema
Gipro Honda XL 600V Honda XL 600V Transalp Robek91 2 5.6.2024 v 22:05 Cortes1079
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp Miro1769 49 18.3.2024 v 18:09 callowsick
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 2 20.2.2024 v 09:08 Kongošt

TOPlist