1. Mám starou, ale spolehlivou ninju 636 2003, na motorce je nainstalován QS, ale mě bylo z více stran doporučováno, ať ho sundam, ze tyhle starý převodovky si s tím moc nerozumějí- co je na tom pravdy? Než si odpravit převodovku, to radši budu radit se spojkou.
2. Klasicky dotaz- olej. Co jsem koukal, tak ta 636 by snad měla pojmout 10w40. Je to vhodný olej i na okruhy? Nejsem žádný závodník, ale úplně pomalu taky nejezdim, tak jestli není nějaká vhodná full synth alternativa.
3.Jsem přesvědčený, ze pro mě slicky zatím nemají význam (Brno- 2:29), nebo je lepší si je tam už dat? Nejsem si jistý, jestli je udrzim na teplotě
Díky za rady, za jakýkoliv postřehy budu rad.
inak 636 má kazetovú prevodovku nie? tam je oprava dosť jednoduchá, keďže nemusíš poliť motor ako na R6. Osobne si myslím že QS nemá na životnosť vplyv či je na novej alebo starej motorke, väčší vplyv na životnosť bude mať jeho nastavenie. "Staré" a "nové" prevodovky sú konštrukčne rovnaké.
2 Často měnit je základ, taky záleží jak má vyřešený chlazení motorka, jestli máš velkej chladič, 636 by měla mít výmeník voda olej. U nás se leje do r6 10w50
Co se oleje týče, tak tam budu dál dávat factory spec olej, asi nemá cenu s tím laborovat.
Pneu jsem teda objednal contiraceattack 2 street, ty by mě měly bez problemu s dostatečnou rezervou uspokojit.
Ještě řeším problém s tlumicem řízení, resp. Nemám ho tam a za boha nemůžu najít žádnou montážní sadu na můj rok.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki 636 okruhovka
2. Olej urcite 10W50. Pracovni teplota na okruhu je vyssi nez idealni pracovni rozsah oleje 10W40.
Brzd. kapalinu take pouzivat dot 5.1
3. 2:29 zajedes i na cestovnich gumach, ale na okruh patri okruhove gumy.
Jak budes zrychlovat, budes delat chyby a u chyb se rychle dostatnes mimo vlastnosti cestovnich gum. Krom toho je rychle prehrejes a to pak bez varovani klouznou.
Za me jezdit vzorkovane SC1/SC2 popr. K1/K2 podle teploty, samozrejme foukat spravne tlaky dle vyrobce pneu (ne motorky).
4. Vyrazne zkratit prevod a taky budes porebovat vymenit minimalne brzd. pumpu. Tokičo je na okruh napičo.