Co tak vím o R6, tak je to ostrá motorka, z jmenovaných nejvhodnější na okruhy. Honda mi přijde taková “nejpoužitelnější” protože není tak ostrá a víc odpouští chyby. Motorku chci na občasné ježdění do práce, tak i na svižnější projetí. O ninje toho moc nevím a o Suzuki jsem slyšel, že je to nejmenší kvalita ze všech + horší brzdy. Zatím to u mě teda vyhrává CBR, ale chtěl jsem se zeptat i zde zkušenějších, co by jste mi doporučili? Jsem posera, začal jsem na 125ccm a postupně jdu nahoru takže litru se zatím vyhýbám.
Rovnou bych se i chtěl zeptat na doporučení jaké pneu obout? Samozřejmě jsme zvažoval Diablo Rosso 3, ale o těch jsem slyšel že je to hrozně přeceňovaný.
Předem Vám všem děkuji a hlavně kolama dolů.
1 reakcí na tento příspěvek Nejvhodnější supersport 600ccm

1 reakcí na tento příspěvek Nejvhodnější supersport 600ccm
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejvhodnější supersport 600ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejvhodnější supersport 600ccm

Doomguy píše: Můžu se jenom zeptat na nějakej stručnej popis gsxrka?
O GSXR 750 se před asi patnácti lety psávalo "váha šestky, výkon litra"
No a dnes je v podstatě každá druhá vyráběná motorka právě tohoto objemu (+-50ccm). Možná by nebylo od věci koukat i do této objemové třídy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejvhodnější supersport 600ccm
1 reakcí na tento příspěvek Nejvhodnější supersport 600ccm
1 reakcí na tento příspěvek Nejvhodnější supersport 600ccm
Plus cca do 170 nemam potřebu zalehávat…při nějakých nutných dálničních přesunech .
Ty pneumatiky… za mě cokoliv co relativně slušně drží i v dešti. Což mám vyzkoušeno M7RR a Mitas Sport Force jako něco co drží a nájezd kolem 8t
Naposledy editováno 26.08.2024 17:27:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejvhodnější supersport 600ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejvhodnější supersport 600ccm
RTSbike píše: assassin> ale houby špatně.. pokud dobře chápu klučina to má na seznámení s okruhem.. novější model tím pádem dražším si může dovolit někdo co má mnoho nalítáno a honí časy.
S tím bych úplně nesouhlasil, vždy to bude o tom kolik na to má kdo peněz a ty starší v jakem jsou tech stavu. I moje Cbr 06 origo nájezd 46t při nákupní ceně 80t a to poslednich cca 7 let max 2-3 okruhové dny a značka v depozitu , mě servisem za 3 roky stála dalších 70t
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejvhodnější supersport 600ccm
1 reakcí na tento příspěvek Nejvhodnější supersport 600ccm
GSX-R 750 1998 - největší mašina ze všech, s daleko nejhoršíma tupýma brzdama (i po repasi brzdičů, budu ale měnit pumpu za tu z R6 co se mi v garáži válí). Váha na rukou, nohy celkem vzadu, díky velikosti je poměrně stabilní. Na ježdění to města celkem ok.
GSX-R 600 2006 - posaz cestovnější oproti staršímu GSX-R, brzdy jsou super do chvíle, než tomu dáváš na okruhu - pak se po pár kolech začne páčka propadat až k řídítku a musíš brzdit 4 prstama. Jinak na ježdění fajn, i sériový zvuk je líbivý, přístrojovku má za mě nejlepší ze všech mých motorek, velký plus je ukazatel kvaltu z výroby.
Nevýhodou jsou úzká řídítka, myšleno nastavená na úzko - manipulace v nižších rychlostech horší.
Yamaha YZF R6 2013 - tu mám čistě okruhovou, na okruhu jsem s ní výrazně rychlejší než jsem byl na tom gsx-r, ale je na ní vzadu Öhlins TTX a vepředu K-tech pístky, pumpa brembo rcs 19, takže těžko říct, jak moc jiná je oproti originálu. Překvapilo mě, jak je ta motorky ve skutečnosti velká a vysoká - posaz rozhodně výš než na GSX-R 600 2006.
Můj názor - Honda bude univerzál, brzdy celkem dobré, ale líbí se mi z nich asi nejmíň. Na běžné ježdění jsem byl hodně spokojený s tím GSX-R 600 2006 a pokud tě okruh láká jen na občasné svezení, šel bych do ní. Že by byla nižší kvality mi nepřijde a na limity brzdové pumpy se v běžném ježdění nedostaneš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejvhodnější supersport 600ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejvhodnější supersport 600ccm
Doomguy píše: seccomk> tak teď jsem hodně nalomenej na to gsxero nebo cbrko. Nemyslím si, že jsem nějakej střelec a brzdy mi nebudou stačit. Příští sezónu chci jít s tím šestikilem rovnou na motokurz. Možná bude nejlepší si někde obě zkusit a rozhodnout se podle toho, se mi bude příjemnější. Podle pocitu jsem si vybral značku auta a nikdy bych neměnil.
Určitě záleží na jaký kus v bazaru narazíš. Pokud to bude série nebo jak píše výše kolega v nějaké lepší úpravě brzd nebo podvozku. Za mě pocitem to Gsxr je drobnější motorka, a co si pamatuju tak i z brzdy jsem měl “ gumovější” pocit. A byla to tutově odstrojená “okruhovka “z Freemoto
Ale určitě je lepší si obě projet ….
Naposledy editováno 30.08.2024 09:15:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejvhodnější supersport 600ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejvhodnější supersport 600ccm
Doomguy píše: Gahan37> Nejspíš to tak vyřeším. Najdu si jak GSXR tak CBR a co mi víc sedne, do toho půjdu. Co jsem se o nich tady teda dozvěděl, tak že obě jsou z těch supersportů asi nejpoužitelnější i na "cestování".
No to cestování….já jsem teď řešil umístění zavazadla, chtělo by to boční držáky brašen, ale ty se vyráběli až od 07 tzn něco vyrobit samodomo. A zadní topcase. Pak už se dá zabalit a jet. Úplně asi není problém na tom jet cca do 500km/den. Záleží na tom s kým jedeš, protože okresní couračky kolem 90-100km jsou kupodivu víc unavný než svižnější jízda tak o 30+. Možná bych zvážil i konverzi řídítek pokud by to šlo rychle přehazovat dle potřeby
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejvhodnější supersport 600ccm
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejvhodnější supersport 600ccm
Doomguy píše: Gahan37> To cestování nemyslím úplně nějak s brašnama. Spíš když pojedu například k babičce na oběd a nepojedu pilu, aby mi neupadli záda. Na té 500R se dá totiž i normálně rovně sedět. Spíš teda řeším posez, kterej bude teda nejlepší na cbr/gsxr.
Zrovna s tímhle bych si hlavu nelámal….je Ti 22? Podle profilu….mě 51 a poslední víkend jsme jeli trip 600km a v pohodě.
Nechci se dotknout 500R ale je to okapotovaný naked, tzn i ten posez tomu odpovídá, tzn RR je trochu jiný ale nic strasidelneho
Naposledy editováno 30.08.2024 12:31:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejvhodnější supersport 600ccm

