Téma: Jihlava, krosení mimo asfalt i po asfaltu kolem
Je tady někdo z okolí Jihlavy, kdo by občas nebo i pravidelně jel zakrosit do lesa, na pole, někam do lomu nebo na pískovnu, třeba někdy odpoledne nebo a víkend pod stan s grilováním ?
Máme tady CRF300, pak malýho ALPa a 701 v cestovní verzi. Samozřejmě vše na michelin tracker, aby se s tím dalo i popojíždět po silnici.
Může jet i kdo to neumí, má třeba i jen silniční gumy typu MT21 nebo E09, ale chtěl-a by se něco naučit a zatrénovat. Nevadí nám, ani 250ky, když to nejsou ostrá andura, protože těm pak závidíme. Dokonce i holky se můžou přidat. A klidně i majitelé velkých strojů, alespoň bude sranda, po vášemu legráce...
Nejedná se o smrtelný výjezdy s odhazováním a ničením motorky, nebo padání ze srázu,, na to jsou určený ostrý endura, k demolici.
Ale tak, aby to pilot tak nějak zvládl. Tím ovšem nemyslím jen tvrdý polní a lesní cesty na silničních gumách, ale i nějaký ty výjezdy, když se podaří bláto nebo nějakej přejezd potoka, aby jsme se taky trochu pobavili.
Pro spamery: Nepište sem mimo téma, smažu to. Na psaní blbostí máte plno jiných témat.
Naposledy editováno 01.10.2024 06:14:24
Máme tady CRF300, pak malýho ALPa a 701 v cestovní verzi. Samozřejmě vše na michelin tracker, aby se s tím dalo i popojíždět po silnici.
Může jet i kdo to neumí, má třeba i jen silniční gumy typu MT21 nebo E09, ale chtěl-a by se něco naučit a zatrénovat. Nevadí nám, ani 250ky, když to nejsou ostrá andura, protože těm pak závidíme. Dokonce i holky se můžou přidat. A klidně i majitelé velkých strojů, alespoň bude sranda, po vášemu legráce...
Nejedná se o smrtelný výjezdy s odhazováním a ničením motorky, nebo padání ze srázu,, na to jsou určený ostrý endura, k demolici.
Ale tak, aby to pilot tak nějak zvládl. Tím ovšem nemyslím jen tvrdý polní a lesní cesty na silničních gumách, ale i nějaký ty výjezdy, když se podaří bláto nebo nějakej přejezd potoka, aby jsme se taky trochu pobavili.
Pro spamery: Nepište sem mimo téma, smažu to. Na psaní blbostí máte plno jiných témat.
Naposledy editováno 01.10.2024 06:14:24
Tak jsme dali Východní okruh, takzvanej Ost front, cca 50 km celkem i s přesunem z Capitolu, za cca 4 hodiny. A docela jsme zakrosili, můj mastodont teda váží 190 kilo komplet s necelejma 30litrama a nářadím + nd, crfko 137 jezdí nalehko, páč jsem všechno táhl já, hroznej nepoměr ale projel jsem to taky.
Výhoda na polích a cestách, páč jsem měl velkej výkon a dakarovský choutky. Tak jsem to gazoval co to šlo a pak brzdil jak šílenej
Po cestě je pár minibrodů, trochu kaluží, místy rozměklý cesty, pár prudkej "výjezdů", lávka atp...
Naposledy editováno 01.10.2024 20:33:49
Výhoda na polích a cestách, páč jsem měl velkej výkon a dakarovský choutky. Tak jsem to gazoval co to šlo a pak brzdil jak šílenej
Po cestě je pár minibrodů, trochu kaluží, místy rozměklý cesty, pár prudkej "výjezdů", lávka atp...
Naposledy editováno 01.10.2024 20:33:49
1 reakcí na tento příspěvek Jihlava, krosení mimo asfalt i po asfaltu kolem
Ve čtvrtek kolem poledne vyrážíme na noc, grilovat. Vracíme se v pátek.
