Motor je cca 300 km po výbrusu a celkově po opravě. Dělá to po celou dobu od té go, předtím nevím, motor byl rozebrán v krabici…
Nevím si s tím rady. Může být nějaká chyba v převodovce? Zapalování mám vape.
Díky za radu
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 23 Mustang vynechává na trojku
Dělalo to řekl bych míň ale v neděli jsme byli na vyjížďce a začalo to dělat takřka neustále..
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 23 Mustang vynechává na trojku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 23 Mustang vynechává na trojku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 23 Mustang vynechává na trojku
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 23 Mustang vynechává na trojku
Ale standardně dřív trojka vyskočí (notorickej problém) než že by se projevil takovej problém.
Nedavno jsem neustále vylítající trojku opravil, až je mi hanba. Nechce se mi to ani rozvádět, ale účel světí prostředky
Vyndal jsem řetězový kolečko, gufero, rozpěrku. Ségrovku zajišťující ložisko výstupního hřídele. Velkym vořechem praštil do vnějšího kroužku ložiska (NEmít zařazenou trojku). Posunul jsem ložisko axiálně sotva milimetr. Pod ségrovku vystřih ze slabýho plíšku podložku (mezi vnější kroužek ložiska a segrovku-asi 0,5mm)
A teď skoro dobrý
Ale tobě mohl vletět jen bordel do díry v kole, a protikolo nezaskakuje na plno. To že jsi dotahl automat, řetězový kolečko, a ta ségrovka pod ním je, beru jako automatický. Tím se primárně začíná při hledání vylítávající trojky.
Jestli ti to někdo dělal, zkusil bych reklamaci Muj návod je těžkej středověk. A střílení kolečkama převodovky do šrotu !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 23 Mustang vynechává na trojku
Frantas píše: Zajímavý. To opravdu vypadá na špatný čelní zuby (díry)
Ale standardně dřív trojka vyskočí (notorickej problém) než že by se projevil takovej problém.
Nedavno jsem neustále vylítající trojku opravil, až je mi hanba. Nechce se mi to ani rozvádět, ale účel světí prostředky
Vyndal jsem řetězový kolečko, gufero, rozpěrku. Ségrovku zajišťující ložisko výstupního hřídele. Velkym vořechem praštil do vnějšího kroužku ložiska (NEmít zařazenou trojku). Posunul jsem ložisko axiálně sotva milimetr. Pod ségrovku vystřih ze slabýho plíšku podložku (mezi vnější kroužek ložiska a segrovku-asi 0,5mm)
A teď skoro dobrý
Ale tobě mohl vletět jen bordel do díry v kole, a protikolo nezaskakuje na plno. To že jsi dotahl automat, řetězový kolečko, a ta ségrovka pod ním je, beru jako automatický. Tím se primárně začíná při hledání vylítávající trojky.
Jestli ti to někdo dělal, zkusil bych reklamaci Muj návod je těžkej středověk. A střílení kolečkama převodovky do šrotu !
Když kouknes z čeho je vidlička v automatu, tak pochopíš že se chová jako pero, tu trojku tam dáš, ale bude díky spatnym kamenum pumpovat,
při zařazení trojky však kola do sebe nezapadli dobře, zůstala cca 1mm mezera. A jak píšeš o té vidličce, tak to prostě vyskakovalo…
Na vině je ohnutý automat, který tu trojku nedotlačil.. čili jsem vyměnil automat, při rozdělané převodovce se zdálo, že to bude snad lepší…
Ještě jsem to nestihl zkompletovat a projet.. jakmile to dodělám, dám vědět ?
Ještě jedno díky za rady
ja1 píše: Když kouknes z čeho je vidlička v automatu, tak pochopíš že se chová jako pero, tu trojku tam dáš, ale bude díky spatnym kamenum pumpovat,
Jestli myslíš řadící vidličku, tak ta rozhodně jako pero neslouží. Ta smí být zatěžována pouze při změně převodu.
Jestli myslíš jazýček, ovládající v automatu směř řazení (podřazení) -jsou dva. Tak ten se po dokončení operace uvolní.
A nakonec vidlička, kterou by jsi mohl myslet, je aretace zařazeného převodu na kulise. Ta logicky přes pružinu je. A tam bývá problém protože jawa/horní uhry/cena/doba (dle uvážení každého pochlebovače)
Protože když - navážu na poslední příspěvek autora. Vypadává trojka (nejčastější nemoc). Automat má kulisu řazení špatně "vybroušenou" a trojka nedořazuje - kolíčky dvojkovýho soukolí (toho jednoho kolečka) nejsou na plno v dírách výstupní hřídele.
Jádro pudla.
Poskládat si vše do pravého karteru, a zařadit trojku. Výše popsaný problém eliminovat vybroušením patřičného zářezu v kulise správným směrem.
Samozřejmě nesmí být ty kolíky omletý, stejně jako díry.
A hlavně ! nesmějí být prohozená dvojková kolečka. Jak tomu bylo v minulosti u "teréních" ladičů (ale i chybně z fabriky). Do výstupního hřídele musí zaskakovat kolo 20z. Když do něj zaskakuje kolo s 18-ti zuby. Tak to má čelní zuby kratší !
Když se toto nedaří odstranit, jsou tu ladiči s novými díly/převodovkami. Třeba Martin Choc. Vyrábí kola bez kolíků, ale s kameny. Které jsou navíc podbroušené. Tak jak to ty kozopasci měli dělat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr nejde do otáček a nedrží vol... Jawa 50/23 Mustang | ZdEnEk106 | 14 | 30.9.2024 v 17:29 papiboy |
Koupím tp jawa 23 Jawa 50/23 Mustang | Komoj | 17 | 2.9.2024 v 10:19 FJRPEPA |
Jawa 50 prokluzuje spojka Jawa 50/23 Mustang | simnem | 7 | 16.8.2024 v 12:15 simnem |
Jawa mustang je možné že z veľkého ... Jawa 50/23 Mustang | Duso12 | 4 | 14.8.2024 v 20:50 Duso12 |
Jawa mustang nemá tp ani štítok čo ... Jawa 50/23 Mustang | Duso12 | 16 | 12.8.2024 v 10:31 Johny_Servis |