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejvhodnější supersport 600ccm
Doomguy píše: Gahan37> teď mě ještě napadla jedna zbytečná otázka ale dlouho nad tím přemýšlím. 600ccm už bude dospělá motorka nebo tak se říká až litru?
Tak to netuším, zabít se můžeš i na simálu

Ale jo , 87kw už je dostačujících. Já jsem na litru jel jen 1x v životě a zvykat si na vyšší rychlosti v nájezdech do zatáček mi úplně nesedlo. 600-750 je zábavnější . Akorát je pak problém když Tě chce “ pojezdit” kdejaká octávka “ fčipu” jak se teď moderně říká .
Ty sporty nejsou špatný ale slušný naked je proste lepší a použitelnější na běžný provoz
Naposledy editováno 04.09.2024 22:01:35
Doomguy píše: Gahan37> teď mě ještě napadla jedna zbytečná otázka ale dlouho nad tím přemýšlím. 600ccm už bude dospělá motorka nebo tak se říká až litru?
"Dospělá motorka" se říká všemu, na co potřebuješ řidičák skupiny A. Tedy nad 35 kW.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejvhodnější supersport 600ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejvhodnější supersport 600ccm
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024/2025 [1 ... 1265, 1266] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37972 | Dnes v 09:07 Chuďas899 |
Zapsání 35Kw do TP Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki Z400, Yamaha R7 | YamahaMartin36 | 14 | 2.4.2025 v 22:46 Snowball |
Wheelie Kawasaki ZX-6R Ninja | Honza259 | 6 | 1.4.2025 v 21:47 krokoš |
Quickshifter na starou motorku Kawasaki ZX-6R Ninja | Honza259 | 6 | 28.3.2025 v 19:20 JohnnyS08 |
Gsx-r600 k1 otevření na plný výkon Suzuki GSX-R 600 | reversss | 16 | 5.3.2025 v 20:53 reversss |