Dokonce i sám Velký Uko Ješita přijede na svým otuněným stroji. Alfa i Omega všeho je lapač jisker Popičovič a ti ta nový šrouby. Díky nim projede i to, co neprojedu já.
No a určitě pojede i Čurč Birč, aby nám ukázal jak se skáčou 100 m lavice a jezdí metrové koleje od lakatoše plný bláta.
Z naší expedice bude samozřejmě fotodokumentace a nějaký to video s oslavnou písni. Sice bude expedice jenom dvoudenní, ale tím to bude zajímavější.
Naposledy editováno 02.10.2024 09:03:22
Dokonce i sám Velký Uko Ješita přijede na svým otuněným stroji. Alfa i Omega všeho je lapač jisker Popičovič a ti ta nový šrouby. Díky nim projede i to, co neprojedu já.
No a určitě pojede i Čurč Birč, aby nám ukázal jak se skáčou 100 m lavice a jezdí metrové koleje od lakatoše plný bláta.
Z naší expedice bude samozřejmě fotodokumentace a nějaký to video s oslavnou písni. Sice bude expedice jenom dvoudenní, ale tím to bude zajímavější.
Naposledy editováno 02.10.2024 09:03:22
Vážení diváci, Uko Ješita právě zveřejnil svůj autoportrét.
Již od pohledu je zcela zřejmé že expedice bude opravdu zajímavá.
Předpokládám že večer u ohně bude nějaký divný a bude se kývat...
Naposledy editováno 04.10.2024 22:42:54
Již od pohledu je zcela zřejmé že expedice bude opravdu zajímavá.
Předpokládám že večer u ohně bude nějaký divný a bude se kývat...
Naposledy editováno 04.10.2024 22:42:54
Nato, že den před tím pár dní docela lilo, byly lesní cesty celkem v pohodě. Docela klouzly kořeny, tráva taky, na pasece, kde jsme se chytli na špek bylo plno větví, pařezů a to ve vysoký trávě, takže nic nebylo vidět a motorka pořád klouzala. Museli jsme páčit a nadzvedávat. Nakonec jsme to tak nějak sjeli pekelným sjezdem k potůčku, kde jsme zakempovali a zahodovali. Šíleně jsme se přejedli grilovanýho masa, každej skoro 700 gramů a to na 3 způsoby, snědli litr houbový omáčky s rajčaty, cibulí a bedlami, k tomu červený rajčata, zelený vokurky a červenou cibuli a nakonec se parádně vyspali, aspoň já teda...
Kdybych nejel na mastodontovi Husakawená 710, tak by to bylo takový vcelku jednoduchý, což potvrdil Pan Uko na svým Titánovi 300.
Naposledy editováno 06.10.2024 21:07:14
Kdybych nejel na mastodontovi Husakawená 710, tak by to bylo takový vcelku jednoduchý, což potvrdil Pan Uko na svým Titánovi 300.
Naposledy editováno 06.10.2024 21:07:14
No abych nekecal, nakonec všichni vyměkli,jedna osoba nemcná, druhá musel odvýzt manželku na autobus a podobný perly vejmluvy jsem si vyslechl.
Tak jsem jel krosit sám.
S tempomatem po lese je radost jezdit, adrenalin jako nikde jinde.
Večerní hodokvas jako vždy, trošku se taky ochladilo.
Dva litry kofoly vychlazený proudem vzduchu na kozím dechovi během jízdy.
Dva litry samohonky jako ingredience do hobový omáčky.
A půl litru lidské krve na zapití lahodné krmně, cože ?
Přejedl jsem se tak, že jsem si nemohl ani zapnout přezku na botě, když jsem šel pro dřevo.
Naposledy editováno 15.10.2024 20:40:17
Tak jsem jel krosit sám.
S tempomatem po lese je radost jezdit, adrenalin jako nikde jinde.
Večerní hodokvas jako vždy, trošku se taky ochladilo.
Dva litry kofoly vychlazený proudem vzduchu na kozím dechovi během jízdy.
Dva litry samohonky jako ingredience do hobový omáčky.
