Téma: Kawasaki 636 okruhovka
 
28.5.2024 v 10:55
Zdravím, letos jsem začal fušovat do okruhů a mám pár dotazů.
1. Mám starou, ale spolehlivou ninju 636 2003, na motorce je nainstalován QS, ale mě bylo z více stran doporučováno, ať ho sundam, ze tyhle starý převodovky si s tím moc nerozumějí- co je na tom pravdy? Než si odpravit převodovku, to radši budu radit se spojkou.
2. Klasicky dotaz- olej. Co jsem koukal, tak ta 636 by snad měla pojmout 10w40. Je to vhodný olej i na okruhy? Nejsem žádný závodník, ale úplně pomalu taky nejezdim, tak jestli není nějaká vhodná full synth alternativa.
3.Jsem přesvědčený, ze pro mě slicky zatím nemají význam (Brno- 2:29), nebo je lepší si je tam už dat? Nejsem si jistý, jestli je udrzim na teplotě

Díky za rady, za jakýkoliv postřehy budu rad.

Kawasaki 636 okruhovka

28.5.2024 v 11:55 | Nahoru | #1
ja si to tu len "vočůrávám"
inak 636 má kazetovú prevodovku nie? tam je oprava dosť jednoduchá, keďže nemusíš poliť motor ako na R6. Osobne si myslím že QS nemá na životnosť vplyv či je na novej alebo starej motorke, väčší vplyv na životnosť bude mať jeho nastavenie. "Staré" a "nové" prevodovky sú konštrukčne rovnaké.

Kawasaki 636 okruhovka

28.5.2024 v 12:03 | Nahoru | #2
1/ jde spíš o nastavení

2/ měnit častěji to co je předepsáno, nic speciálního.

3/ s tímhle časem asi na hranici nějaký sportovní homogumy nejsi ani zdaleka

Kawasaki 636 okruhovka

28.5.2024 v 12:33 | Nahoru | #3
1 Jak píšou kluci, převodovky jsou pořád stejný konstrukce a tam bude spíš problém v tom ho dobře nastavit, taky záleží co už má převodovka za sebou. Další věc je kolik toho najezdíš ročně na okruhu Chodím pomáhat kámošoj a ten co dva tři roky dělá komplet inspekci motoru s výměnou šálů, většinou vymění i nějaký to kolo v převodovce, protože se mu to už nezdá.

2 Často měnit je základ, taky záleží jak má vyřešený chlazení motorka, jestli máš velkej chladič, 636 by měla mít výmeník voda olej. U nás se leje do r6 10w50

Kawasaki 636 okruhovka

28.5.2024 v 12:56 | Nahoru | #4
Možná si tě najdou sami, ale kdyby ne, tak ten svůj dotaz napiš rovnou sem: https://www.motorka...=143926&pgr=1193

Kawasaki 636 okruhovka

28.5.2024 v 13:17 | Nahoru | #5
Otázka gum je spíš otázka nahřejváků. Protože jinak budeš každou vyjížďku zbytečně kroužit dvě kola, abys je zahřál a nikdy si nebudeš jistý, jestli "už". Platíš velký prachy za pár kol na trati, tak je nechceš zbytečně plejtvat zahřejváním.

Kawasaki 636 okruhovka

29.5.2024 v 00:48 | Nahoru | #6
Super, díky za postřehy. QS by měl být nastaven na 50ms, zatím funguje bez problemu, budu k ninje kupovat ještě druhy motor, tak u tohodle vyzkousim, jestli bude převodovka držet.

Co se oleje týče, tak tam budu dál dávat factory spec olej, asi nemá cenu s tím laborovat.

Pneu jsem teda objednal contiraceattack 2 street, ty by mě měly bez problemu s dostatečnou rezervou uspokojit.

Ještě řeším problém s tlumicem řízení, resp. Nemám ho tam a za boha nemůžu najít žádnou montážní sadu na můj rok.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki 636 okruhovka

29.5.2024 v 12:40 | Nahoru | #7
1. Jde o spravne nastaveni a radit pouze ve vysokovych ot. Take je lepsi pres QS radit 3-4-5-6.

2. Olej urcite 10W50. Pracovni teplota na okruhu je vyssi nez idealni pracovni rozsah oleje 10W40.
Brzd. kapalinu take pouzivat dot 5.1

3. 2:29 zajedes i na cestovnich gumach, ale na okruh patri okruhove gumy.
Jak budes zrychlovat, budes delat chyby a u chyb se rychle dostatnes mimo vlastnosti cestovnich gum. Krom toho je rychle prehrejes a to pak bez varovani klouznou.
Za me jezdit vzorkovane SC1/SC2 popr. K1/K2 podle teploty, samozrejme foukat spravne tlaky dle vyrobce pneu (ne motorky).

4. Vyrazne zkratit prevod a taky budes porebovat vymenit minimalne brzd. pumpu. Tokičo je na okruh napičo.

(reakce na) Kawasaki 636 okruhovka

6.6.2024 v 00:54 | Nahoru | #8
SLEEPER> díky za rady. V Brně jsem byl na svoji RC8 a měl jsem na ni rosso 3, původně ta motorka na okruh vůbec neměla jet, ale okruhovka potřebovala nečekanou úpravu a nemohla jet. Kupodivu jsem ty rosso 3 přehřál a poslední rozjizdku odpoledne mi klouzla a já si udělal vylet na trávu. Ustal jsem to a už to nebudu opakovat. Brzdovou pumpu mám accossato, ta by měla stacit, jen jsem nemohl najít náhradní páčky, ale už je snad mám. Objednal jsem si ještě k těm ContiStreetAttack ještě ContiTrack. Dopredu soft a na zadek medium, tak uvidime. Snad to nerozvesím, teď budu stejně nejvíc jezdit sosnovou, ať se naučím poradny brzdy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist