1 reakcí na tento příspěvek Jak zespolehlit fichtla
https://eshop.vape.c...palovani-sz86-a-sz86
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zespolehlit fichtla
1 reakcí na tento příspěvek Jak zespolehlit fichtla
1 reakcí na tento příspěvek Jak zespolehlit fichtla
Je to fichtl,necekej zazraky,ale kdyz se udela tak na nem najezdis tisice s tim ze budes menit olej obcas vycistis vejfuk a sem tam mrknes na zapalko.
To že se bráníš karburátoru DO je protiřečení si. Zrovna Jikov je větší zdroj problémů. S DO to začne startovat a držet volnoběh.
Čistá nádrž (lze koupit nerezová) je základ, stejně jako sítko v nádrži a větší filtr na hadičku.
Zbytek je jen jednoduchá technika.
Řetěz širokej z kývačky, pouzdra vidlice z pomu. Zadní tlumiče novovýroba co se nerozpadaj a tluměj...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zespolehlit fichtla
1 reakcí na tento příspěvek Jak zespolehlit fichtla
Druhá bolest pak byl bordel v nádrži, takže pořádně vyčistit nebo ošetřit a pak to i celkem funguje. pak se samozřejmě může stát, že kraburator je už v háji, tak potom asi to DO, ale s tím praktickou zkušenost nemám. zbytek už tak nějak funguje
1 reakcí na tento příspěvek Jak zespolehlit fichtla
Kamošovi sa stalo, že po kúpe cestou z Mototechny domov mu fungl 21-čka skapala a museli sme nastavovať zapaľovanie...
Aby sa spoľahlivosť dala porovnať s dnešným japonským štandardom, musíš dať iný rám, iné pérovanie, iné kolesá a hlavne iný motor.
Od Pinčla jednoducho nemožno čakať viac, než čoho je schopný.
Bola to vo svojich začiatkoch dobrá motorka, ale na dnešné pomery platí, že "z hovna bič neupletieš"...
Naposledy editováno 14.11.2024 15:04:57
3 reakcí na tento příspěvek Jak zespolehlit fichtla
https://www.instagra...cale=fr_FR&hl=af
Právě dneska se vrátil domů, chalan. 16 měsíců, 52 000 km, bez jediné fatální závady. Asi je to o rukách. A včíl mudrujte...
JwKS_Pavel píše: Nerad bych se někoho dotknul, ale než jít pro radu k některým z místních mudrců, raději bych se poptal toho nejpovolanějšího:
https://www.instagra...cale=fr_FR&hl=af
Právě dneska se vrátil domů, chalan. 16 měsíců, 52 000 km, bez jediné fatální závady. Asi je to o rukách. A včíl mudrujte...
Problém tohohle případu je v tom, že i kdyby jel každý den z těch 16 měsíců, což jistě ne, dává to v průměru 108 km denně. Ve skutečnosti to bude daleko víc. Který jiný pionýr kdy jezdil v takovém režimu? Hltal kilometry v ideálních podmínkách?
Každý jiný co znám poskakoval po jednotkách kilometrů atd.
Pak to vypadá jako magické číslo na pionýra, 52 tisíc, ale podle mě to odpovídá tak 10 tisícům "běžného použití" těchdle strojů.
čímž nechci jinak snižovat technický um v přípravě daného kousku tímhle pánem, plus výdrž jeho pozadí. Nejdelší trasu kterou jsem někdy v 16ti na fichlu 555 s dvojsedlem udel bylo Beroun / Tábor a zpět, a prdel mě bolela ještě dva dni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zespolehlit fichtla
1 reakcí na tento příspěvek Jak zespolehlit fichtla
Ale nejdokur.enější krk měla Jawa 90
Kumpán tak v časech oněch udělal pomocí několika skoků jednokolku s řidítkama a světlem a ze zbytku "bezhlavé éro"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zespolehlit fichtla
Honza-TA 950, no, teda ten Bizón to bola paráda. Ja som to videl prvý krát v živote, ako 11 ročný chalan, roku pána 1971, keď som strýkovi leštil Jawu 90 Roadster. K nám prifrčal na fungeľ novom Bizóne 350 sused. Bol krásny nový, žltý, mal Oilmaster, no paráda. A ten zvuk, .
70 km od baráku.
Tak jsem pověřil nejdražší, nech stopuje každou Jawu, Čízu, fichtly a škodovky 1000 - 100.
Jela 120ca, volá na mne - tu neé?
Joooo, tu taky.
Sympaťák viděl slečnu s helmou, Jawu opřenou o strom a mně se špinavýma prackama, zastavil, daroval kladívko, prachy nevzal.
Ale to bylo eště v minulém tisíciletí...
To je moje praxe.
KAWAHAB píše: Minimálně ... jiné vidle, rám stojí za hovno už od výroby..skůtr ... Motor? to je otázka .Zásadně bez kontakt, sítko před karbecem a jiné podobné sračky.. Nechci Ti brát iluze o ježdění ale vždy stálo peníze.... Subjektivně 3500 km na staré jawě stojí v nákladech servisu - né provozu, úplně stejně jako 3500km na 12 násobně silnějším japonci o 56 let mladším Možná i pro zdraví je lepší kolo, brusle?
Jakože se do té Jawy (a teď myslím třiapůlu třeba) lije zlatej olej nebo jak jako?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém se světly Jawa 50/20 Pionýr | Alees69 | 5 | 30.10.2024 v 19:38 ja1 |
Prepis papiru na nezletileho a evid... Jawa 50/05 Sport | Babetta-Sam | 7 | 19.10.2024 v 18:39 cmiral |
Oprava tachometru Jawa 50/20 Pionýr | Tomid23 | 10 | 14.10.2024 v 08:10 1100Virago |
jawa21 nastertuje perfektne ale vyn... Jawa 50/21 Pionýr | máťa_moto_blázen | 13 | 9.10.2024 v 16:47 pitbikeros |
Pionýr nejde do otáček a nedrží vol... Jawa 50/23 Mustang | ZdEnEk106 | 14 | 30.9.2024 v 17:29 papiboy |