A půl litru lidské krve na zapití lahodné krmně, cože ?
Přejedl jsem se tak, že jsem si nemohl ani zapnout přezku na botě, když jsem šel pro dřevo.
Naposledy editováno 15.10.2024 20:40:17
Ráno pršelo až do dvanácti, ale to vůbec nevadilo, spal jsem a odpočíval. Síly se mi po večerním hodování opět navracely...
Jedna hodina, motorka váží 218 kilo, je v plné bojové pohotovosti. Sice mám jen 24 litrů benzínu a trochu ubylo jídla, ale na tréning po několikadenních deštích to bude stačit.
Kovová lávka, neklouzající.
Minibrod s pěkným bahenním vjezdem. Trochu zahrabání ale za minutu jsem byl venku.
Cvične jsem si to projel 3x tam a zpět.
Biotop neutrpěl, ani rak nezemřel a všem rostlinám jsem se vyhnul.
Zato traktory co tady jezdily nedávno tomu daly co proto.
Naposledy editováno 15.10.2024 20:46:14
Jedna hodina, motorka váží 218 kilo, je v plné bojové pohotovosti. Sice mám jen 24 litrů benzínu a trochu ubylo jídla, ale na tréning po několikadenních deštích to bude stačit.
Kovová lávka, neklouzající.
Minibrod s pěkným bahenním vjezdem. Trochu zahrabání ale za minutu jsem byl venku.
Cvične jsem si to projel 3x tam a zpět.
Biotop neutrpěl, ani rak nezemřel a všem rostlinám jsem se vyhnul.
Zato traktory co tady jezdily nedávno tomu daly co proto.
Naposledy editováno 15.10.2024 20:46:14
A tady se mi náramně líbilo tak jsem udělal pár fotek.
Při výjezdu, docela prudkým dokonce tam bylo i kamení v jednom úseku a trošku blátivo, spíš dole, nahoře jen lehce, jsem se zakousl před stromem.
Objet v tom kopci nešel a naviják spolu s grilovací mřížkou zůstal omylem doma. S navijákem bych se vytáhl z tý úžlabinky bokem a strom objel.
Zcouvat jde skoro vždycky, ale to je o ničem. Tak to zkusíme otočit.
Opatrně, aby se motorka nepřekotila a neudělala kotrmelce směrem dolů. Naštěstí jsem se před tím trochu svlíknul, ale stejně jsem se zpotil jak něco...
Kousek po kousku s motorem a najížděním na svah sem a tam se to nějak otočilo, po deseti minutách usilovné činnosti a byl jsem vysvobozen.
Fotky opět zaklamaly, scenérie na pohled o ničem.
Motorka pro focení zapřena klackem, hlavně aby nespadla dolů.
Naposledy editováno 15.10.2024 20:16:29
Při výjezdu, docela prudkým dokonce tam bylo i kamení v jednom úseku a trošku blátivo, spíš dole, nahoře jen lehce, jsem se zakousl před stromem.
Objet v tom kopci nešel a naviják spolu s grilovací mřížkou zůstal omylem doma. S navijákem bych se vytáhl z tý úžlabinky bokem a strom objel.
Zcouvat jde skoro vždycky, ale to je o ničem. Tak to zkusíme otočit.
Opatrně, aby se motorka nepřekotila a neudělala kotrmelce směrem dolů. Naštěstí jsem se před tím trochu svlíknul, ale stejně jsem se zpotil jak něco...
Kousek po kousku s motorem a najížděním na svah sem a tam se to nějak otočilo, po deseti minutách usilovné činnosti a byl jsem vysvobozen.
Fotky opět zaklamaly, scenérie na pohled o ničem.
Motorka pro focení zapřena klackem, hlavně aby nespadla dolů.
Naposledy editováno 15.10.2024 20:16:29
Dřevěná lávka na kterou jsem se neodvážil zajet. Absolutní kluziště, ani jsem si ji netroufnul přejít.
Na ní najet tak mi přední kolo okamžitě ujede do strany a řítíme se do potoka. Kamení voda, zlomený ruce a nohy, utopenej stroj.
