Foto pneu po ujetí 400km.
Naposledy editováno 31.05.2024 07:20:47
1 reakcí na tento příspěvek Pneu Pirelli Rosso Corsa IV - jaký tlak na okruh
1 reakcí na tento příspěvek Pneu Pirelli Rosso Corsa IV - jaký tlak na okruh
Jen taková otázka - tipuju, že jsi levák.
Naposledy editováno 28.05.2024 13:53:15
1 reakcí na tento příspěvek Pneu Pirelli Rosso Corsa IV - jaký tlak na okruh
Asi jsem měl dodat, že je to z nějaké americké diskuse k jejich track days, kde mají takové cedule u kompresoru na okruhu. Střelci to můžou mít jinak, mrdalové asi mají příhodnější čísla v návodu k motorce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu Pirelli Rosso Corsa IV - jaký tlak na okruh
Vsude uvadeji, ze tyhle pneu hustit jako na silnici, na nizsi tlak se husti az Rosso Supercorsa. Tak asi budu zkouset ubirat tlak po mensich krocich, jestli poznam rozdil a dalsi sadu si koupim uz Supercorsa, co vyrobce primo doporucuje nizsi tlaky na okruh, asi 2.1 za studena pro zadni.
Naposledy editováno 29.05.2024 10:42:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu Pirelli Rosso Corsa IV - jaký tlak na okruh
Bridgestone track day pressure chart pdf nebo další pdf
Off - topic: Zajímavé je, že jedni výrobci motorek doporučí na silnici 2,5 / 2,9 bar, Ducati pro stejné gumy lpí na 2,3 / 2,5 bar.
Krautkopf píše: Off - topic: Zajímavé je, že jedni výrobci motorek doporučí na silnici 2,5 / 2,9 bar, Ducati pro stejné gumy lpí na 2,3 / 2,5 bar.
Myslím, že i Tuono V4 má předepsaný nižší tlak jak "klasických" 2,5/2,9. By mě zajímalo, podle čeho to volí. SDR má psanou klasiku...
e: Na Guzzi bylo psany 2,2/2,4 a sportovni pneumatiky se na silnici sjizdely pekne pravidelne (dokulata). Na SDR 2,5/2,9 vpredu strecha a vzadu ploska. Tezko rict, jestli to je tlakama, ale napada me to jako jedna z moznosti.
Naposledy editováno 29.05.2024 11:37:40
1 reakcí na tento příspěvek Pneu Pirelli Rosso Corsa IV - jaký tlak na okruh
2:00 - nemyslím to zle - pokud nekecáš a jezdíš 2:00, tak už to není pomalé a pokud nezačneš ufukovat, tak si brzy nameleš. Si schválně změř tlak, hned jak dojedeš. Budeš mít vzadu nesmysl. Upřímně si myslím, že Rosso CORSA je pro tebe lepší volba a problém je v tlaku a ne v gumách! Supercorsa je už prakticky omylem homologovaná závodní guma
Koudy: jj, 2,3 a 2,5. Tipnul bych si, že se prostě počítá s tím, že ta motorka bude jezdit furt kalup a že to napůl patří na okruh.
Krautkopf píše: David-Plzen> Zkoušet ubírat tlak po menších krocích nedává smysl, když jiní to okruhové optimum už našli. Touring gumy na okruh netaháš.
Bridgestone track day pressure chart pdf nebo další pdf
Off - topic: Zajímavé je, že jedni výrobci motorek doporučí na silnici 2,5 / 2,9 bar, Ducati pro stejné gumy lpí na 2,3 / 2,5 bar.
To je jasny. U jezdcu na Ducati se predpoklada, ze se netahnou, jak sopel a zahreji to na spravny tlak.. zatimco ostatni znacky jsou natolik pohodlne, ze se na nich da jezdit i pro rohliky a nezahrat gumy..
Posledni 3 dny v Moste uz neukradnu ani vterinu, nejlepsi cas porad na vterinu stejne. Uz se mi zda, ze to nejde nikde o moc vic zlepsit, ale to bude ve me, idkyz tedy rad bych klopil vic, ale stupacky me limituji - musim na to myslet a soupat boty nasikmo, abych nechytal bokem boty...
1 reakcí na tento příspěvek Pneu Pirelli Rosso Corsa IV - jaký tlak na okruh
Ufoukni na teple nekam mezi cold a warm, jak mas nahore od Kohlsteina a pak zmer po dojezdu. Neboj se toho.
na okruhu se pneu více hýbe a tak v ní vzniká větší tlak a je potřeba upustit oproti jízdě na silnici
přední pneu se nesmí bortit při brzdění, tlaky obecně mezi 2,2 až 2,4 barů za tepla, měřit okamžitě po sjetí z tratě
zadní pneu má zase mít dobrou styčnou plochu a proto se fouká mezi 1,6 až 1,8 barů za tepla, někdo dává i 1,4
nahříváky jsou základ, ale chápu že při dojetí na okruh po vlastní ose je to těžko řešitelné
pokud někdo “trhá gumy” při téhle časech ( Most 2;00, Brno 2;29 ) jezdí špatně, je pomalý v nájezdu a pak bere moc za plyn, brzy bude následovat highsider
Animals21 píše: Tak musis zacit vysedat Jinak si taky brzo namelejs.
Ufoukni na teple nekam mezi cold a warm, jak mas nahore od Kohlsteina a pak zmer po dojezdu. Neboj se toho.
Kohlstein je pitomec, co to chtěl ošéfovat teploměrem a tu tabulku už sem taky kdysi dával.