Téma: YZ 426 - dotazy k fungování motocyklu
16.4.2024 v 12:51
Dobrý den, cca půl roku vlastním YZ 426 2002, kterou užívám na ježdění pole louky. Motorka jede jako drak, chytá v pohodě, ale mám pár zjištění, které mi vrtají hlavou.
1) Pokud delší dobu stojím na volnoběh, začne mi z přepadu vody prskat voda, za jízdy tento problém nebývá. Četl jsem že by to mohlo být špatným víčkem ale koukal jsem, že se dělají víčka s různými tlaky. Jaký by jste mi doporučili? Koukal jsem na 1,6b.
2) na motorce docela lítá volnoběh, zejména po přídání plynu a následném puštění dlouho padá a tím pádem se volnoběh těžko naštelovavá (kolečkem na karburátoru)
3) Všichni říkají že se tyto motorky špatně nakopávají kvůli vysoké kompresi, s nakopáváním vesmes problém nemám, ale často se mi stává že "přejedu" horní úvrať a mám pocit že ta komprese moc vysoká není. Jinak motorka jede normálně, výkonu habakuk... je možné že i kdyby motorka měla menší kompresi jela by výkonově bez problémů?
Moc díky za každý podnět a kolama dolů
1) Pokud delší dobu stojím na volnoběh, začne mi z přepadu vody prskat voda, za jízdy tento problém nebývá. Četl jsem že by to mohlo být špatným víčkem ale koukal jsem, že se dělají víčka s různými tlaky. Jaký by jste mi doporučili? Koukal jsem na 1,6b.
2) na motorce docela lítá volnoběh, zejména po přídání plynu a následném puštění dlouho padá a tím pádem se volnoběh těžko naštelovavá (kolečkem na karburátoru)
3) Všichni říkají že se tyto motorky špatně nakopávají kvůli vysoké kompresi, s nakopáváním vesmes problém nemám, ale často se mi stává že "přejedu" horní úvrať a mám pocit že ta komprese moc vysoká není. Jinak motorka jede normálně, výkonu habakuk... je možné že i kdyby motorka měla menší kompresi jela by výkonově bez problémů?
Moc díky za každý podnět a kolama dolů



1 reakcí na tento příspěvek YZ 426 - dotazy k fungování motocyklu
Čau, nestoj dlhšiu dobu na voľnobeh, lebo sa to prehreje. Ja mám enduro a keď prídem domov, tak kontrolujem funkciu smeroviek a brzdových svetiel a už mi zopne ventilátor. Ty ventilátor nemáš tak so to hneď prehrieva a preto ti to fučí pretlakom. Ten voľnobeh, no možno opotrebené šúpatko, niekde prisáva falošný vzduch. Možno chudobná zmes a otvorený výfuk. Chýba vata. A kompresia, netlačí ti von olej z motoru? Kedy bol menení piest? Ja mal na svojej opotrebený tak, že mi tlačilo olej do sania cez odvetrávanie. nakoniec mi drbla kľuka , ojničné ložisko , piest to vydržal , už mám nový aj s kľukou. Olej mi už netlačí do sania.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZ 426 - dotazy k fungování motocyklu
krokoš> moc díky za reakci
olej to nikde netlačí, neubývá ani nepřibývá, sání suchý, chladič taky cistej.
Koukal jsem že v chladiči je nějaká růžová chladící kapalina tak tam dám motorkovou a třeba taky pomůže chlazení motoru.
Každopádně tím že se to tak hřeje normálně jsi mě uklidnil. Díky moc !

Koukal jsem že v chladiči je nějaká růžová chladící kapalina tak tam dám motorkovou a třeba taky pomůže chlazení motoru.
Každopádně tím že se to tak hřeje normálně jsi mě uklidnil. Díky moc !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZ 426 - dotazy k fungování motocyklu
Malinakjura> 1) Jaký je rozdíl mezi růžovou a motorkovou kapalinou?
2) Máš malou nebo přicpanou volnoběžnou trysku.
3) Je možné, že i kdyby neměla skoro žádnou kompresi, tak pro tebe bude mít výkonu pořád přespříliš.
2) Máš malou nebo přicpanou volnoběžnou trysku.
3) Je možné, že i kdyby neměla skoro žádnou kompresi, tak pro tebe bude mít výkonu pořád přespříliš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZ 426 - dotazy k fungování motocyklu
Kohlstein> no údajně má G12 z auta nižší teplotu varu, koukal jsem na motul motocool a ta má bod varu kolem 133 stupňů.
Ta tryska mě nenapadla. Moc díky, mrknu na to
Jelo nás na ni víc, jede tak jak by měla...
Ta tryska mě nenapadla. Moc díky, mrknu na to

Jelo nás na ni víc, jede tak jak by měla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZ 426 - dotazy k fungování motocyklu
Malinakjura píše: Kohlstein> no údajně má G12 z auta nižší teplotu varu, koukal jsem na motul motocool a ta má bod varu kolem 133 stupňů.
Motul to píše tak, abys mu naletěl. Sice úplně nelže ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZ 426 - dotazy k fungování motocyklu
Kohlstein> no fakt... Tak to teda koukám. No tak se aspoň uklidním tím, že tam bude kapalina nová ?

Malinakjura> Z principu, u krosek je ten chladicí systém navržený na 40 minut, kdy se po zahřívacím kole chvilku túruje na startu a zbytek času se letí po trati. Pak se dolije chladič a znova. Nikdo nepočítá s tím, že to bude půl dne jezdit někde v přírodě, kde se jezdec zadrbe v nějaké díře a bude potřebovat kromě větráku taky expanzku, protože dolívat nemá jak.
Nová kapalina je záruka, že bude mít lepší antikorozní vlastnosti, ale s teplotou varu se nestane nic.
Nová kapalina je záruka, že bude mít lepší antikorozní vlastnosti, ale s teplotou varu se nestane nic.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rozdíl mezi yz400f a yz426f Yamaha YZ 426 | MikeCross22 | 1 | 22.11.2019 v 11:18 novej |
yzf 450 2012 Yamaha YZ 426, Yamaha YZ 450F | pivo123 | 0 | 4.11.2019 v 20:15 pivo123 |
Yz 426 nebo 450f ??? Yamaha YZ 426 | vasakorenu | 9 | 3.11.2018 v 18:24 Jokerxx |
pomoc při koupi yz 426 2000 Yamaha YZ 426 | hugo12 | 1 | 18.7.2018 v 13:26 hugo12 |
Kde koupím hlavu yamaha yzf 426 Yamaha YZ 426 | Láďa2001 | 3 | 23.3.2018 v 11:37 ja1 |