Takže se vrátíme a zkusíme to jinudy.
A dostat se na ní by chtělo ještě přeskočit ten 20 ti centimetrovej schodek s ostrou kluzkou hranou. Ani na krosce bych na to nevjel a to myslím vážně.
Naposledy editováno 15.10.2024 20:19:05
Na ní najet tak mi přední kolo okamžitě ujede do strany a řítíme se do potoka. Kamení voda, zlomený ruce a nohy, utopenej stroj.
Takže se vrátíme a zkusíme to jinudy.
A dostat se na ní by chtělo ještě přeskočit ten 20 ti centimetrovej schodek s ostrou kluzkou hranou. Ani na krosce bych na to nevjel a to myslím vážně.
Naposledy editováno 15.10.2024 20:19:05
A budu citovat z palubního deníku.
15:17 SEČ, pozice neznámá, někde v lese v údolíčku u potoka.
Massa Bob přijet k izbušce Baba Jaga.
Mít hrozná hlat, chtít jíst.
Vidět izbuška Baba Jaga otevřená dveře.
Baba Jaga jít les, sbírat dřevo, oheň pec grilovat člověk.
Massa Bob kručet břicho, odhodlat se, připlížit se, izbuška, loupat perníček a cpát břicho.
Potom uvidět letlampa a viděsit se smrt.
Baba Jaga letlampa opalovat vlasy, zuby nechty, aby nemít v maso.
Massa Bob dostat hrůza a rychle utíkat.
Ještě zahlídnout jak Baba Jaga pádit z lesa v ruce sekera a chtít zabít Massa Bob.
Massa Bob skočit na kozí dech a rychle se snažit ujet...
A zde záznam v deníku končí, poslední stránka je polita jakousi červenohnědou tekutinou. Můžeme jen doufat, že to není zaschlá krev Massa Boba.
Původní mědirytina autora neznámého kde je zachycen Massa Bob, jak je unášen ve spárech Baby Jagy kamsi na obětiště.
Naposledy editováno 15.10.2024 20:42:24
15:17 SEČ, pozice neznámá, někde v lese v údolíčku u potoka.
Massa Bob přijet k izbušce Baba Jaga.
Mít hrozná hlat, chtít jíst.
Vidět izbuška Baba Jaga otevřená dveře.
Baba Jaga jít les, sbírat dřevo, oheň pec grilovat člověk.
Massa Bob kručet břicho, odhodlat se, připlížit se, izbuška, loupat perníček a cpát břicho.
Potom uvidět letlampa a viděsit se smrt.
Baba Jaga letlampa opalovat vlasy, zuby nechty, aby nemít v maso.
Massa Bob dostat hrůza a rychle utíkat.
Ještě zahlídnout jak Baba Jaga pádit z lesa v ruce sekera a chtít zabít Massa Bob.
Massa Bob skočit na kozí dech a rychle se snažit ujet...
A zde záznam v deníku končí, poslední stránka je polita jakousi červenohnědou tekutinou. Můžeme jen doufat, že to není zaschlá krev Massa Boba.
Původní mědirytina autora neznámého kde je zachycen Massa Bob, jak je unášen ve spárech Baby Jagy kamsi na obětiště.
Naposledy editováno 15.10.2024 20:42:24
To se dle denníku stalo před týdnem.
Včera jsme objevili na louce opuštěný stroj, zapadlý v bahně.
Sedlo bylo celé roztrhané a podrápané. Vypadalo to na dlouhé a ostré nehty.
Můžeme se jen domnívat, že poté co Baba Jaga usekla sekerou hlavu Massa Boba, opálila ho letlampou jako košér ovci a poté si na něm pochutnala, dostala mx choutky a jela si zakrosit na louku nedaleko svý izbušky.
Tam motorku nenávratně utopila, načež ji v prudkém záchvatu vzteku podrápala a opustila.
Upozornění pro silné žaludky: to na zadním blatníku nejsou fleky od bláta, víc raději ani nebudeme popisovat...
Poslední fotka na mobilu Massa Boba dává jasně najevo jak to celé dopadlo.
Naposledy editováno 15.10.2024 20:43:23
Včera jsme objevili na louce opuštěný stroj, zapadlý v bahně.
Sedlo bylo celé roztrhané a podrápané. Vypadalo to na dlouhé a ostré nehty.
Můžeme se jen domnívat, že poté co Baba Jaga usekla sekerou hlavu Massa Boba, opálila ho letlampou jako košér ovci a poté si na něm pochutnala, dostala mx choutky a jela si zakrosit na louku nedaleko svý izbušky.
Tam motorku nenávratně utopila, načež ji v prudkém záchvatu vzteku podrápala a opustila.
Upozornění pro silné žaludky: to na zadním blatníku nejsou fleky od bláta, víc raději ani nebudeme popisovat...
Poslední fotka na mobilu Massa Boba dává jasně najevo jak to celé dopadlo.
Naposledy editováno 15.10.2024 20:43:23
Dobře si jíš po večerech, to maso vypadá super, bedly taky a ještě ta zelenina atd. Takhle si jím možná jen někdy na oběd, na večeři skoro nic. Ale hádám, že kdybych nocoval skoro při 0C, tak bych taky potřeboval dodat energii.
Podobnou dřevěnou lávku, ještě tenčí jsem jednou přejížděl na DRZ, mírně se i prohnula a měl jsem ještě dlouho hnědý pruh potom, už to asi nikdy nezkusím, radši spíš spodem projet někde
Podobnou dřevěnou lávku, ještě tenčí jsem jednou přejížděl na DRZ, mírně se i prohnula a měl jsem ještě dlouho hnědý pruh potom, už to asi nikdy nezkusím, radši spíš spodem projet někde
Lehká večeře a na teplotu okolí to nemá vliv
Byl jsem tam znova, na lávce, na pokus. Slezl jsem z motorky, hodil kus klacku, aby tam nebyl ten schodek a pomalinku s motorem najížděl přes spojku, motorku jsem držel úplně rovně. Asi po 30cm co jsem najel na tu lávku mi přední kolo natvrdo ujelo do boku a měl jsem co dělat abych tu motorku udržel a nespadla do potoka. Položil jsem jí na bok a vodtáhl dozadu.
Takže asi tak profíkům, co by to vopatrně projeli. Kdyby se trochu rozjeli tak po půl metru letí i s motorkou přímo do potoka. A kdyby něměli přelámaný ruce a nohy, tak to další dvě hodiny pomocí klacků páčí a tahají na břeh. Spíš by to museli vyvláčet bokem. Vyjet by top nešlo ani omylem.
Takže předpoklad se splnil. Lepší 3x zapadnout někde v bahenním brodu než tohle voslizlý dřevo. Přitom v létě, když je sucho je ta lávka vo ničem. Po zadním s voběma prstama v nose.
Naposledy editováno 24.10.2024 19:07:55
Byl jsem tam znova, na lávce, na pokus. Slezl jsem z motorky, hodil kus klacku, aby tam nebyl ten schodek a pomalinku s motorem najížděl přes spojku, motorku jsem držel úplně rovně. Asi po 30cm co jsem najel na tu lávku mi přední kolo natvrdo ujelo do boku a měl jsem co dělat abych tu motorku udržel a nespadla do potoka. Položil jsem jí na bok a vodtáhl dozadu.
Takže asi tak profíkům, co by to vopatrně projeli. Kdyby se trochu rozjeli tak po půl metru letí i s motorkou přímo do potoka. A kdyby něměli přelámaný ruce a nohy, tak to další dvě hodiny pomocí klacků páčí a tahají na břeh. Spíš by to museli vyvláčet bokem. Vyjet by top nešlo ani omylem.
Takže předpoklad se splnil. Lepší 3x zapadnout někde v bahenním brodu než tohle voslizlý dřevo. Přitom v létě, když je sucho je ta lávka vo ničem. Po zadním s voběma prstama v nose.
Naposledy editováno 24.10.2024 19:07:55
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.